Mitä ihmettä mie teen pehmoleluille?

Pix
:eek:

Meillä on pahvilaatikkotolkulla pehmoleluja, joista poika ei piittaa tuon taivaallista. Miten ne voi säilöä niin ettei ne vuosien saatossa hmehdu tms. Vai MITÄ minä teen niille? Aaaapuuvaa...
 
vinkvink
Itse ostin Tarjoustalosta vakuumi- säilytyspusseja ja sulloin pehmolelut niihin. Ei vie kaapissa paljon tilaa, niihin ei pääse kosteutta ja ne säilyvät ehjinä jne.
 
vieras
Jos niitä ei todella kotona enää tarvita, kysy tarvitsisiko joku päiväkoti, kerho tai muu vastaava pehmoja. Myös Venäjälle niitä on lähetetty lastenkotiin, mikäli tiedät jonkun tällaista työtä tekevän tahon.
 
Itse olen kaksi kertaa lahjoittanut pehmoja pois kun tuntuu kertyvän kamalat määrät niitä nurkkiin. Ekan kerran otti osan neuvola vastaan leikkitiloihinsa ja osan läheinen päiväkoti (ehtona oli että pestäviä pehmoja on). Toisen kerran vein päivähoidon ohjaajalle joka jakoi pehmoja vanhemmille perhepäivähoitajille joilla ei enää kodeissaan juuri leluja ollut =)
 
Pix
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos niitä ei todella kotona enää tarvita, kysy tarvitsisiko joku päiväkoti, kerho tai muu vastaava pehmoja. Myös Venäjälle niitä on lähetetty lastenkotiin, mikäli tiedät jonkun tällaista työtä tekevän tahon.
Niin kun ei poitsu ole ikinä välittänyt niistä. Suurin osa on lahjaksi saatuja (syntymälahja, joulu- ja synttärilahjoja vanhoilta sukulaisilta tms) niin en viittis lahjoittaa/myydä poiskaan.
Pitää tota vakuumipussijuttua kokeilla. :|
 

Yhteistyössä