Mitä lasissa NYT, kun kello lähentelee 23:a?

  • Viestiketjun aloittaja utelen
  • Ensimmäinen viesti
"jaaha"
ties kuinka mones lonkero..ja ukko nukkunu jo yli tunnin. koko päivän se oli kännissä ja kun tein ruuat ja piti mennä saunomaan niin hän alko nuokkumaan ja lopuks lähti koisaamaan. vituttaa tässä se asia et hän käskee mua rajottaa juomista mut ite vetää kerta toisensa jälkeen tollasen kännin et nukuttaa jo ilta seitsemältä. mulle alkaa vasta sillon lauantai ilta ja teen hyvää ruokaa ja tänään katsoin missikisat ym ym. en uhallanikaa oo menossa nukkumaan vielä vaan vedän tän seittemännen lonkeron ja katon avanko kaheksannen :D pärkele!!! nukkukoon tuo yks vaan, nythän on lauantai
 
"vieras"
[QUOTE="jaaha";23289591]ties kuinka mones lonkero..ja ukko nukkunu jo yli tunnin. koko päivän se oli kännissä ja kun tein ruuat ja piti mennä saunomaan niin hän alko nuokkumaan ja lopuks lähti koisaamaan. vituttaa tässä se asia et hän käskee mua rajottaa juomista mut ite vetää kerta toisensa jälkeen tollasen kännin et nukuttaa jo ilta seitsemältä. mulle alkaa vasta sillon lauantai ilta ja teen hyvää ruokaa ja tänään katsoin missikisat ym ym. en uhallanikaa oo menossa nukkumaan vielä vaan vedän tän seittemännen lonkeron ja katon avanko kaheksannen :D pärkele!!! nukkukoon tuo yks vaan, nythän on lauantai[/QUOTE]

Onko teillä lapsia? :/
 

Yhteistyössä