Mitä hyvää miehessäsi on? Miksi häntä rakastat?

On rehellinen, luotettava ja jaksaa aina huomioida mua.

On huumorintajuinen, huumori tosiaan auttaa arjessa.

Meillä on miehen kanssa samanlaiset arvot ja haaveet elämässä.

On mielettömän hyvä isä.

On kiltti ja huolehtivainen, mutta ei kuitenkaan todellakaan tossun alla.

On hauskan näköinen.

On aivan mielettömän fiksu, osaa vastata melkein kysymykseen kuin kysymykseen ja on myös tunneälykäs.

Arvostaa mua puolisona ja äitinä.
 
- Hän on huomaavainen
- Hän tietää aina vastauksen kaikkeen, mikään keskustelunaihe ei saa sormea suuhun
- Hän ymmärtää minua ja nopeaa ajatuksenjuoksuani
- Hän tietää kaiken tietokoneista ja osaa ratkaista niihin liittyen ongelman kuin ongelman
- Hän on täydellinen keskustelija, perustelee kantansa huolella ja tietää aina mistä puhuu
:heart:
 
Kermakakku
Hän on miehekäs mies, loistava ystävä, erinomainen rakastaja, luotettava ja samaan suuntaan kanssani työskentelevä elämänkumppani, erinomainen isä.
Lisäksi hän on huomaavainen, hauskannäköinen ja loistava laulaja.

Mukava lukea muiden kehuvan miehiään.
Huvittaa vain, että muutamissa ns. perhepaikoissa olen tänä kesänä katsonut 'sillä silmällä' miehiä, ja nähnyt mitäänsanomattomia, puistattavia, kamalia ja ihme nössyköitä. Hajuttoia, mauttomia, värittömiä pulliaisia, ei ketään mielenkiintoista. Ja te kaikki kehutte omianne mm. hyvännäköisiksi. Niistä yksikään ei sitten ole ollut samassa paikassa, kuin minä :-D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Mukava lukea muiden kehuvan miehiään.
Huvittaa vain, että muutamissa ns. perhepaikoissa olen tänä kesänä katsonut 'sillä silmällä' miehiä, ja nähnyt mitäänsanomattomia, puistattavia, kamalia ja ihme nössyköitä. Hajuttoia, mauttomia, värittömiä pulliaisia, ei ketään mielenkiintoista. Ja te kaikki kehutte omianne mm. hyvännäköisiksi. Niistä yksikään ei sitten ole ollut samassa paikassa, kuin minä :-D
Sinä olet selvästi omaasi tyytyväinen. Tuo on sen merkki. Mutta annas olla, jos, suhteenne lopahtaa, niin aika pian mieli muuttuu :D


 
bdt
Mun on pakko yrittää keksiä jotain että miksi , koska kuitenkin.

Ei ole enää kovin komea, mutta silmissä on pilkettä entiseen malliin.
Ei ole kovin ahkera, mutta ajattelee paljon ja silloin pitää saada olla rauhassa.
Me nauretaan, joten ollaan vielä elossa.
En tiedä millainen on hyvä isä mutta mun mies rakastaa lapsiaan enemmän kuin itseään. Se on melko hyvä suoritus.
 
Kermakakku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Mukava lukea muiden kehuvan miehiään.
Huvittaa vain, että muutamissa ns. perhepaikoissa olen tänä kesänä katsonut 'sillä silmällä' miehiä, ja nähnyt mitäänsanomattomia, puistattavia, kamalia ja ihme nössyköitä. Hajuttoia, mauttomia, värittömiä pulliaisia, ei ketään mielenkiintoista. Ja te kaikki kehutte omianne mm. hyvännäköisiksi. Niistä yksikään ei sitten ole ollut samassa paikassa, kuin minä :-D
Sinä olet selvästi omaasi tyytyväinen. Tuo on sen merkki. Mutta annas olla, jos, suhteenne lopahtaa, niin aika pian mieli muuttuu :D
Näin minäkin ajattelin - olen omaani niin tyytyväinen, että en näe mitään potentiaalia kenessäkään muussa, ja niinhän se saa ollakin.

Olemme olleet yhdessä 17 v, joista 16 naimissa. Ei minkäänlaista lopahdusta näköpiirissä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
- hyvä isä
-luotettava, vastuullinen
-fyysinen yhteys toimii
-ystävä jolle voin kertoa kaiken
-saa edelleen kaikkien vuosien jälkeen mun sydämen muljahtamaan ympäri, se on tärkein syy:)
Toi sydämen muljahdus on ihana sanonta. Ja se on ihanaa kun huomaa rakastuneensa uudelleen vähän väliä samaan mieheen. Just tuli vuosi naimisissa oloa täyteen ja oon yhtä rakastunu kun sillon kun ekoja kertoja nähtiin ja treffailtiin. :heart:
 
kohtalo
Hän nyt vaan on jotain paljon parempaa mitä edes villeimmissä unelmissani tuli haaveiltua silloin sinkkuna. Hän on kaikki mitä tarvitsen ja monasti vielä enemmän. Kummastelen vaan kuinka hän osuikaan kohdalleni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Hän on miehekäs mies, loistava ystävä, erinomainen rakastaja, luotettava ja samaan suuntaan kanssani työskentelevä elämänkumppani, erinomainen isä.
Lisäksi hän on huomaavainen, hauskannäköinen ja loistava laulaja.

Mukava lukea muiden kehuvan miehiään.
Huvittaa vain, että muutamissa ns. perhepaikoissa olen tänä kesänä katsonut 'sillä silmällä' miehiä, ja nähnyt mitäänsanomattomia, puistattavia, kamalia ja ihme nössyköitä. Hajuttoia, mauttomia, värittömiä pulliaisia, ei ketään mielenkiintoista. Ja te kaikki kehutte omianne mm. hyvännäköisiksi. Niistä yksikään ei sitten ole ollut samassa paikassa, kuin minä :-D
:LOL:
Eli sä olet tavannut kaikki nämä kehutut miehet, okei... B)
 
akkeli
Älykäs, sivistynyt, matemaattinen, organisointikykyinen, hyvä isä, ihan ok puoliso(aina on parannettavaa), huumorintajuinen, urheilutietopankki(ihailen hänen paneutumistaan johonkin osa-alueeseen, että tietää siitä todella paljon...) ja ei lainkaan pöllömmännäköinen ukko. Lisäksi hän on mun oma liikuteltava laskukone, jota pidän suuressa arvossa oman heikon matemaattisuuden vuoksi; voin kysyä lähes mitä vaan niin vastaus tulee aika nopsaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Ap,eikö lastesi isässä ollut noita piirteitä?
Ei, Ei tehnyt kotitöitä, joi liikaa, pahoinpiteli mua, irvaili siitä, mistä itse pidin, esim. sisustukseen liittyen, kauppaostoksetkaan ei ikinä ollut oikein. Ja sille kehittyi lopulta kaljamaha ja alkaa jo hiuksetkin lähteä. :D Mutta joo, en saa enää henkistä ja fyysistä lyttäystä, vaan mieheni arvostaa ja kunnioittaa mua. On mies, eikä pentu. :heart:
 
-hänessä on kokoa ja näkö mun tarpeisiini
-hän on tasavertainen kumppani ja vanhempi
-käsistään kätevä ;)
-hauska, samanlainen häiriintynyt huumorintaju
-osaa käsitellä mutkikasta luonnettani
-isää lapsilleni en olisi voinut paremmin valita..ihanaa katsoa kun tyttöni silmät loistaa ja ääni heleää kun tapasivat isänsä kanssa muutaman päivän eron jälkeen.
 
neljä-ilman-viidettä
Se nyt vaan on miun vastakappale =) Täydentää sopivasti, tasoittaa tarvittaessa, on tuki ja turva ja kaikkea muuta.

Osallistuu kotitöihin, on maailman paras isä.

Yhdessä ollaan oltu 16 vuotta.
 
Jonna
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Hän on miehekäs mies, loistava ystävä, erinomainen rakastaja, luotettava ja samaan suuntaan kanssani työskentelevä elämänkumppani, erinomainen isä.
Lisäksi hän on huomaavainen, hauskannäköinen ja loistava laulaja.

Mukava lukea muiden kehuvan miehiään.
Huvittaa vain, että muutamissa ns. perhepaikoissa olen tänä kesänä katsonut 'sillä silmällä' miehiä, ja nähnyt mitäänsanomattomia, puistattavia, kamalia ja ihme nössyköitä. Hajuttoia, mauttomia, värittömiä pulliaisia, ei ketään mielenkiintoista. Ja te kaikki kehutte omianne mm. hyvännäköisiksi. Niistä yksikään ei sitten ole ollut samassa paikassa, kuin minä :-D
HAISTA PASKA!
 
Ksantippa S.
Rakastan miestäni muun muassa siksi, että kun kerran esitin hänelle vastaavan kysymyksen, hän vastasi: "jos rakkaudelle asettaa ehtoja, onko se rakkautta ollenkaan?".

Tarkemmin mietittyäni huomasin, että niinhän se asia on. Voin kertoa asioita miehessäni, joista pidän, ja asioita, jotka hänessä ärsyttävät, mutta en voi kertoa miksi häntä rakastan, koska kyseessä ei ole vaihtokauppa tai palkinto hänen hyvistä ominaisuuksistaan. Kyseessä on yhtä aikaa tunne, jota en voi hallita, ja luja päätös seurata ja ruokkia sitä tunnetta.
 

Yhteistyössä