Mitä ihmettä lapsille käteen näillä pakkasilla? Aina palelee!!

  • Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti
"Vilma"
Meidän keskimmäinen - melkein neljä vuotias - on vilukissa, joten hänellä käytetään lahjaksi saatuja Ruskovillan "tumppuja" tavallisten rukkasten alla, ja hyvin on tarennut :). Mutta - toinen todella hyvin toimiva yhdistelmä on ollut nahkarukkaset (eläimen nahasta jonka sisällä karvaa) joidenka päälle vielä laitetaan villalapaset. Kyllä tarkenee!
 
pph/äiti
Kaikki vaan ei tarkene

olen pph ja yhden lapsen kohdalla olen yrittänyt eri hanskasydeemit on ollut ruskovillaa nahkarukkasella, mummokutomaa normaalirukkasella, tumput fleecevuorella rukkasella
mummonkutomaa nahkalla jne jne ja aina ne näpit on hetkessä jäässä kysessä 3,5 vuotias lapsi saman asian kanssa pähkäiltiin jo viime talvena


Joskus olen ulkona vielä laittanut "kävelyn ajaksi" omat paksut talvirukkaset lisälämmöksi mutta ei aina ne näpit on sinisenä jäässä
toinen samanikäinen lapsi pätjää pelkillä teddyrukkasilla jos erehtyy laittamaan lisäkerrosken rukkasiin sormet on hiessä.
 
Reima Kiddon ja Troll Companyn toppahanskojen vuori on 50% villa ja ovat täten huomaattavsti lämpimämmät kuin normaalit talvihanskat. Mä itse kävin ostamassa Kiddon hanskat talvekssi kovien pakkasten varalle ja vuori sisällä oli kyllä tosi paksu ja varmasti pitää pienet sormet tosi hyvin lämpiminä verrattuna noihin Lassien ja Reiman perus hanskoihin joita meillä oli käytössä viimetalvena.
 
halipupu harmaana
Onpas ajankohtainen ketju pengottu esille. Itse toivon löytäväni lapselle uudet paksummat Surpafill-hanskat Prismasta, ne on tän talven parhaat hansakt ainakin täällä E-Suomessa.
 

Yhteistyössä