Mitä kylpylässä tehdään? Siis aikuiset?

Tuli vaan toisesta ketjusta mieleen :)

En oo ikinä tajunnut, miten ihmiset jaksaa liota siellä vedessä monta päivää peräkkäin? Siis ihan kiva mustakin on käydä uimassa ja vaikka laskea vesiliukumäestä (just pari kk sitten olin Serenassa ihan aikuisseurassa ja hauskaa oli!), mutta en ikinä jaksa makoilla siellä poreammeissa.

Meillä on ystäväpariskunta, jotka kiertävät eri kylpylöissä ja ollaan oltu heidän mukana kerran Virossa. Me käytiin miehen ja tytön kanssa uimassa pari tuntia, sitten mentiin kaupunkia katsomaan, mut nää meidän ystävät meni takas sinne likoamaan. Pari hassua allasta oli tuolla.

Eli siis mitä nautintoa siitä saa, kertokaa minulle! ;)
 
"vieras"
Käydään uimassa, lillumassa porealtaissa, välillä syömässä. Sitten salille, hierontaan, taas uimaan.

On aika tyhmää on kysyä mitä nautintoa saa kylpylälomasta. Ihmiset kun tuppaavat nauttimaan eri asioista.
 
"kkk"
Eiköhän sitä poreammeen tuomaa nautintoa ole melko hankala selittää ihmiselle joka siitä ei nauti. Useimmissa kylpylöissä siellä kylpyosastollakin voi tehdä paljon muutakin kuin liottaa itseään.
 
[QUOTE="kkk";27491309]Eiköhän sitä poreammeen tuomaa nautintoa ole melko hankala selittää ihmiselle joka siitä ei nauti. Useimmissa kylpylöissä siellä kylpyosastollakin voi tehdä paljon muutakin kuin liottaa itseään.[/QUOTE]

Kuten mitä? Siis onhan siellä jotain hoitoja ja allasta voi vaihtaa ja sen mukana veden lämpötilaa.
Kyllä mä tykkään kylpeä, mutten jaksa tehdä sitä tuntia kauempaa.
 
"kkk"
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27491342:
Kuten mitä? Siis onhan siellä jotain hoitoja ja allasta voi vaihtaa ja sen mukana veden lämpötilaa.
Kyllä mä tykkään kylpeä, mutten jaksa tehdä sitä tuntia kauempaa.
Miksi sinun pitäisi nauttia kylpemisestä tuntia pidempään vaikka joku toinen siitä nauttisikin vaikka kokopäivän kyllästymättä?

Uida, saunoa (erilaisissa saunoissa), rentoutua, harrastaa vesijumppaa tai -juoksua, nauttia veden äärellä vaikka juomista ja hyvästä seurasta, rentoutua aurinkotuoleissa/ vesihieronta pisteissä....
 
"höh"
Mietitään montako vuotta voi mennä porealtaan kunnostamiseen. Lapset on kohta aikuisia ja aina vaan jatkuu sen poreettoman altaan ihmettely. Vai onko kehitysalueilla tarkoitus että poreet tehdään itse? Terveiset Bomballe.
 
Myö vietettiin hiihtolomat muksuna kylpylässä. Käytiin saunoissa (savu-, höyry-, perussaunat), eri altaissa, kävimme ulkoilemassa/hiihtämässä jne. Sit kävimme shoppailemassa läheisessä kaupungissa. Myönnän, että me muksut kävimme hotellin limudiskossa ja kyllä lukiolaisena kävimme naistentanssi-iltana ravintolassakin hotellilla naureskelemassa. Yhden porttarinkin jouduin hankkimaan yhdelle limaiselle äijälle kylpylän puolelle, koska kävi kiinni altaassa. Päivät meni uidessa ja illat poikia karkuun juostessa suunnilleen. Aika paljon ahdistaviakin kokemuksia.
 
"okei"
Oletko adhd kun et pysty rentoutumaan ja olemaan paikallasi? Suoritat suoritat ja suoritat? Kuulostat juuri sellaiselta joka ei osaa nauttia normaaleista asioista kuten siitä että saa vain olla ja nauttia!
 
En mäkään jaksais koko päivää siellä vedessä olla. Mutta tykkään kyllä kylpylöistä ja porealtaassakin viihdyn pitkään, tule ihanan rento olo! Muutaman tunnin saa ihan kevyesti menemään.

Mutta kyllä kylpylälomiin kuuluu meillä olennaisesti sekin, että tutustutaan kyseiseen kaupunkiin ja ympäristöön missä ollaan. Ikinä ei koko päivää olla vietetty siellä sisätiloissa hotellissa..
 
Minä, mies ja 3 lasta
Ainakin meidän perheessä kylpylälomat on lähinnä lasten ehdoilla! Meillä lapset jaksaisivat polskia ja mellastaa vedessä vaikka koko päivän. Välillä syömään ja huilimaan hotellihuoneeseen ja sitten taas jaksetaan =) Mukavaa yhdessä oloa lasten kanssa =) =) Eiköhän siinä vanhemmille ole nautintio kerrassaan kun näkee että lapset nautti!!!
 
samoilla linjoilla
Itsekin ihmettelen, että mitä se loppuaika sitten tehdään, kun on pari tuntia altaassa viettänyt. Mutta jos on esim. talvi ja jotain hiihtomaastoja lähellä, niin sitten ymmärrän.
 
Khimaira
Onko kylpylöissä muuten lämmintä vettä?
Siitä on vuosia aikaa kun olen sellaisessa käynyt ja mä olen aina ihan kalikkajäässä uimahallissa. Vaikka Mäkelänrinteessa onkin hyvin lämmintä vettä lasten,- ja porealtaassa.

En milään kykenisi olemaan siellä koko sitä aikaa kun lapset menevät vesiliukumäissä, altaissa, jne. Sitähän olisi ihan tönkkö sen reissun jälkeen kun ei saunaankaan voi mennä kun nuorimmainen ei tykkää :|
 

Yhteistyössä