Mitä antaa synttärilahjaksi tuoreelle seurustelukumppanille?

  • Viestiketjun aloittaja Suhteileva
  • Ensimmäinen viesti
Suhteileva
Siinä vaiheessa kun miehellä on synttärit niin seurustelua on takana vähän yli kuukausi. Tiedän jos kysyn mieheltä, että mitä haluaa niin sanoo joko että tarvitse mitään tai sitten vitsillä sanoo jonkun kalliin toiveen.

Itse en ole kovin hyvätuloinen ja talous tiukilla joten halpaa pitäisi olla. Kun en halua olla antamatta mitään, tuntuisi tyhmältä olla muistamatta toista mitenkään.
 
"a p"
[QUOTE="hmm";24724382]Tee hänen lempiruokaansa? Ja kunnon koko ateria jälkiruokineen ja ruokajuomineen. Mä ainakin tykkäisin.[/QUOTE]

Tämä olikin hyvä ehdotus. Laitetaan mietintään. :)
 
[QUOTE="hmm";24724382]Tee hänen lempiruokaansa? Ja kunnon koko ateria jälkiruokineen ja ruokajuomineen. Mä ainakin tykkäisin.[/QUOTE]

Peesi. Ja illallisen jälkeen katsotte leffan ja menette saunaan (jos mahdollista)?
 
että näin
Ite annoin panssariranneketjun, jossa oli sellainen laatta johon kävin myöhemmin kaiverruttamassa sisäpuolelle miehen hellittelynimen ja synttäripäivän. Tosin hintaa tuli hieman vajaa 90 euroa niin en tiedä onko aloittajan käsitys halvasta :) Tai yleensäkään aloittajan miehen näköinen lahja :)
 
Mie oon ostanu miehelle lahjaksi koruja, kalevalan riipuksen, pari sormusta, suomileijona
riipuksen ja teräsluotiriipuksen.
 
elletär
Hetken jo luulin tehneeni täällä aloituksen. =)

Miesystäväni on monesti sanonut, ettei halua mitään muuta lahjaa kuin lupauksen minulta, että seuraavana syntymäpäivänä olemme edelleen yhdessä.
 

Yhteistyössä