Mitä hittoo teen makarooneista?

  • Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti
vinkkejä
Muuta kun sitä iänikuista makaronilaatikkoo? Mä en oikeesti keksi mitään, ja mulla on niitä lähemmäs 100 pussia... :D Sain siis yheltä tyypiltä ne. Ei nyt poiskaan viittis heittää, mut mitä vois tehä?
 
"vieras"
"makaronikeittoa" eli keität makaroonit kypsiksi, huuhtelet ne, lisäät maitoa reilusti ja teet vehnäjauhoista suurusteen. MMääriä en nyt osaa sanoa vaan laita silleen sopivasti ja niin lisää liemeen hiukka sokeria ja voita.

Hyvä salaatti tulee makaroonia, tonnikalaa ja herne-maissi-paprikaa.
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";27336132]"makaronikeittoa" eli keität makaroonit kypsiksi, huuhtelet ne, lisäät maitoa reilusti ja teet vehnäjauhoista suurusteen. MMääriä en nyt osaa sanoa vaan laita silleen sopivasti ja niin lisää liemeen hiukka sokeria ja voita.

Hyvä salaatti tulee makaroonia, tonnikalaa ja herne-maissi-paprikaa.[/QUOTE]

Eli siis makaronivelliä, ja on paljon parempaa ilman tuota vehnäjauhosuurustetta.
 
"vieras"
Salaattia..makaronia,h-m-p,kinkkua,omenaa ja kastike kermviilistä ja sinapista+mausteista.

Makaroneja voi käyttää myös askartelussa,esim maalaa ja laittaa lankaan kuin helmiä.
 
..
Keittoja. Itse teen kana, aurajuusto, tölkkimaissi, makaroni,kerma, sipuli, basilika, pippuri. Tomaattimurskasta saa hyviä keittoja myös.

Sitten käytät keitettyjä makaroneja lasagnelevyjen asemesta. Tai peppi pitkätossun voimavuokaa, googleta.

Erilaiset salaatit, joissa majoneesikastike.
 
nakkimakaronilaatikko
Perinteisen makaronilaatikon sijasta voi tehdä välillä nakkimakaronilaatikkoa, se oli lapsena herkkua. Mä en kannata mitään askartelujuttuja, ei oo lasten hyvä oppia leikkimään ruoalla.
 

Yhteistyössä