Mitä kissa EI saa syödä?

Tuli vaan mieleen, kun meidän idari tykkää ylikaiken vauvan maissisoseesta, vauvan banaanista, vauvan bataatista tai siis ylipäätään kaikesta mitä vauva syö. :xmas:
Se syö salaattia, jäätelöä, viiliä, jogurttia, perunaa. Sukkanöyhtää varsinkin, putsii meidän kylppärin lattiat aina. B)
 
no jos ei aivan mahdottomia määriä vedä, niin ok. sukkanöyhdän kieltäisin, tukkii suolistoa. meillä kisut syö melki mitä vaan mitä antaa, kohtuus kaikessa kuitenkin. jos ne vetää hiiriä ja rottia pihalla, niin ei siinä paljoa banaanit tms. tunnu
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noista veikkaan et se sukkanöyhtä on hieman kyseenalainen nautintoaine sille kissalle :D
En kerkee niin paljoa kyttäämään kylppärin lattiaa, se iskee niihin heti kun vaan bongaa. Toinen paha on mun ja esikoisen hiukset. :ashamed: Se raastaa niitä vaikka harjasta, jos ei muuten löydä. :xmas:
Se on idari. :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noista veikkaan et se sukkanöyhtä on hieman kyseenalainen nautintoaine sille kissalle :D
En kerkee niin paljoa kyttäämään kylppärin lattiaa, se iskee niihin heti kun vaan bongaa. Toinen paha on mun ja esikoisen hiukset. :ashamed: Se raastaa niitä vaikka harjasta, jos ei muuten löydä. :xmas:
Se on idari. :xmas:
Se haluaa oksentaa? Kasvata sille ruohoa, niin saa puhdistettua karvapallot pois sisuksistaan. Kukkakaupoissa myydään jotain kasvatettavaa kissanruohoa.

 
vieras
Mulla oli kissa jolle kelpasi kanssa kaikenlainen outokin syötävä mm. hernesoppa lautaset kävi nuolemassa tiskipöydällä :D ja muutaki kummallista syömtävää tykkäs melonia ja tuorekurkkua niin tietty oman sapuskansa lisäksi. Ja auta jos kerkesi koiranruoka kupille ekana, sille oli suurinta lystiä imasta meidän sakemannin ruuat :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noista veikkaan et se sukkanöyhtä on hieman kyseenalainen nautintoaine sille kissalle :D
En kerkee niin paljoa kyttäämään kylppärin lattiaa, se iskee niihin heti kun vaan bongaa. Toinen paha on mun ja esikoisen hiukset. :ashamed: Se raastaa niitä vaikka harjasta, jos ei muuten löydä. :xmas:
Se on idari. :xmas:
Se haluaa oksentaa? Kasvata sille ruohoa, niin saa puhdistettua karvapallot pois sisuksistaan. Kukkakaupoissa myydään jotain kasvatettavaa kissanruohoa.
Sille ei kelpaa ne :kieh: se on tuhonnut lähes kaiken vähänkin kasvia muistuttavan täällä ja omat rehut kasvavat kauniisti purkissaan. :kieh:
 
Kissanruoho ei kelpaa monellekaan kissalle. Omalle kissalle kelpaa mainiosti ohra/kaura, kun laittaa itämään niin alkaa maistua ne paremmin, mitä tämä "oikea" kissanruoho. Kannattaa kokeilla!

Kanankoipia ei kissalle saa syöttää. Lihat voi toki raapia kissalle, jos haluaa, mutta kokonaan ei saa antaa. Sisältää niin pieniä ja teräviä luita, että voivat tehdä vahinkoa suolistossa.

Muuta ei tuu mieleen, oma kissa on kaikkiruokainen. Välillä jopa niin röyhkeä, että tulee vetämään salaatit lautaselta ellei pidä silmiä selässä jos käy hakemassa jotain jääkaapista -.-
 

Yhteistyössä