Mitä haluaisit/tarvitsisit kipeästi mutta sinulla ei ole mahdollisuutta tai varaa siihen?

"auts"
Teettää korotukset kaikkiin kenkiini. Minulla on jaloissa vain 1,5 cm pituuseroa, mutta selkä tulee kipeäksi, jos kuljen ilman korotettuja kenkiä. Aikaisemmin minulla oli korotukset sisäkenkiä myöten kaikissa kengissä, mutta lapsen saamisen jälkeen rahat ovat olleet niin tiukoilla, että uusia kenkiä ostettuani korotusten laitto on jäänyt. Onneksi on vanhat ja vielä hyvät työkengät sentään ja niissä korotus. Uusia kenkiä ostan vain kun edelliset hajoavat, joten vanhoihin ei ole paluuta. Se ei paljoa naurata, kun hyvätki kengät saa monesti 30-50 €:llä, mutta ne muovinkappaleet sinne pohjaan maksavat 120-140 €! Pitäisi löytää jostakin halpa suutari, kaupungin keskustassa olevat ovat kuin yhteistuumoin tuplanneet hinnat viimeisen 5 vuoden sisällä:(

Olen ajatellut että opettelisin itse laittamaan korotukset, mutta en tiedä saisiko kengän pohjan halki tasaisesti ja pitäisi myös keksiä mistä sitä kumilevyä saa.
 
Haluaisin vision. Siis tietää mitä haluan elämässäni tehdä. Jos joku tietää missä myydään niin vinkatkoon :D

synkkämielinen prinssi Ultramariini toteaa, että visioita ei suoda kaikille. On ihmisiä, jotka vaan ajelehtivat elämässään.. nähden ehkä hetkittäin visiovälähdyksenä sen, mitä voisi haluta..

Mutta sitten palaa takaisin elämäänsä.:ashamed:
 
synkkämielinen prinssi Ultramariini toteaa, että visioita ei suoda kaikille. On ihmisiä, jotka vaan ajelehtivat elämässään.. nähden ehkä hetkittäin visiovälähdyksenä sen, mitä voisi haluta..

Mutta sitten palaa takaisin elämäänsä.:ashamed:
Mitäs se prinssi siellä piilossa synkistelee? Vaikka ehkä sellainen tietty heathcliffeys kuuluu kuninkaallisille miehenpuolille luonnostaan.


Joku välkähdys olis nyt paikallaan, alan epäillä että valon puuttuminen johtuu umpirenkaan muotoisesta tunnelista...
 
"vieras"
[QUOTE="auts";27473341]
Olen ajatellut että opettelisin itse laittamaan korotukset, mutta en tiedä saisiko kengän pohjan halki tasaisesti ja pitäisi myös keksiä mistä sitä kumilevyä saa.[/QUOTE]

Mulla on sellaset "kumikorokkeet" jotka voi laittaa kenkiin, ostin ihan kenkäkaupasta eikä maksanut paljon. Ne on siis tarkoitettu siihen että jos jalat kipeytyy vaikka ihan tasapohjaisten kenkien kanssa, niin saa laittaa niihin kantapäälle vähän korotusta. Voisiko tuollaisesta olla sulle mitään apua? Jos se koroke on liian matala, niin sinne alle varmaan voisi laittaa vielä esimerkiksi palan paksusta pohjallisesta. Voi olla ihan pöllö ajatus, mutta tuli vaan mieleen :)

Niin ja sit itse kysymykseen... Mä haluaisin kaihileikkauksen silmiin, tarvitsen kaikenmaailman erityisominaisuuksia silmälasien linsseihin niin ne tulee kalliiksi. En taaskaan tahdo nähdä viimeisimmillä laseillani mitään, ja ne on olleet mulla vasta alle vuoden :( Sit haluaisin ajokortin ja yhden verikokeen, josta kunnan terveyskeskus on päättänyt, että potilas joutuu maksamaan kokonaan itse. Sekä mä että lapset tarvitaan se, mutta ei onneksi ole kiireellinen.
 
"mmmm"
[QUOTE="vieras";27473419]Minä taas haluaisin töitä! Aikaa ja halua mulla olis, mutta ei löydy työtä, ainakaan pysyvää.[/QUOTE]

Tiedän tunteen. Ihmiset luulee että sitä on huvikseen työtön mutta itse hain jokaista työpaikkaa mihinkään pääsemättä. Lähdin sitten opiskelemaan kun ei muuta vaihtoehtoa ollut.
Tällä hetkellä haluaisin jonkun ihmisen elämääni. On hirveää olla yksin. Olisi kiva kun edes joskus voisi jutella luotettavan ihmisen kanssa tai saisi halauksen. Olkaa kiitollisia läheisistänne.
 

Yhteistyössä