Mitä kaikkea erikoista tunget pakastimeen? noista banaaneista ja margariineista tuli mieleeni

  • Viestiketjun aloittaja jeee
  • Ensimmäinen viesti
mä pakastan kans valmiiks pilkottua makkaraa, helpottaa kummasti makkarasopan tekoa ja sillon makkarasoppaa voi tehä ex tempore jos ei tarvii pitää makkaraa jääkaapissa ja vahtia et millon menee viiminen käyttöpäivä... :xmas:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mulla on ainakin tällä hetkellä 10 purkkia raejuustoa, ja 6 purkkia smetanaa pakkasessa :xmas:
ne kun käyttää ruoan laitossa, niin voi ihan hyvin pakastaa :D
mihin käytät raejuustoa ruoanlaitossa?

mä tykkään pakastella kaikenlaista, ei tartte aina lähteä kauppaan, säästyy rahaakiin kun tarjouksesta ostaa :)

ite oon pakastanut juuston siivuja ja meetvurstia :) aina leivän päälle jotain, juustosta kun taittaa yhden siivun ja meetvurstista samoin, on aina leivän päälle jotain :)
 
jadal
välillä korvaan lihan ruoan laitossa raejuustolla, tai sitten käytän sitä vähemmän, ja jatkan raejuustolla. siinä kun on paljon proteiinia, niin pitää hyvin kylläisenä. esim. kasvis gratiiniin, tai makaronilaatikkoon oon käyttänyt. mielikuvitus vain rajana :)

niin ja juustoa ja leikkeleitä on myös pakkasessa :)
 
no..
mulla on siellä broiskua kaikessa muodossa mitä mahollista, ja jauhelihaa on aina ja paljon.
myös leipää aina pari, välillä juustoa.. sit on ihan "oikeita" pakastetuotteita ja esim. kukkakaalia ja sen semmoista. marjoja myös.
 
Entäs
voiko maitorahkaa ja kermaviiliä pakastaa? Niitä tarvis aina olla jemmassa mutta päiväys tulee vastaan. Enkä aina muista ostaa kun tarttis. Just oli eilen illalla Salessa -50% monta maitorahkaa mut en sit ostanu varastoon..
 
Lumikki
Mä ostin taannoin tajouksesta paljon Mini Lättaa, ja heitin pakkaseen. Sit luin paketin kyljestä, että ei saa pakastaa, mutta ei ne kyllä miksikään siellä pakkasessa muuttunu. Samoin olen pakastanut Flooraa ja muita levitteitä. Voita ostan aina enemmän jos jostain saa edullisesti, se ei kyllä mene miksikään pakastimessa.

Juusto tahtoo murentua pakastamisen jälkeen, mutta mainiosti sitä voi kyllä ruuan laittoon vallankin käyttää.
 

Yhteistyössä