Mitä lahjaksi 2-v pojalle, jolla on kaikkea? Ihan kaikkea.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Perhe on oikeasti rikas. Heillä on kaikki mahdolliset ja mahdottomat lelut, kirjasarjat, muumimukit, DVD-kokoelmat sun muut. Heillä on pilvin pimein merkkivaatetta kaapit täynnä. Niitä ei enää kukaan ehdi käyttämään, eikä perheen äiti edes muista, mitä lapsilla on. Lapsia on kolme.

Villavaatteet kutoo heille mummo. Asuvat 700km päässä meistä, joten postissa pitäs mennä. Mitä laitan lahjaksi? Vuodevaatteita, pyyhkeitä sun muuta heillä on. Lapsen lakana- ja pyyhekaapissa näkyi olevan vuoret niitäkin.

Mitä ihmettä keksin? APUA! :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22501788]Tai vuohi perheelle tai kaivo kylään.

Meillä kaikilla on kaikkea rojua ja krääsää varmaan ihan tarpeeksi. Tätä lahjaa arvostaisin jos on ihan PAKKO jotain antaa ihmisille, joilla on kaikkea.[/QUOTE]

Voisin isommalle laittaa. 2-v ei tajua, mikä on vuohi Kenialaiselle perheelle. Jos postittas kävyn. :D
 
"vieras"
[QUOTE="ööö";22501799]KAi se on ihan sama mitä tuollaiseen perheeseen antaa. Tavaraa siellä on liika jo heti valmiiksi.

Eli ostaisin varmaan vaan jotain aika pientä...[/QUOTE]

Olen laittanut itse tehtyjä pehmoja. Teen niitä paljon ja ne on tosi ihania, kestäviä, toivottuja ja kehuttuja. Mutta kun ne vaan katoaa sinne romuihin, eikä itsetehtyä arvosteta millään tapaa. Lapsi sai vanhemmiltaan viime jouluna akkukäyttöisen piha-auton, sitten Legon ison ja kalliin ohjattavan ulkoauton, jonkun arvostetun suunnittelijan ison sisustusjutun. Semmosen eläinhahmon yms. yms.

Keksin jotain. Tai laitan kivan kortin ja palapelin. (joka heillä todennäköisesti jo on...)
 
-----
[QUOTE="shihtzu";22501827]kyniä ja paperia tai jotain vastaavaa käyttötavaraa. muovailuvahaa.[/QUOTE]

Joo, mä äänestään laadukkaita tusseja. Monet vanhemmat ei pidä huolta lasten tussien kunnosta. Puolikuivilla on tylsä piirtää.
 
"vieras"
[QUOTE="palma";22501813]Kirjan antaisin mä, niin saisi lapsi tovottavasti myös yhteisiä lukuhetkiä vanhempiensa kanssa.[/QUOTE]

He kuuluu moneen kirjakerhoon ja sieltä tulee joka kuukausi kirjoja automaattisesti. Mauri Kunnakset on kaikki heillä ja keräävät paljon muutakin vastaavaa klassikkosarjaa. Heillä on satoja kirjoja lapsilla.
 

Yhteistyössä