Mitä lahjaksi 3-vuotiaalle?

Pyörä on jo. Se lähtee mukaan jos mahtuu, samoin potkumopo. Tyttö tuon on ja pehmoleluja on tosi paljon, niistä kyllä tykkää ja hoitaa. Ehkäpä joku "oikea vauva" -nukke voisi tosiaan olla kiva, nyt on vaan sellaisia pienempiä versioita. Sehän menee muutossa tytöllä vaikka sylissä, jos ei mahdu muualle.
 
"vieras"
Vauvanukke tosiaan, jos ei sellasta vielä ole. Nukenvaunut on ainakin meillä kovassa käytössä. Tai voithan ostaa nyt jotain ihan pientä, ja sitten kesällä muuton jälkeen jotain isompaa (leikkikeittiö, vaunut, nukensänky, silityslauta, tms)
 
[QUOTE="vieras";23658615]Vauvanukke tosiaan, jos ei sellasta vielä ole. Nukenvaunut on ainakin meillä kovassa käytössä. Tai voithan ostaa nyt jotain ihan pientä, ja sitten kesällä muuton jälkeen jotain isompaa (leikkikeittiö, vaunut, nukensänky, silityslauta, tms)[/QUOTE]

No tätä mä mietin, että ymmärtääköhän tyttö, jos jätetään isommat lahjat uuteen kotiin.

Legotkin olis ihania, mutta tuntuu hölmöltä roudata niitä 2000km muuttoa, kun niitä saa ihan mistä tahansa.
 
"vieras"
No tätä mä mietin, että ymmärtääköhän tyttö, jos jätetään isommat lahjat uuteen kotiin.

Legotkin olis ihania, mutta tuntuu hölmöltä roudata niitä 2000km muuttoa, kun niitä saa ihan mistä tahansa.
2 000 km :eek: mihin asti te oikeen muutatte? Ja yhteen henkilöautokuormaan? Ei se sinänsä ymmärrä noin niinkuin sanot, mutta ei ne lapset osaa odottaa mitään "isoja" tai "pieniä" lahjoja, ne haluaa jokun kivan lahjan :) Nukke ja joku tarvike vois olla kiva pitkällä automatkalla, ja vaikka joku puuha/läppä/soiva kirja. Ostat sitte muuten vaan niitä legoja uuteen kotiin.
 
"nimetön"
Värityskirja, värit ja luukkukirja. Pieneen tilaan, edullisia ja käyttökelpoisia tilanteeseen kuin tilanteeseen. Todellakin voit jättää suuret hankinnat myöhemmäksi. Mun poikien mielestä jouluna parhaimmat lahjat olivat äidin mielestä yllätys, koska mun rahoja nämä joulunj parhaimmat lahjat veivät 2,60 euroa ja 6,90 euroa. Näinhän se toki usein on :)
 

Yhteistyössä