Mitä liikkuu reilu 20v päänupissa?

Jätti kolmannen opiskelupaikkansa kesken, kun ei kuulemma opiskelu kiinnosta. Töitä aikoo hakea.. Kysympä vaan, et mistä? Ei kokemusta, niin epäsosiaalinen ja "outo" jo ihan pelkästään ulkonäkönsä puolesta..

Takasin äidin helmoihin sitten vaan.. Mua niin harmittaa, kun sisko luovuttaa HETI kun alkaa tuntuun siltä.

On se rakas, mut... :/
 
hivenenhullu
kaikkia ei vain opiskelu kiinnosta... aj hyvähän se on jos töitä meinaa hakea... kyllä on kaiken näköistä ihmistä kaiken näköisessä duunissa... ja kaikessa ei tarvitse edes niin sosiaallinen olla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
kaikkia ei vain opiskelu kiinnosta... aj hyvähän se on jos töitä meinaa hakea... kyllä on kaiken näköistä ihmistä kaiken näköisessä duunissa... ja kaikessa ei tarvitse edes niin sosiaallinen olla :)
Ei, olishan niitä paikkoja. Mutta eihän hälle ihan mikään nälkäpalkka kuitenkaan kelpaa...
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
kaikkia ei vain opiskelu kiinnosta... aj hyvähän se on jos töitä meinaa hakea... kyllä on kaiken näköistä ihmistä kaiken näköisessä duunissa... ja kaikessa ei tarvitse edes niin sosiaallinen olla :)
Ei, olishan niitä paikkoja. Mutta eihän hälle ihan mikään nälkäpalkka kuitenkaan kelpaa...
no eiköhän hälle jotain duunia löydy... toki jos äitisi höösää ja antaa rahaa niin sitten se motivaatio sen duunin löytämiseksi voi olla suht pieni
 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
kaikkia ei vain opiskelu kiinnosta... aj hyvähän se on jos töitä meinaa hakea... kyllä on kaiken näköistä ihmistä kaiken näköisessä duunissa... ja kaikessa ei tarvitse edes niin sosiaallinen olla :)
Ei, olishan niitä paikkoja. Mutta eihän hälle ihan mikään nälkäpalkka kuitenkaan kelpaa...
no eiköhän hälle jotain duunia löydy... toki jos äitisi höösää ja antaa rahaa niin sitten se motivaatio sen duunin löytämiseksi voi olla suht pieni
Hällä pitäs olla kyllä suht iso summa omia rahoja vielä, tosin hassaa kyllä aika surutta.. :whistle: Ja opiskelupaikan kämpän vuokraa mahksoi hyvän siivun. Saakohan niitä muuten takas?
Kyllä äiti ylläpidosta huolehtii ihan 100%.

Eikä mua se haittaa, mut kun se hänen elämä luisuu niin äkkiä siihen, et nukkuu vaan päivät ja istuu koneella yöt. :|
 
vieras
Mun 16v poika keskeytti opinnot ja aikoo kyllä hakea yhteishaussa toiseen paikkaan, ovat vielä niin nuoria kun joutuvat päätöksiä tekemän jotka ehkä koskevat loppuelämää.
 
vieras
Suomi on kusessa, ei vain ole työpaikkoja ja mikä on motivaatio jos ei työtä ole tiedossa tai korkeintaan harjoittelua ilman palkkaa.

Vienti romahti pahemmin kuin 90-luvulla. Silloin -15% ja nyt 2009 -40% eli suomen tuloista katosi tuon verran. Sitä on nyt paikattu ottamalla velkaa 14 miljardia euroa entisen lamavelan päälle. Päättäjämme ovat halvaantuneet ja kaikki on sekaisin, eikä uskalleta tehdä päätöksiä ennen vaaleja. Nyt sitten vain hyssytellään 2011 asti ettei mitään ole ja sitten ajetaan seinään kun vaalit on käyty. Nuorten työttömyys on suurempi kuin ikinä sodan jälkeen.

Tämä on Suomen tilanne nyt, se heijastuu yksilöihinkin. Valitettavasti
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
ootko kysyny itteltään mitä siel päässä liikkuu?
Olen kyllä. Ei vaan kiinnosta. Mä luulen, et joku "ylitsepääsemätön" juttu taas tullu. Ihan niinku autokoulussaki, 2 kertaa tökänny siihen, et olis pitäny suorittaa liukkaan rata. Mut muutenkin nakitetaan aina näihin ns. "pahan poliisin hommiin". Äiti on se kiva poliisi... :whistle:
 

Yhteistyössä