Mitä mieltä jos nainen ei sheivaa alhaalta karvojaan?

  • Viestiketjun aloittaja Keski-ikäinnen
  • Ensimmäinen viesti
Keski-ikäinnen
Mitä ajatuksia teissä herättää jos naisihminen pitää itsensä luomukunnossa alhaalta? Tuli vaan mieleen, kun ystäväporukassani yksi erittäin kaunisvartaloinen nainen trenaa itseään, pukeutuu hyvin, on ruskettunut jne. Ja pillukarvat ovat hänellä "uhkea kolmio". Sanoisinko, että kohtuullinen turre :)
Pisti vaan silmään siinä mielessä, että meidän ystäväporukassa hän on kaikkeen kaunein alastomana, ei karvoitus sitä rumentanut yhtään vaikka täälläkin saa lukea rämemajavakuvotuksista.
 
33333
Mulle on aivan samantekevää onko jollain karvat vai ei. Mulla ei ole, koska en itse niistä omalla kohdallani tykkää, mutta jos joku haluaa kasvattaa vaikka polviin asti yltävän turren niin siitä vaan :D No, ehkä siinä tapauksessa voisi vähän häiritä jos esim rannalla jollain uimapuvun haaroista puskisi isot karvatupot ulos, mutta muita tilanteita en keksi..
 
voi jestas
Muiden karvat ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa. Ja omanikaan ei ole muiden asia sen puoleen, pääasia että miehen kanssa ollaan tyytyväisiä ja kukaan muu sitä ei katselekaan.
 

Yhteistyössä