Mitä ihmettä tämä voi olla lapsen käsivarressa?? *KUVA*

  • Viestiketjun aloittaja no äiti
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
No johan rupis terkkari päivystyksen päässä epäileen, että onko päivystysasia, kun ei kuulosta märkäruvelta...
No, ajan kuitenkin sain puolille päivin.

Mitenkähän se lääkäri osaa tuon nähdä, mikä on, kun ei palstalaisetkaan oo ihan yksmielisiä? :D
 
"a p"
[QUOTE="mimmu";24756662]Voit kertoa palstalaisten arviot lääkärille niin helpottaa hänen työtä ;-)![/QUOTE]

Jep, vaikka printata koko keskustelun hänelle. Ihan vain hänen työtään helpottamaan ;)
 
"a p"
No niin, lääkärissä käyty.
Märkäruveksi epäilivät, ja sen verran suuri, että sekä suun sisäinen että paikallinen antibioottihoito. Päiväkodista ei tartte olla pois ku huominen, sen jälkeen voi jo mennä.
 
vierailijana
Mä sanon kanssa et märkärupi! Meidän pojilla oli kanssa 2 kk sitten. Toisella polvissa ja toisella peppuvälissä... Että ei se todellakaan ole aina vain suunympärillä, niinkö joku täällä mainitsi....;)
 
[QUOTE="mä";24761694]Miksei saa laittaa kortisonia? Meillä lääkäri määräsi fucicort voidetta ja se auttoi.[/QUOTE]

No ainakaan hydrocortison-voidetta ei saa laittaa ns. avonaiseen, erittävään haavaan, joka tuo märkärupi on.... Itse olen saanut reseptillä märkärupeen Fucidin-voidetta, jossa voidepohja on eri (vaseliini).
 

Yhteistyössä