Mitä enemmän kouluttautuu sitä..

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
helpommalla töissä pääsee.
No ei se mua haittaa, mutta tuntuu niin pöhköltä ensin lukea paljon ja sitten päätyykin johonkin turhanpäiväiseen tehtävään.
Tai näin ainakin minulla kävi.
Nyt on 5000e kuukausipalkka, ja päivät on sitä että menee kun jaksaa ja käy sen 8h istumassa ja juomassa kahvia ja tulee takaisin kotiin.
Ennen piti niska limassa tehdä vuorotyötä pienellä palkalla ja joutu oikeasti tekemäänki jtn sen rahan eteen.
 
vierailija
Karrikoiden munkin päivä menee joskus noin. Aivoja on vitun vaikea käskeä kellokortin mukaan toimimaan, ja siksipä on päivä jolloin suoritus konttorilla on nolla. Toisaalta kun illalla pääsen kotiin, aivot on siinä kohtaa taas vittumaiset, et ne saattaakin juuri silloin käynnistyä ja kaikki jutut olisi tyyliin tehtävä silloin, mikä perheellisellä voi olla vaikeaa.

Minulla nykyään onneksi työ, jossa on vapaa työajan käyttö. Saan tehdä työtäni silloin kun siltä tuntuu, siellä missä nyt haluan sitä tehdä. Näin voin vähän paremmin tehdä työtä silloin kun aivotkin toimii. Ja tulokset on ihan selkeesti parempia.

Toki jokin tulostavoite minulla on että jos noin laiskottelisin kuin sinä, en kyllä tavoitteeseen pääsisi.
 

Yhteistyössä