Mitä meinaatte ostaa 3+1-päivien tarjouslapuilla?

Siis joilla saa 15% alennnusta yhdestä tuotteesta Sokoksesta tai s-emotionista (oli rajattu mm. elektroniikka pois)?

Mulla 2 lappua... Mietin että ostaako esim. talvikengät tytölle (mutta luultavasti pärjää nykyisillä talvikengillä jouluun ja kunnon aleihin asti + jumbossa cm:ssä on ollut joka vuosi joulun allakin hyvä kuoma-tarjous jollain erikoispäivillä)... Vai joku lelu pukinkonttiin? Vai itselleni jotain, tarvisin uuden pipon ja haluaisin niitä muumikattiloita...
 
En ostaisi mitään. Koska sokoksella lelut on järjestäen kalliimpia kuin prismassa (ja meilläpäin valikoima huono). Odottaisin -15% päiviä Prismassa. Mutta jos pitäisi saada joku kolttu, jota saa vaan Sokokselta, niin sellaisen ehkä sitten.

Itse kyllä hyödynnän alet ja tarjoukset, mutta keksimällä en keksi ostettavaa. Esim Kodin1:sen kuponkeja jäi useampi hyödyntämättä syyskuussa (yksi -30% ja näitä 10e alennus 50e ostoksesta)
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="lii";22159447]Pakkoko se on heti ostaa jotakin, jos saa "alennusta"?[/QUOTE]

Kyllä mä jotain niillä ostan, vaikka vessapaperia tai muuta varmasti kuluvaa :LOL: Järjetöntä jättää käyttämättä, kun kuitenkin kotiin tarvitsee jotain aina, joulu tulossa jne.
 
En ostaisi mitään. Koska sokoksella lelut on järjestäen kalliimpia kuin prismassa (ja meilläpäin valikoima huono). Odottaisin -15% päiviä Prismassa. Mutta jos pitäisi saada joku kolttu, jota saa vaan Sokokselta, niin sellaisen ehkä sitten.
Milloinkahan ne tulee? Prismaan mäkin ottaisin mielummin sen kupongin. Ainakin Hakiksen Sokoksessa on jos ei muuta keksi, niin rainbow-merkin pesuaineita ym.
 
Milloinkahan ne tulee? Prismaan mäkin ottaisin mielummin sen kupongin. Ainakin Hakiksen Sokoksessa on jos ei muuta keksi, niin rainbow-merkin pesuaineita ym.
Pirkanmaalla on -15% päivät aina syyskuussa, marraskuussa ja toukokuussa. Mä ostan kaikki taloustavarat mm silloin (alennusta saa siivousvälineistä, kosmetiikasta, hygieniatarvikkeista, leivinpapereista, tms ) :D Meinaan siis yleensä puolen vuoden tarpeet kerralla. Aika iso ale siitä kertyy.

Pyykinpesuaineet tosin eivät kuulu noihin, mutta kannattaa laskea tuleeko se Sokoksen hinta halvemmaksi lapulla kuin Prisman normaalihinta. Esim ollaan laskettu että Kodin1:sen -20% kuponki ei voita Prisman -15% päiviä...
 
Itse kyllä hyödynnän alet ja tarjoukset, mutta keksimällä en keksi ostettavaa. Esim Kodin1:sen kuponkeja jäi useampi hyödyntämättä syyskuussa (yksi -30% ja näitä 10e alennus 50e ostoksesta)
En mä sinänsä keksimällä keksi, jos ei muuta niin ostan jotain normaalia pientä kuluvaa tyyliin suihkusaippuaa, hammasharjat tms.

Multakin jää ne usein kättämättä, missä on joku euromäärä minkä edestä on pakko ostaa. Johtuen rahatilanteesta... mutta näissä voi ostaa vaikka 2,5 euron suihkusaippuan tai kympin pipon.
 
Pirkanmaalla on -15% päivät aina syyskuussa, marraskuussa ja toukokuussa. Mä ostan kaikki taloustavarat mm silloin (alennusta saa siivousvälineistä, kosmetiikasta, hygieniatarvikkeista, leivinpapereista, tms ) :D Meinaan siis yleensä puolen vuoden tarpeet kerralla. Aika iso ale siitä kertyy.

Pyykinpesuaineet tosin eivät kuulu noihin, mutta kannattaa laskea tuleeko se Sokoksen hinta halvemmaksi lapulla kuin Prisman normaalihinta. Esim ollaan laskettu että Kodin1:sen -20% kuponki ei voita Prisman -15% päiviä...
Täällä (HOK-Elanto) oli toukokuussa, mutta ei tietoa milloin tulee seuraavat. Mäkin ostan niistä noita, jos on rahaa.

Kyllä mä silleen hyödynnän, että eilen ostin KappAhlin valkoiset paksummat juhlasukkikset KappAhlin kantis-alesta (25 %), kun kumminkin ostan juuri tasan ne ennen kun päiväkodin itsenäisyyspäivän juhlia, joulujuhlia ym. alkaa tulla. Vaikka alennus oli siis noin 2 e, mutta säästö se on sekin.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Mistä sieltä noita sai?
Yksiä kenkiä katselin, mutta ajattelin odotella jotain tarjouspäiviä, kun hintaa oli päälle satanen.

Tosin täytyy käydä katsomassa K-kengässä, mitä siellä maksaa ja onko sinne oleva alennuskuponki vielä voimassa.
 
[QUOTE="vieras";22159663]Mistä sieltä noita sai?
Yksiä kenkiä katselin, mutta ajattelin odotella jotain tarjouspäiviä, kun hintaa oli päälle satanen.

Tosin täytyy käydä katsomassa K-kengässä, mitä siellä maksaa ja onko sinne oleva alennuskuponki vielä voimassa.[/QUOTE]

Meillä sai kassalta, kun osti jotain. Mä ostin siis niitä tarjousshampoita (esim. normaalia isompia (taisi olla 400-500 ml) lorealin "markettishampoita"), ja suihkusaippuoita (esim. litran family fresh oli 2 e), pari dödöä, terveyssiteitä...

Poislähtiessä nappasin halvan nallekarkkkirasian tytölle karkkipäiväksi, ja sain siis 2 kuponkia kun maksoin 2 eri kassalle.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22159743]Tampereen Sokoksella ei ainakaan eilen jaettu tommosia kuponkeja, vaikka useampia ostoksia tehtiin eri kassoilla eikä edes mitään euron juttuja. Höh.[/QUOTE]

Hakaniemen Sokoksessa jaettiin, ja musta HOK-Elanto mainostikin niitä kuponkeja. Ja itse kävin perjantaina.
 
"vieras"
Meillä sai kassalta, kun osti jotain. Mä ostin siis niitä tarjousshampoita (esim. normaalia isompia (taisi olla 400-500 ml) lorealin "markettishampoita"), ja suihkusaippuoita (esim. litran family fresh oli 2 e), pari dödöä, terveyssiteitä...

Poislähtiessä nappasin halvan nallekarkkkirasian tytölle karkkipäiväksi, ja sain siis 2 kuponkia kun maksoin 2 eri kassalle.
Höh, ei Wiklundilta mitään saanut. Ja monta erillistä ostosta tein :(
 

Yhteistyössä