Mitä kautta voisi lahjoittaa lastenvaatteita oikeasti tarvitseville?

  • Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"joo"
Sama ongelma .... annoin eräälle perheelle (srk:n diakonin kautta )joilla lapsille tarvittiin vaateita erittäin pikaisesti ja viikon kulutta ne oli läheisellä kirpparilla myynnissä ja lapset kulki samoissa rikkinäisissä ja liian pienissä vaatteissa.
Oli muuten vika kerta kun annoin
 
"Kumikameli"
[QUOTE="vieras";25330991]http://www.antonfin.suntuubi.com/?cat=51[/QUOTE]

Kiitos, laitoin heti kyselyä onko vielä tarvista, olen haastanut muutaman äidin mukaan lahjoittamaan leluja ja vaatteita niitä tarvitseville ja tämä kohde kuulostaa hyvältä :)
 
Mä Vantaalla asuessani vein avoimelle päiväkodille tavaraa. Toki ensin sovin asiasta. Mutta kuulema keräävät lahjoituksia ensi- ja turvakodeille. Ja neuvolan kanssa tekevät yhteistyötä kans. Jäi olo, että tarpeeseen menee.
 
"vieras"
[QUOTE="Kumikameli";25331066]Kiitos, laitoin heti kyselyä onko vielä tarvista, olen haastanut muutaman äidin mukaan lahjoittamaan leluja ja vaatteita niitä tarvitseville ja tämä kohde kuulostaa hyvältä :)[/QUOTE]

itsekkin sinne olen laittanut ja hyvä kun sai vaatteita ja vajaita vaippapaketteja yms. nurkista poissa :)
 
ap harmaana
Tuo hylätyt lapset vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta. Mietin myös, että voisimme toimittaa vaatteita suoraan Viron puolelle, koska käymme siellä melko usein muutenkin. Täytyy ottaa tuonne yhteyttä. Mielelläni olisin kyllä auttanut myös apua tarvitsevia täällä. Jostain ketjusta luin joululahjoista, joita oli saatu sossun kautta. Voin tunnustaa järkyttyneeni, en ole edes tiennyt tuollaista toimintaa olevan tai tarvittavan :/
 

Yhteistyössä