Mitä kaikkea te keräilette?

[QUOTE="vieras";24407533]meidän ekaluokkalainen kerää kiviä. Niitä on oikeasti joka paikassa, lastenhuoneessa kirjahyllyssä ja pöydällä, olohuoneessa takan reunalla, portailla jne.
Ja saattaa tulla esim koulusta aivan innoissaan kun on löytänyt uuden hienon kiven. Tuota on kyllä suvussa molemmin puolin joten en ihmettele.[/QUOTE]

Mä keräsin kans pienenä kiviä, siis ihan luonnonkiviä. Valkoisia ja "toffeekiviä" varsinkin. Niitä oli kans kaikki paikat täys.
On vissiin jäänyt vähän päälle toi kerääminen kun tosiaan huomennakin tulee noita luonnonkiviä pihaan kuorma-autolla.
 
"heh"
[QUOTE="vieras";24407533]meidän ekaluokkalainen kerää kiviä. [/QUOTE]

Meidän 5v. kantaa myös kiviä kotiin. Viime vuonna hoidosta hakiessa oli parhaillaan housun taskuissa niin isot murikat ettei meinannut housut pysyä jalassa ;) Ite keräilen pingviinejä, tai siis lähinnä pingviini aiheisia tavaroita.
 
palkanalennus x 5
[QUOTE="Kaisa";24408110]Univelkaa![/QUOTE]

minä olisin myöskin vastannut että velkaa, valitettavasti.

mutta nyt tämä minun vastaukseni ei enää taida olla edes hauskaa, kun on jo moni muukin laittanut vähän humoristisen.
 
"myy"
Muumimukeja,sekä posliinisena että emalina...ennen keräsin lehmätavaroita,niitä oli yli 250 kunnes isäntä möi mun hyllyn kaverilleen,eikä meillä ollu paikkaa enää niille...möin kirpparilla kaikki sit pois :)
 
Mitä on kivituikut?

"Keräilen" eli ostan kirppareilta Englantilaisia (en Arabian vastaavia vaan niiden pitää olla juuri Englantilaisia) sinisiä maisemalautasia.

Kun mahdollisesti rahatilanne kohentuisi aion ruveta keräilemään eräitä tiettyjä nukkeja..
 

Yhteistyössä