Mitä mahtais mies ajatella(siis tuntematon) jos menis baarissa kysyy siltä...

  • Viestiketjun aloittaja catri
  • Ensimmäinen viesti
catri
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän;25434875:
No sen tietää sitten kun kysyt :D
Itse kysyin kerran tuntemattomalta, et lähteekö panemaan ja sehän lähti ;)
Sä menit suoraan asiaan:D mä ajattelin et jos menis kiertotietä. Tai sit nolais ittensä täysin.Oon niin ujo ja mietin liikaa ni jos koittas repästä,menee syteen tai saveen.
 
hmmmm
Oon monesti miettiny, ett ois kiva tehä miehille sama mitä ne on tehny usein baarissa mulle. Mitä mahtais sanoa, jos kourasis yhtäkkiä niitä haaroista ja sanois ett nää on nii ihanat.. mun tisseihin on monesti joku kusipää käyny kii. Tai jos tarttuis peppuun ja sanois ett on nii pantavan näköne mies.. En oo uskaltanu koittaa ku ne ei varmaa suutu (ehkä innostuis ja sitä en halua) niinku mä vastaavassa tilanteessa..
 
Oon monesti miettiny, ett ois kiva tehä miehille sama mitä ne on tehny usein baarissa mulle. Mitä mahtais sanoa, jos kourasis yhtäkkiä niitä haaroista ja sanois ett nää on nii ihanat.. mun tisseihin on monesti joku kusipää käyny kii. Tai jos tarttuis peppuun ja sanois ett on nii pantavan näköne mies.. En oo uskaltanu koittaa ku ne ei varmaa suutu (ehkä innostuis ja sitä en halua) niinku mä vastaavassa tilanteessa..
Toimii.
 
nooh
Oon monesti miettiny, ett ois kiva tehä miehille sama mitä ne on tehny usein baarissa mulle. Mitä mahtais sanoa, jos kourasis yhtäkkiä niitä haaroista ja sanois ett nää on nii ihanat.. mun tisseihin on monesti joku kusipää käyny kii. Tai jos tarttuis peppuun ja sanois ett on nii pantavan näköne mies.. En oo uskaltanu koittaa ku ne ei varmaa suutu (ehkä innostuis ja sitä en halua) niinku mä vastaavassa tilanteessa..
Mua tuli joku äijä kerran kähmimään, se nappasi suoriltaan kiinni tisseistä ja ehdotti lähtöä kämpilleen. Suutuin sen verran, että nappasin haaruksista kiinni, puristin arvioiden ja totesin ääneen, että "ei tämän takia kyllä taida kannattaa." Äijä suuttui, kiroili ja poistui, mun seurana olleet miespuoliset työkaverit punastelivat minkä ehtivät. :D
 

Yhteistyössä