Mitä hittoa mun kaveri meinaa?

  • Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti
alkuperäinen
Vai onko vahinko?

Facebookissa on muutaman kerran ollut chatissa online, ja olen alkanut jutella hänelle. Ei ole vastannut, ja 5 min sisällä siirtynyt offlineen.

Joskus joulukuun puolivälissä kyselin koska nähdään, ja hän sanoi että ennen ensi vuotta ei kerkeä. Ei olla nähty nyt aikapäiviin, ja nyt sit vielä tämä.

Kehtaanko nyt laittaa enää sähköpostia, vai pitäiskö mun tajuta "vihje"? Miespuolinen kaveri kyseessä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kp:
Jos sillä on mustasukkainen vaimo/tyttöystävä...
No kai se nyt voisi vastata sentään, ja sanoa sen, tai sitten tekosyyn. Nyt mä täällä sitten arvailen, että huomasiko mun viestin vaiko ei... Ärsyttää.
 
No jaa. Mä huomaan usein jälkikäteen että joku on yrittänyt tavoitella mua Facebookin chätissä. Mulla on kone auki lähes 24/7 ja useitä selainikkunoitakin. Saatan käydä FB:ssä ja lähteä pois koneelta ja se kirjaa mut sitten poistuneeksi kun olen ollut 10 min idle.

Laita vaan sähköposti ja kysele kuulumisia. Jos ei vastaa, niin tiedät.
 
rönttölissu
Mulla jää välillä facebook päälle ja myöhemmin huomaan että joku on mua siellä huhuillut. Ja välillä suljen koneen edes kurkkaamatta sinne että ei välttämättä ole henk kohtaista.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
no eikös tuo aika suoraan sanonut, ettei halua nähdä ja välttää yhteydenottoa ja -pitoa?
No ei, vaan sanoi ettei kerkiä tulemaan käymään muutamaan viikkoon tuolloin, minkä kyllä uskonkin.
Mutkun sen voi nähdä myös toisessa valossa.. No, ehkä yritän sitä viimeistä viestiä sitten :D Jos vaikka oikeasti ei huomannut.

On se mahdollistakin että sen tyttöystävä on mustasukkainen, mutta kyllä mä oon tottunut että mulle vastataan, eikä vaan olla niinkuin toista ei olisi olemassakaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja rönttölissu:
Mulla jää välillä facebook päälle ja myöhemmin huomaan että joku on mua siellä huhuillut. Ja välillä suljen koneen edes kurkkaamatta sinne että ei välttämättä ole henk kohtaista.
Niin ku sillä oli pitkään ollut se "vihreä pallo " eli oli aktiivinen pitkään mutta kas kummaa, heti mun viestin jälkeen meni pois...

*hysteerinen tulkitsija*
 
no kaikki ei asu siellä... kuten täällä sanottiinkin niin monilla on fb auki koko ajan vaikkei olisi koneellakaan. mä henk. kohtasesti olen sitä mieltä että fb ei pitäisi olla ensisijainen yhteydenpitoväline. sähköpostia, viestiä tai puhelu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras too:
mä en voi tajuta tuollaista toisen ahdistelua. Jos ei ole tavattavissa niin ei ole. Eikös hänkin voisi ottaa yhteyttä jos katsoo sen tarpeelliseksi?
Aivan samaa mieltä. Anna olla toisen rauhassa.
OK, jos 2 kertaa kk:ssa chattaamisen aloitus on ahdistelua niin olen syyllinen. Ollaan kuitenkin tosi paljon nähty yleensä, nyt on pitempi tauko niin mietin vaan tätä..
 
vieras minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras too:
mä en voi tajuta tuollaista toisen ahdistelua. Jos ei ole tavattavissa niin ei ole. Eikös hänkin voisi ottaa yhteyttä jos katsoo sen tarpeelliseksi?
Aivan samaa mieltä. Anna olla toisen rauhassa.
OK, jos 2 kertaa kk:ssa chattaamisen aloitus on ahdistelua niin olen syyllinen. Ollaan kuitenkin tosi paljon nähty yleensä, nyt on pitempi tauko niin mietin vaan tätä..
Asiat muuttuu ja sen sellaista. Anna sen olla.
 

Yhteistyössä