Mitä eroa on BabyBjörnin tavallisella ja active rintarepulla?

Minä liputan manducan puolesta. Monet kehuneet ja itse kaverin lasta pari kertaa kantanu kyseisessä ja oon noin vähänkin käytön perusteella tykänny enemmän kun baby björnistä. Hivenen hinnakkaampihan toi on mutta nyt näytti olevan alessa jossain nettikaupassa alle satasella.
 
Älä osta baby björniä. Osta manduca tai ergo jossa lapsi on oikeesti kunnollisessa asennossa ja kantajakin nauttii enemmän.
suosittelen kans ostamaan repun jossa lapsi on ergonomisesti oikeassa asennossa. Manduca ja ergo ainakin täyttävät sen kriteerin. Baby björnin vanhemmat mallit ainakin on vääränlaisia, en tiiä sitte onko nekin alkanu kehitellä sellasta ergonomista mallia. Oisko se active sitte sellanen ergonominen?
 
Ok. Pitääpä pistää harkintaan. Liinalla tykkään kantaa, mut aina ei ehi/jaksa sitoa.
Jos manducan hinta 99e on liian suuri niin huutonetistä voi saada hyvän käytetyn edullisemmin. mä oon tykänny manducasta kun siinä lapsi on hyvässä asennossa ja se on itsellekin hyvä kantaa (ja mulla on ollu aiemmin myös tuollainen babybjörn joten tiiän mistä puhun, pystyn vertailemaan käyttökokemusta! Babybjörn oli HUONO.)ja ehdoton plussa että sen saa selkään. PIkkasen on näppärä kun saa tuon 2vuotiaan karkailijanki nakata reppuselkään ja mennä :) musta ihan yliveto reppu ja käyttöikä paljon pidempi kuin noilla babybjörnin rintarepuilla. Niillä ei jaksa kauaa kantaa isompaa lasta.
 
Ei lapsi mene pilalle siitä, että on esim. imuroinnin ajan rintarepussa - tai hyppykiikussa, tai kävelytuolissa, vaikka palsta ko. asioita aina jaksaakin kauhistella.

Jos aiot kantaa lasta repussa paljon, niin hommaa sitten Manduca tms. Jos käytät reppua vain satunnaisesti, niin ihan hyvin voit hankkia BabyBjörnin rintarepun.

Mulla on vauvalle valmiina pitkä kantoliina, "pikaliina" (sellainen toisen olan yli tuleva), ja kaksi rintareppua joista toinen on tuo BabyBjörnin Active. Jos kannan taaperoa, niin hommaan jonkun ns. kunnollisen kantorepun, mutten ainakaan ihan heti näe tarvetta sille, että kantaisin yli vauvaikäistä. Paitsi ehkä joskus satunnaisesti jossain metsässä mökillä, ja silloin kantoliina varmaan ajaa asian ihan hyvin.
 

Yhteistyössä