Mitä meillä oli ennen sikainfluenssaa?

Alkuperäinen kirjoittaja IloIrtiElämästä:
Mistä täällä puhuttiin? Mitkä oli uutisissa ykkösotsikoita? Mistä ihmiset puhuivat kylillä (jos suomessa nyt tuntemattomille pahemmin jutellaan)?

Mitä oli elämä ennen possunuhaa?! Kun minen muista :eek: :kieh:

kun mää olin lapsi puhuttiin ISOROKOSTA,johon olen rokotteenkin saanut!! =) Mut sillon ei ollu nettiä,ei videoita,ei väritelsua...sillon tiedettiin naapurin nimi jopa...aika hurjaa menoo oli! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Alkuperäinen kirjoittaja IloIrtiElämästä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
läskit, lestadiolaiset, yh:t, ninatt, emilyn.. you name it
Voitaisko palata vaikka näihin :D
Kannatan :D Ja mukaan vähän "huono äiti ei imetä ja nukuttaa lapsensa häkkisängyssä"-ketjua :LOL:
Ja äidin ei tarvitse seuraavaan 18vuoteen nauttia tippaakaan alkoholia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Alkuperäinen kirjoittaja IloIrtiElämästä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
läskit, lestadiolaiset, yh:t, ninatt, emilyn.. you name it
Voitaisko palata vaikka näihin :D
Kannatan :D Ja mukaan vähän "huono äiti ei imetä ja nukuttaa lapsensa häkkisängyssä"-ketjua :LOL:
Mä oon puolihuono sitten. Imetän, mut nukutan välillä häkkisängyssäkin.
Ei... kyllä mun täytyy olla hyvä äiti sittenkin, koska mä en imetä häkkisängyssä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IloIrtiElämästä:
Mistä täällä puhuttiin? Mitkä oli uutisissa ykkösotsikoita? Mistä ihmiset puhuivat kylillä (jos suomessa nyt tuntemattomille pahemmin jutellaan)?

Mitä oli elämä ennen possunuhaa?! Kun minen muista :eek: :kieh:
80-90-luvun taitteessa AIDS, sitä ennen afrikan nälkäänäkevät, muita varmoja tärppejä: tsunami, ebola, wtc-iskut... mitäs muuta? ai niin, olihan siitä lintuinfluenssastaki jonkumoista hysteriaa alulla...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Alkuperäinen kirjoittaja IloIrtiElämästä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
läskit, lestadiolaiset, yh:t, ninatt, emilyn.. you name it
Voitaisko palata vaikka näihin :D
Kannatan :D Ja mukaan vähän "huono äiti ei imetä ja nukuttaa lapsensa häkkisängyssä"-ketjua :LOL:
Mä oon puolihuono sitten. Imetän, mut nukutan välillä häkkisängyssäkin.
Ei... kyllä mun täytyy olla hyvä äiti sittenkin, koska mä en imetä häkkisängyssä.
Ja mä olen ihan mätä omena :D Synnyttänytkin (siis muka) sektiolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Alkuperäinen kirjoittaja IloIrtiElämästä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
läskit, lestadiolaiset, yh:t, ninatt, emilyn.. you name it
Voitaisko palata vaikka näihin :D
Kannatan :D Ja mukaan vähän "huono äiti ei imetä ja nukuttaa lapsensa häkkisängyssä"-ketjua :LOL:
Mä oon puolihuono sitten. Imetän, mut nukutan välillä häkkisängyssäkin.
Ei... kyllä mun täytyy olla hyvä äiti sittenkin, koska mä en imetä häkkisängyssä.


Ihan vaan vinkkinä:mää oon survonu itteni sinne häkkisänkyyn imettään,tosin ukko joutu viritteleen sitä pohjaa kestävämmäksi,uusin trendi siis:Häkkisänkyimettäminen!!
 
Mielikki; oletko todella isorokkoa vastaan rokotettu? Saanko kysyä, minä vuonna sait rokotteen tai minkä ikäinen olet? Profiilissasi kerrot olevasi nelikymppinen, niin alan olla minäkin, mutten ole tuota rokotetta enää saanut... Utelias! :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Mielikki; oletko todella isorokkoa vastaan rokotettu? Saanko kysyä, minä vuonna sait rokotteen tai minkä ikäinen olet? Profiilissasi kerrot olevasi nelikymppinen, niin alan olla minäkin, mutten ole tuota rokotetta enää saanut... Utelias! :p
"Englannissa pakollisista isorokkorokotuksista luovuttiin 1907, ja isorokkorokotukset kiellettiin kokonaan 1948. Suomessa pakollisista rokotuksista luovuttiin 1951 ja vapaaehtoisia rokotuksia järjestettiin vielä 1970-luvun lopulle."
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Mielikki; oletko todella isorokkoa vastaan rokotettu? Saanko kysyä, minä vuonna sait rokotteen tai minkä ikäinen olet? Profiilissasi kerrot olevasi nelikymppinen, niin alan olla minäkin, mutten ole tuota rokotetta enää saanut... Utelias! :p


joo olen 40v...niihin aikoihin kun sain rokotteen sitä alettiin just vähentämään,asuin sillon isovanhempieni luona maalla,joten...kai se tieto tuli sinne vähän hitaasti!!Oli kyllä ärsyttävä rokotus,muistan sen nakuttelun vieläkin! =)
 

Yhteistyössä