Mitä annoit miehellesi 30-lahjaksi?

Aaaagh, miehen 30v. juhlat lähestyy ja pää kumisee tyhjää... Lisäksi rahatilanne on sen verran katastrofaalinen, etten pysty irrottamaan lahjaa varten kuin ehkä noin satasen. Olis ollut kiva lähteä kahdestaan vaikka johonkin euroopan kaupunkiin viikonlopuksi, mutta se ei nyt käy... Siispä ideoita, anyone??? Kello sillä on jo melko uusi ja muutkin korut.
 
muiks
Mennään viikon päästä lasten kanssa Kanarialle, järjestettiin lähisuvulle synttäriruokailu ravintolassa ja lukiokaveriporukalle yhteiset 30.v-bileet baarissa 70:lle hengelle tarjottavineen. Olin sitä mieltä, että nämä riittävät, joten en antanut mitään lahjaa erikseen. Itse "sain" mieheltä suunnilleen samat.
 
***
unohda rahasumma, keksi jotain ainutlaatuista ja ikimuistoista, tee jotain itse josta jää muisto! Itse tein miehelle kaapin,johon maalasin miehelleni tärkeän logon, täytin sen fanituotteilla, jotka eivät maksaneet paljoa.
Minkä tyylinen miehesi on, keksitään jotain kivaa ja edukasta yhdessä? :)
 
!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
unohda rahasumma, keksi jotain ainutlaatuista ja ikimuistoista, tee jotain itse josta jää muisto! Itse tein miehelle kaapin,johon maalasin miehelleni tärkeän logon, täytin sen fanituotteilla, jotka eivät maksaneet paljoa.
Minkä tyylinen miehesi on, keksitään jotain kivaa ja edukasta yhdessä? :)
hei ap, huomioi tämä.
selvästikin "***" on hieno ihminen!
 
Mina
maranooka, miehesi ei varmaan puhu paljon? Mietin että aika suolaiset hinnat Soneralla vaan :D Itsellä kans kyllä iPhone 3G S, 32GB'n versio, mutta TeleFinlandin kortti käytössä.
 

Yhteistyössä