Mitä harrastatte?

  • Viestiketjun aloittaja minttuneilikka
  • Ensimmäinen viesti
Maire
Kuntosaleilua. Aika aktiivisestikkin ennen lasta.Väsymys ja ajanpuute rajoitti treenailua.Nyt toinen tulossa,saa nähdä miten sitten pääsee salille.
Liian harvoin luultavasti,mutta ku ei jaksa niin ei jaksa.

Ainakin esikko oli vauvana niin raskas hoidettava että aina väsytti.
 
Minä teen paljon käsitöitä, kausi luontoisesti, kesällä enempi ompelen ja talvella on sitten puikot kädessä. Kankaita oli ostellut metri tolkulla, mutta 2 kuukauteen ei ole ollut juurikaan inspiratiota.
Tällä viikolla aloitin uimisen uudelleen, uimassa käyn ympäri vuoden.
Kuntosalilla käyn talvisin ja saa nähdä aloitanko uudelleen tänä talvena vai enkö??
 
kukkerikuu
Talvisin käyn kansalaisopiston "jumpassa" ja hiihdän (maalla asutaan). Sit teen käsitöitä (nytkin yhet villasukat, villapaita ja kesäpusero kesken sekä yhet langat odottamassa seuraavaa neuletakkia....), luen kun ennätän ja sit marjastan ja sienestän ja hoidan puutarhaa. Lenkkeilyn taidan aloittaa uudelleen nyt tänään....
 
musta kissa
minä ennen vauvaa oli himolukija, mut nyt ei oo oikein aikaa. äsken tossa nauroinkin että dekkarit ovat vaihtuneet keittokirjoihin. siis olen alkanut harrastaa ruuanlaittoa :D
 
Palasin keväällä ratsaille lähes neljän vuoden tauon jälkeen. Ihanaa kun on päässyt takaisin rakkaan harrastuksen pariin. Lenkkeilyä harrastan myös silloin tällöin ja pyöräilyä. Jos olisi aikaa, lukisin enemmän.
 
Mulle rakkain harrastus tällä hetkellä on noi kissat, itsellä kolme cornish rexiä ja niiden kanssa menee aika ihan siivillä töiden jälkeen :) Aika kyllä melko tasaisesti jakautuu lukemisen (dekkareista historiallisiin romaaneihin ja kaikki siltä väliltä) ja kissojen välillä. Muu harrastus on kausiluontoista, välillä käyn ahkerasti uimassa, toisinaan kävelemässä. Ja kirjoittaminen, sekä tarinoiden että kirjeiden, on myös loistava tapa harrastaa ja ylläpitää sosiaalisia suhteita samalla :D
 
En mitään :ashamed: . Ois ihana harrastaa jotain extremeurheilua, mutta nyt syksyllä riittää päätös siitä, että pari krt viikossa lähden lenkille tai salille. Kunto on nollassa, vaikkei mitään paino-ongelmaa tms. olekaan. Ois myös hyvä omistaa hyväkuntoisempi selkä. Pienenä haaveena pikkunen koira, niin tulis väkisin lähettyä lenkille... ;)
 
Ai, harrastatte???? Jos asuisin kerrostalossa, ehkä ehtisin miettiä, pitäisikö jotain harrastaa. Vanhan isohkon omakotitalon ja ison tontin emäntänä ei sellaista ehdi pohtimaan. Eli KOTI on harrastus. Joutopäivinä tutkailen pihan kasvustoa ja nautin pihakeinussa makaamisesta. Nyt piha on kuin pommin jäljiltä - rempaa kun tehdään :'( Talvi on toinen juttu - siis jos ei jatkuvasti sada lunta ja aikaa jää muuhunkin kuin lumitöihin. Silloin tuherran jotain käsillä; lasitöitä, käsitöitä, askartelen jne. Nyt harrastuksena on myös opiskelu.
 
Lenkkeilen, talvella hiihdän. Tanssia kerta viikkoisesti baila-salsana tai jazzina. NYt ilmottauduin kirjakerhoon ja aion lukea ahkerasti romaaneja. Uin kesällä joessa ja talvella uimahallissa. Hmmm....kuullostaa oikeastaan liian hyvältä. Totuus on , että haluaisin kaikkea noita säännöllisesti, mutta kaikkea ei ehdi kun niin usein. Enemmänkin on sellaista kausiluonteista.
 
Harrastan jo kolmatta vuotta kuntokeskuksessa käymistä. En niinkän kuntosalissa vaan ryhmäliikunta tunneilla. 20 kg onkin jo jäänyt salille!!!! Ja sitten tietysti sauvakävelen töihin ja pyöräilen. Pyrin käymään tunneilla 3x viikossa. Poika on 8v ja käyn silloin kun hän on itse esim harrastusten parissa.
 
Olen aina ollut yksilölajien harrastaja. Koko elämäni juossut ja lenkkeillyt, käynyt punttisalilla, jumppakerhoissa ja uinut. Kaikki jäi kun aloin odottaa esikoistani. Tai silloin vielä kävin salilla, mutta ohjaaja alkoi nauraa nähdessään mun pyöreän mahan tiukoissa trikoissa :ashamed: En yleensä olisi ollut moisesta moksiskaan, mutta sillä kertaa olin jotenkin haavoittuvaisempi :saint: Vaihdoin salin sen kerran jälkeen uintiin ja kävinkin uimassa ihan melkein synnytykseen asti. Esikoisen saamisen jälkeen en ole harrastanut mitään liikuntaa säännöllisesti! :eek:

Valokuvaamisesta tykkään ja otankin aika paljon kuvia. Lapset on ihania malleja =) Aikoinani olen maalaillut, mutta siitä on niin kauan aikaa, etten enää edes tiedä kuinka päin pensseliä pidetään kädessä...

Tänä syksynä aloitan ehdottomasti kuntoilun uudestaan. Selkäni on niin kamalassa kunnossa, että koko oleminen on jo aika tuskaista. Syksyllä siis sauvakävelemään ja punttisalille! =)
 
Pilke
Mulla harrastuksena ja hmm..varmaan se on intohimo, kun on tullut yhdistyskin perustettua asian ympärille, on laulaminen ja musiikki.
Liikkumisesta pidän kävellen ja uiden, etenkin jos on kaveri. Miehen kanssa pyöräillään paljon kesällä.
Jos olis oma maa ja punanen tupa =) harrastaisin puutarhan hoitoa,-ihan varmasti :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 21:18 tuulituisku kirjoitti:
Mä käyn juoksemassa n.kolme kertaa viikossa. Ajoitan lenkit siten, että lapset nukkuvat ja mies kotona. Ettei kukaan kärsisi ;)
Voi kun jaksais silloin vielä lähteä... =) Ite hilasin tänään stepperin ulos aurinkoon ja painelin sillä =)
 
Sollu harmaana
Harrastukset jääneet työ- ym kiireiden vuoksi vähemmälle kesän aikana.
Mun harrastukset liikuntapainotteisia; kuntosali,lenkkeily,rullaluistelu (ei kertaakaan tänä kesänä :eek: ),talvella hiihto.
Menneellä viikolla juoksulenkki 2x.Liikunta tulee varmasti lisääntymään kesäkiireiden väistyttyä ja helteiden hellittäessä. =) :D
 
Kaunis koti olla pitää eli harrastan ja rakastan kodin sisustamista. Kiertelen jatkuvasti pieniä sisustusliikkeitä, rautakauppoja ja huonekaluliikkeitä ja suunnittelen mitä seuraavaksi ostan mihinkin huoneeseen. Aina on pää täynnä uusia ideoita kun vaan aika ja raha riittäisi toteutukseen.

Kiertelen myös huutokauppoja ja kirpputoreja. Teen käsitöitä, askartelen ja hoidan kukkasia. Luen ja kuuntelen musiikkia takkatulen ääressä. Ulkoilen ja kävelen.

Haaveena on koira lenkkikaveriksi ja uudelleen eri solistien konserteissa käyminen talvella.

Kerään kauniita mobileita ja enkeleitä. Kynttilöiden polttaminen on näin hämärän tultua ehdottomasti mun juttu!
 

Yhteistyössä