Mitä kesäsuunnitelmia teillä on? :)

Mun kesä taitaa olla pelkkää juhlimista ;) Ens keskiviikkona täytän 18v ja olen silloin kreetalla. Heti torstaina on sit nimpparit :D Pian matkan jälkeen meen joukkuetovereiden kanssa laivalle...sit on yhteinen baarikierros koulukavereiden kanssa ja mun vanhemmat serkutki haluu mun kans baariin =) Sit tietty paras ystävä täyttää 18 jne. :D

Ettei mee kokonaan juhlimiseksi niin pitää mun kyl lukea 10 koulukirjaa kesän aikana :whistle: huoh, 5 bilsan kirjaa ja 5 uskonnon kirjaa syksyn kirjoituksia varten :)
 
Ensimmäinen kesä uuessa kämpässä :)

Noh...Nyt ekana lähen serkun lakkiaisiin etelään.
Lomailen.
3viikkoo töissä.
Olen kotona ukon kanssa.
Käyn mummoloissa etelässä ja kavereitten luona. Ja sitten ukon siskon luo ouluun.
Lomailen lisää... :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Vähän sukuloidaan ja käydään mökillä, muuten koitetaan vaan pitää homma kasassa täällä kotona. Miehen lomat voi vielä muuttua.

Miten tytsi sun ajotunti meni? :D
Tosi hyvin, tein siitä jo ketjun =) Pääsin tiellekin ajamaan jo, eikä tullu töpättyä ;)

Joku vieras jo laitto et "toivottavasti ajat seuraavaks puuta päin". Ja muutenki tuli lynkkausta siin ketjus...

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Vähän sukuloidaan ja käydään mökillä, muuten koitetaan vaan pitää homma kasassa täällä kotona. Miehen lomat voi vielä muuttua.

Miten tytsi sun ajotunti meni? :D
Tosi hyvin, tein siitä jo ketjun =) Pääsin tiellekin ajamaan jo, eikä tullu töpättyä ;)

Joku vieras jo laitto et "toivottavasti ajat seuraavaks puuta päin". Ja muutenki tuli lynkkausta siin ketjus...
No höh Minä en juurkään päässyt tänne päivällä, tai siis ihan päivällä en edes yrittänyt ja meni jo tietty vähän ihmetellessäkin. Eläpä nuista vieraista välitä.

Mut niinhän mä sanoinkin, ajaminen ei oo vaikeeta. Minä olen kehittänyt melkein taiteenlajiksi sen, että ajan aina pilkulleen sääntöjen mukaisesti. Se aiheuttaa hämmennystä kanssa-autoilijoissa, varsinkin täällä maalla. 80-tiellä saa paikalliset näemmä posottaa vaikka peräkärryn kanssa 120 km/h...

Pistänpä vielä synttärionnittelutkin, kun muistan.

:flower: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Vähän sukuloidaan ja käydään mökillä, muuten koitetaan vaan pitää homma kasassa täällä kotona. Miehen lomat voi vielä muuttua.

Miten tytsi sun ajotunti meni? :D
Tosi hyvin, tein siitä jo ketjun =) Pääsin tiellekin ajamaan jo, eikä tullu töpättyä ;)

Joku vieras jo laitto et "toivottavasti ajat seuraavaks puuta päin". Ja muutenki tuli lynkkausta siin ketjus...
No höh Minä en juurkään päässyt tänne päivällä, tai siis ihan päivällä en edes yrittänyt ja meni jo tietty vähän ihmetellessäkin. Eläpä nuista vieraista välitä.

Mut niinhän mä sanoinkin, ajaminen ei oo vaikeeta. Minä olen kehittänyt melkein taiteenlajiksi sen, että ajan aina pilkulleen sääntöjen mukaisesti. Se aiheuttaa hämmennystä kanssa-autoilijoissa, varsinkin täällä maalla. 80-tiellä saa paikalliset näemmä posottaa vaikka peräkärryn kanssa 120 km/h...

Pistänpä vielä synttärionnittelutkin, kun muistan.

:flower: :D

Kiitos =)
 

Yhteistyössä