Mitä kaikkea typerää ja lapsellista olette tehneet exälle erotessa tai ennen sitä?

  • Viestiketjun aloittaja mietuska
  • Ensimmäinen viesti
Voi ei, vaikka ja mitä silloi nuorena ja lapsellisena :ashamed:
Mutta yhden nyt mainitakseni niin kun erosin erittäin mustasukkaisesta poikäystävästäni niin tavatessani uusia miehiä annoin heille eksäni numeron muka omanani. Eli erotuskissaan ex sai jatkuvsti puheluita mieheiltä jotka kyselivät minua.
 
Haukuin sitä sen profiiliin joka sillä oli eräällä sivustolla, kirjauduin sinne sen tunnuksilla ja luin kaikki sen kirjotukset ja s-postit yms... :ashamed: , samaisen laivalta tuodut viinat kaadoin KAIKKI lavuaarista alas ( oli niitä iso laatikollinen ja ihan avaamattomia + hän oli vähä viinaa menevä ) tuo tais olla sille pahin... :D + vein kamoja suutuspäissä pakatessani varmaan puolet senkin keittiövälineistä yms.

muoks. tuosta aikaa joku kolmisen vuotta
 
en kauhean ylpeä..
Mä sain tietää että mies petti mua meidän suhteen aikana. Sillä oli vakipanosuhde yhden firman muijan kaa, ja mä sain sen selville. Me oltiin 4 vuotta yhdessä ja se oli jopa muuttanut osittain sen toisen muijan luo, ne muka asu yhdessä vuoden.
Mä otin selville sen muijan numeron ja soitin sille.
Ukko aneli mua takas ja kostonhimoissani otin. Ukko katkas välit toiseen muijaan, ja mä aloin systemaattisesti pettämään ukkoa.
Hankin itelle nimettömän mailin ja sen kautta pidin yhteyttä näihin miehiin.
Puolen vuoden kuluttua kun ukko toi kihlat nokan eteen ja makso mun ajokortin, annoin mailitunnuksen ja salasanan, näytin prepaidin viestit ja pakkasin kamat ja lähdin.

Se on pahin temppuni, suunnittelin sen alusta pitäen.
 
hoh
Kerroin sen tyttikselle totuuden, kuinka mies on patologinen valehtelija ja narsisti..
Ei ottanut onkeensa, mutta minä pääsin eroon siitä, ja kohta tuokin liitto kaatuu miehen ongelmiin itsensä kanssa.
Yhtä painajaista oli koko liitto, kun näin jäkikäteen ajattelee, silloin en vain tajunnut lähteä ennenkuin jäi pettämisestä kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
huh miten lapsellisia ihmisiä
Aivan. En voi ymmärtää.
a

Niinpä, itseni siis mukaan lukien. 12-vuotta sitten olinkin lähes lapsi, joten lapsellinen käytös sallittakoon. Ne suhteet oli osa sitä aikuisksi kasvua, ekoja raatavia sydänsuruja, opettelua ottamaan huomioon toist ihmistä ja elää parisuhteessa. Onneksi ne asiat tuli kantapään kautta opittua silloin niin ei enää ole tarvinnut pelleillä, kun lapset ovat tulleet elämään =)
 
Minun toisessa erossa, tulin aamulla kotiin töistä, kun mies oli täydessä touhussa jonkun naikkosen kanssa makuuhuoneessa. Pahoittelin häiriötä (joka vaati kyllä aika paljon voimaa) ja laitoin makkarin oven kiinni. Huusin oven läpi, että meikkaan ja lähden. OK mies vastasi. Meikkasin siinä kaikessa rauhassa. Siirryin keittiöön kirjoittamaan viestiä miehelleni, kun he siirtyivät peseytymään naisen kanssa. Kirjoitin lapun" käytä koira" loppuun ja menin ja keräsin kaikki sen naisen vaatteet makuuhuoneen lattialta mukaani ja lähdin. Heitin ne sitten toisen kerrostalon piha roskiin.

Tuli päivä jolloin mies palasi sitten töistä ja minä olin lähtenyt, kuten kaikki yhteiset ja omat tavaratkin. Koiran jätin, mutta muuta en. Koskaan en ole ko. miestä sen koomin nähnyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maria78:
Minun toisessa erossa, tulin aamulla kotiin töistä, kun mies oli täydessä touhussa jonkun naikkosen kanssa makuuhuoneessa. Pahoittelin häiriötä (joka vaati kyllä aika paljon voimaa) ja laitoin makkarin oven kiinni. Huusin oven läpi, että meikkaan ja lähden. OK mies vastasi. Meikkasin siinä kaikessa rauhassa. Siirryin keittiöön kirjoittamaan viestiä miehelleni, kun he siirtyivät peseytymään naisen kanssa. Kirjoitin lapun" käytä koira" loppuun ja menin ja keräsin kaikki sen naisen vaatteet makuuhuoneen lattialta mukaani ja lähdin. Heitin ne sitten toisen kerrostalon piha roskiin.

Tuli päivä jolloin mies palasi sitten töistä ja minä olin lähtenyt, kuten kaikki yhteiset ja omat tavaratkin. Koiran jätin, mutta muuta en. Koskaan en ole ko. miestä sen koomin nähnyt.
voi v***u mikä ääliö :eek: ois varmaan muija lähteny hiuksista jos mun kohdalle ois tommonen sattunu.. :ashamed:
 
en kauhean ylpeä
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
En kauhean ylpeä.. tuota ajattelin itse ensin, mtta se olisi vaatinut niin paljon, etten enää halunnut siihen ryhtyä. Mutta totaalisen tappava kosto kyllä..
Mulla oli hetkiä jolloin en uskonu pystyväni siihen. Vihasin miestä niin et kyyneleet valui silmistä öisin kun se sika nukkui.
Joka kerta kun se kiitteli mua ku jäin sen luo, teki mieli sylkeä päin näköä, ja en hetkittäin pystynyt pidättelemään raivon purkauksia.
Mutta piste iin päälle oli, että kun lähdin, olin raskaana. Hän ei halunnut lapsia ja minä olin 4 vuotta taivutellu häntä. Ei tiiä lapsestaan, nyt mulla on onnellinen uusioperhe.
Rakastin sitä miestä niin paljon, ja se muuttui vihaksi. Ikänä en ole ketään vihannut niin voimakkaasti.
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja en kauhean ylpeä:
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
En kauhean ylpeä.. tuota ajattelin itse ensin, mtta se olisi vaatinut niin paljon, etten enää halunnut siihen ryhtyä. Mutta totaalisen tappava kosto kyllä..
Mulla oli hetkiä jolloin en uskonu pystyväni siihen. Vihasin miestä niin et kyyneleet valui silmistä öisin kun se sika nukkui.
Joka kerta kun se kiitteli mua ku jäin sen luo, teki mieli sylkeä päin näköä, ja en hetkittäin pystynyt pidättelemään raivon purkauksia.
Mutta piste iin päälle oli, että kun lähdin, olin raskaana. Hän ei halunnut lapsia ja minä olin 4 vuotta taivutellu häntä. Ei tiiä lapsestaan, nyt mulla on onnellinen uusioperhe.
Rakastin sitä miestä niin paljon, ja se muuttui vihaksi. Ikänä en ole ketään vihannut niin voimakkaasti.
Toi on oikeesti aika huolestuttavaa. Puoli vuotta elämästään voi pelkän vihan takia käyttää jonkun kanssa elämiseen ja olla vielä intiimisuhteessa, ja samalla juoksennella vieraissa ja kaiken kukkuraksi vielä tehdä lapsen tälle vihansa kohteelle (tai sitten jollekin niistä joiden kanssa systemaattisesti petti, mistäpä sen tietää).

Pitäisköhän sun käydä jutteleen jossain?
 
en kauhean ylpeä
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja en kauhean ylpeä:
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
En kauhean ylpeä.. tuota ajattelin itse ensin, mtta se olisi vaatinut niin paljon, etten enää halunnut siihen ryhtyä. Mutta totaalisen tappava kosto kyllä..
Mulla oli hetkiä jolloin en uskonu pystyväni siihen. Vihasin miestä niin et kyyneleet valui silmistä öisin kun se sika nukkui.
Joka kerta kun se kiitteli mua ku jäin sen luo, teki mieli sylkeä päin näköä, ja en hetkittäin pystynyt pidättelemään raivon purkauksia.
Mutta piste iin päälle oli, että kun lähdin, olin raskaana. Hän ei halunnut lapsia ja minä olin 4 vuotta taivutellu häntä. Ei tiiä lapsestaan, nyt mulla on onnellinen uusioperhe.
Rakastin sitä miestä niin paljon, ja se muuttui vihaksi. Ikänä en ole ketään vihannut niin voimakkaasti.
Toi on oikeesti aika huolestuttavaa. Puoli vuotta elämästään voi pelkän vihan takia käyttää jonkun kanssa elämiseen ja olla vielä intiimisuhteessa, ja samalla juoksennella vieraissa ja kaiken kukkuraksi vielä tehdä lapsen tälle vihansa kohteelle (tai sitten jollekin niistä joiden kanssa systemaattisesti petti, mistäpä sen tietää).

Pitäisköhän sun käydä jutteleen jossain?
Mä päätin lopettaa olemasta päähänpotkittava reppana, joka lankeaa kusipäisiin idiootteihin. Mä päätin etten alistu olemaan kusetettava ääliö.
Se petti mua ite pitkän aikaa ja jopa muutti sen muijan luo.
Mä vastasin samalla mitalla.
Se on kieli mitä noi osaa puhua.
Mä olin ihan liikaa alistunut sen tahtoon ja sen rippeisiin mitä se mulle armollisesti jako. Mä en ole ylpeä mitä tein, mutta mun täytyy myöntää et joskus koen siitä suurta tyydytystä. Ole mitä mieltä haluat.
 
Ex kävi suhteemme loppusuoralla lomamatkalla Bulgariassa ja ylläri ylläri petti mua siellä oikein reippaasti. No kävin hakemassa herran lentokentältä ja kotipihalle päästyämme hän lähti käymään asioilla niin sillä välin aukaisin hänen matkalaukkunsa ja löysin sen loma-ihastuksen ostamia cokis-laseja. No hyvin ne rätisi tuhannen sirpalleiksi, kun niitä hieman talon kulmaan paketissaan paukutteli. Ja sitten vain kaikki kamat takaisin siististi laukkuun ja sen jälkeen esitin tietämätöntä mitä oli mahtanut laseille käydä.
Seuraavana päivänä järkkäsin tilanteen niin, että herra unohti avaimet himaan jonka jälkeen soitin kaverin auttamaan tavaroiden uloskannossa. Kun kamat oli etupihalla niin tekstaria perään, että kamat on ulkona ja toivotaan ettei ala satamaan.

Eron ja kaiken muunkin olisi voinut hoitaa huomattavasti aikuisemminkin :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja en kauhean ylpeä..:
Mä sain tietää että mies petti mua meidän suhteen aikana. Sillä oli vakipanosuhde yhden firman muijan kaa, ja mä sain sen selville. Me oltiin 4 vuotta yhdessä ja se oli jopa muuttanut osittain sen toisen muijan luo, ne muka asu yhdessä vuoden.
Mä otin selville sen muijan numeron ja soitin sille.
Ukko aneli mua takas ja kostonhimoissani otin. Ukko katkas välit toiseen muijaan, ja mä aloin systemaattisesti pettämään ukkoa.
Hankin itelle nimettömän mailin ja sen kautta pidin yhteyttä näihin miehiin.
Puolen vuoden kuluttua kun ukko toi kihlat nokan eteen ja makso mun ajokortin, annoin mailitunnuksen ja salasanan, näytin prepaidin viestit ja pakkasin kamat ja lähdin.

Se on pahin temppuni, suunnittelin sen alusta pitäen.
Mut aika hyvin et noinkin kauan pystyit tollasta tekee, mul ei olis kantti kestänyt.
 
hoh
en kauhean ylpeä.. Mä tajuan täysin sun pointtisi tuossa. Ja good for you, uskoisin, että sait kostosi, ja itsetuntosi.Mun kostoni odottelee vielä toteutumista, kun se tyttöystävä tajuaa mun olleen oikeassa eksästäni. Ja eksäni taasen ehkä huomaa, kuinka se vika ei ole naisessa vaan hänessä, vaikka narsisti ei taida sitä koskaan tajuta..

Kuinka tahansa, mä olen vapaa, ja onnellinen siitä.
 
wella
Ilmoitin kelaan että se tekee pimeitä töitä.
Tilasin sen nimellä 1000euron edestä roinaa kotiinkuljetuksella.
Laitoin bensatankkiin sokeria.
Soitin sen tyttöystävälle ja esiinnyin jonain muuna.. kerroin että me on paneskeltu ja kaipaan uutta panoa.
Kaadoin vettä pakkasella sen rappusille.

En muista kaikkea nyt.
 
hoh
Täältä olisi saanut hyviä vinkkejä.. ;)
Mun tuskin tarvitsee enää kostaa kenellekkään, on häviävän pieni mahdollisuus joutua vastaavaan suhteeseen enää, jolloin kostokin tuntui hyvältä.
 

Yhteistyössä