Mitä lääkkeitä käytät?

  • Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti
Citalopram, ketipinor, lyrica, abilify ja thyroxin päivittäin.
Diapam ja propral tarvittaessa
Paniikkihäiriöön,ahdistukseen, kaksisuuntaiseen mielialahäikkään yms
Ja thyroxin kilpparin vajaa-toimintaan
 
"joku"
Niin ja siis itse en käytä mitään lääkkeitä säännöllisesti vaikka on huumetaustaa ja erittäin vaikea lapsuus takana, korkeintaan otan buranaa jos on erittäin kova kuume tai päänsärky. Vi..u mitä bentsonistejä täälläkin pyörii ja mukamas vanhempiakin vielä. Huumeita nuo "lääkkeetkin" ovat vaikka lääkäri niitä reseptillä kirjoittaisi.
 
[QUOTE="joku";29249611]Niin ja siis itse en käytä mitään lääkkeitä säännöllisesti vaikka on huumetaustaa ja erittäin vaikea lapsuus takana, korkeintaan otan buranaa jos on erittäin kova kuume tai päänsärky. Vi..u mitä bentsonistejä täälläkin pyörii ja mukamas vanhempiakin vielä. Huumeita nuo "lääkkeetkin" ovat vaikka lääkäri niitä reseptillä kirjoittaisi.[/QUOTE]

Sen verran on pakko minun ainakin puolustautua, että ilman Thyroxinia minä en olisi hengissä. Tarvitsen sitä ylläpitääkseni kropan elitoimintoja, minulla kun ei ole kilpirauhasta lainkaan.
 
minä.
Päivittäin: Lamictal

Tarvittaessa: Lyrica, Diapam, Panacod, Sirdalud, Burana ja Buventol.

Diagnoosit: Bipolaari, yliliikkuvat nivelet, fibromyalgia ja nyt epäillään nivelreumaa.
 
[QUOTE="vierailija";29249705]Kyllä sinä varmaan tiedät että tässä ei tarkoitettu sinun kilpirauhaslääkettäsi.[/QUOTE]

Niin tiedän :) Kiva vain aiheuttaa hämennystä...asialla mikään ei liity mihinkään.
 
Päivittäin:
Thyroxin, Cerazette, Heinix, Noritren, melatoniini.

Tarvittaessa:
Duact, Benadryl, Bemetson, Panacod, Norflex, Propral, Burana.

Diagnoosit:
Basedow (kilppari poistettu), allergioita, fibromyalgia seka nivelpsoriepäily (lähete ihotautilääkärille, aikaa odottelen).
 
"mie"
[QUOTE="Mie";29247989]Linatil, Emconcor, Panadol 1g, Burana 600mg lisäksi on määrätty sirdalud, lyrica, somac[/QUOTE]

lisättäköön vielä että lyricaa en reseptistä huolimatta ole ottanut liki vuoteen, somac menee satunnaisesti, sirdalud sitä otan myös erittäin harvoin
 
galluppi
Aika ikävää tulla haukkumaan tänne masennuksesta ym.muusta kärsiviä. Minä otan mieluummin lääkettä,kuin olen ihan ahdistuksessa,joka vaikuttaa opiskeluun ja perhe-elämään!
 
"Riks"
Säännöllisesti Extavia, Triptyl, Provigil, Sirdalud ja Thyroxin.

Tarvittaessa lisäksi Burana. Primperan ja Tramal tosi, harvoin, ehkä kerran parissa kuukaudessa.

(Ms-tauti, poistettu kilpirauhanen, migreeni ja kaikenlaista muuta pientä :D)
 
vierailija
2-4mg rivatril paniikkihäiriöön
15mg suboxone korvaushoito
25-75mg ketipinor yöksi
20mg tenox nukahtamiseen
75-150mg lyrica selkäkipuun
4-8mg sirdalud tarvittaessa tension neck
Ja tähän päälle pitäs alottaa minipillerit hormoni tasapainon säilyttämiseen mutta suvussa on veritulppaa ym.niin en tiennyt sitten syömään..
 

Yhteistyössä