Mitä lääkkeitä käytät viikoittain?

  • Viestiketjun aloittaja Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jenis";30072057]Aaaargh, kertokaa mitä nää on! Cerazeten tunnistan, kaikki muut on että whatever :D[/QUOTE]

Topiramat: "Epilepsian hoito ja migreenikohtausten estohoito."
Vimpat: "Vimpat on epilepsialääke. Sitä käytetään muiden lääkkeiden kanssa ns. paikallisalkuisten kohtausten hoitoon vähintään 16-vuotiaille. Paikallisalkuisessa kohtauksessa kouristuksen aiheuttava aivosähköpurkaus käynnistyy toisessa aivopuoliskossa, mutta leviää tavallisesti aivojen muihinkin osiin."
Frisium: "Epilepsian hoito yleensä samanaikaisesti muiden epilepsialääkkeiden kanssa."

Ja muut onki sitten vitamiineja. Paitsi Cerazette.
 
"Jenis"
Topiramat: "Epilepsian hoito ja migreenikohtausten estohoito."
Vimpat: "Vimpat on epilepsialääke. Sitä käytetään muiden lääkkeiden kanssa ns. paikallisalkuisten kohtausten hoitoon vähintään 16-vuotiaille. Paikallisalkuisessa kohtauksessa kouristuksen aiheuttava aivosähköpurkaus käynnistyy toisessa aivopuoliskossa, mutta leviää tavallisesti aivojen muihinkin osiin."
Frisium: "Epilepsian hoito yleensä samanaikaisesti muiden epilepsialääkkeiden kanssa."

Ja muut onki sitten vitamiineja. Paitsi Cerazette.
Kiitos selvennyksestä! Toivoisin pikaista paranemista myös, mutta se ei taida olla todennäköinen epilepsian kanssa...
 
"Mä vaan"
Valdoxan, kytril, peratsin, nexium, tramal, concerta, propral, imovane, sirdalud, atarax, sertralin, diapam, litalgin, astmalääkket. Hmm tulikohan jo kaikki. Ei oo ihan pieni määrä lääkkeitä.
 
"ellun kana"
Essitalopraamia, Abilify, Ketipinor, Tenox, Rivatril, kaikki nämä menneen koko raskausajan paitsi ei bentsoja ekaan 3kk. Neljäs raskaus näillä lääkkeillä, kaikki lapset syntyneet terveinä eikä edelleenkään oireita, lapset 8,6,4v.

Mulla siis Bipo, ilman lääkkeitä ei voi olla. Ja lääkkeiden kanssa oon ihan stabiili.
 
V.ieras
Thyroxinia päivittäin.
Sen jälkeen kun aloitin tuon thyroxinin syömisen, olen saanut heittää muut lääkkeet huitsin v**tuun. Käytössä oli Buventol, Propral, Omeprazol, Sirdalud, melatoniini ja särkylääkettä jouduin ottamaan päivittäin.
 
päivittäin: Harmonet, Priorin extra, Minisun Multivitamin
tarvittaessa: Panacod, Pronaxen, Norflex, Voltaren rapid

Tarvittaessa otettavat lääkkeet migreenikohtauksiin ja muihin kipu- ja särkytiloihin. Norflex saatu marraskuussa sattuneen työtapaturman seurauksena, joka oireilee aika ajoin.
 

Yhteistyössä