Mitä mieltä Me&I -tuotteista

tykkään kovasti, meillä on ollut käytössä mooonia, ja värit nyt haalistuu kaikista pintaan painetuista jollain tavalla jossain vaiheeessa, mutta nukkaa ei meandin trikooseen tule ja frotee ja plyyshi on huippua! =) yksiä mein suosikkiarkivaatteita =)
 
Kuvista päätellen kangas on vähän sellaista kovempaa, johon ei muodostukaan nukkaa, joka on siis tosi hyvä juttu. Moni vaate saattaa olla ihanan pehmeä uutena, mutta jo parin käyttökerran jälkeen nukkainen, koska kangas on niin pehmeää.

http://www.meandi.se/fi/

Paljollako yleensä ihmiset ostaa noita tuotteita kutsuilta? Ja saako niitä vain kutsuilta?
 
hyllypylly
meil ainakin edellinen sotos tytölle oli ihan epäonnistunut. mekko ja leggarit kauniit, mutta jo muutaman pesun jälkeen mekosta haalistui värit. ja kyllä, osaan pestä pyykkiä. näin kävi myös molemmille siskoilleni jotka ostivat omille tytöilleen samat mekot (yht. 4kpl). kaikista värit veks. ja muutenkin tappelin laskujen kans niin moneen kertaan, että en tilaa enää koskaan mitään kyseistä firmasta. maksoin siis laskun heti kun pitikin, mutta sain yhteensä neljä muistutusta erilaisista summista.
 
Oho
Olisi varmaan pitänyt antaa palautetta tuosta värien kestävyydestä, jos kerran heti haalistuivat. Pakkohan heillä olla jotakin kuluttajansuojaa vaikkei suomalainen firma olekaan.
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Olisi varmaan pitänyt antaa palautetta tuosta värien kestävyydestä, jos kerran heti haalistuivat. Pakkohan heillä olla jotakin kuluttajansuojaa vaikkei suomalainen firma olekaan.
siis tosi hyvin ovat palauttaneet rahoja viallisista tuotteista kun vaan reklamoi.
mä olen reklamoinut paljon. en kestä sitä että kalliista housuista lähtee vyötärökuminauhat rullalle jo ekan käytön jälkeen tai paidan kaula-aukko ei mahdu päästä läpi.. jne.

joten en ole enää tilaillut koska suurimman osan olen palauttanut.
 
Itse petyin niihin vaatteisiin :| Ostin pojalle yhden yöhaalarin kokeeksi ja nopeasti haalistui vaikka kuinka noudatti pesuohjetta.
En vain ole sitten enää niitä ostanut. En lähtenyt valittamaan kun en vain viitsinyt.
 
hyllypyllu
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä en ymmärrä, anteeksi vaan, että ihmiset valittaa täällä haalistumisesta.. kun kannattaisi mieluummin reklamoida asia sinne firmaan päin, saada uusi mekko tai hyvitys ja parempi mieli kaikille :xmas:
niin kai olis pitänyt. mut sattuneesta syystä ei huvittanut olla niiden kans enää tekemisissä. täällähän kysyttiin nimenomaan MIELIPIDETTÄ firmasta. ja sen kerroin. olen sieltä toki tehnyt onnistuneitakin ostoksia.
 
Me
Heillä myyjä näyttää saavan 24 %:n provision. Aika hyvä sanon minä. Jos asiakkaan tilaus on 100 eur niin myyjälle lohkeaa 24 eur. Ja oletettavasti asiakkaiden ostosummat ovat korkeita.
 
Meikku
Alkuperäinen kirjoittaja Me:
Heillä myyjä näyttää saavan 24 %:n provision. Aika hyvä sanon minä. Jos asiakkaan tilaus on 100 eur niin myyjälle lohkeaa 24 eur. Ja oletettavasti asiakkaiden ostosummat ovat korkeita.
MUTTA, myyjä joutuu maksamaan omasta pussistaan emännän lahjan. Nykyäänhän se on vähemmän mitä ennen, mut aikaisemmin extra-lahjojen kans saattoi olla jopa 50?. Tuttu myy niitä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä en ymmärrä, anteeksi vaan, että ihmiset valittaa täällä haalistumisesta.. kun kannattaisi mieluummin reklamoida asia sinne firmaan päin, saada uusi mekko tai hyvitys ja parempi mieli kaikille :xmas:
Mun mielestä on hyvä että tulee näitäkin kommentteja niin tietää että ei välttämättä ole aina hintansa arvoista tavaraa. Mulla ei omakohtaista kokemusta ole mutta huomasin vaan että kaverin lapselleen ostamasta tuotteesta lähti värit aika nopeesti vaikka muuten olikin tosi kiva vaate.
 
Peuhu
Mä huimasin tän haalistumis jutun muumimaailmassa tänä vuonna. Ihmisillä oli tosi paljon me&i vaatteitta ja siis tän kesän mallistoa ja värit kuluneet ihan huomattavsti.Itse en enää osta ,ne on mun mielestä hintavia kun tuttalla on yhtä kivoja retro mallistossa ja kestää pesua paremmin ja myös hinta laatu suhde on parempi.
 
MeriTuuli
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Mä huimasin tän haalistumis jutun muumimaailmassa tänä vuonna. Ihmisillä oli tosi paljon me&i vaatteitta ja siis tän kesän mallistoa ja värit kuluneet ihan huomattavsti.Itse en enää osta ,ne on mun mielestä hintavia kun tuttalla on yhtä kivoja retro mallistossa ja kestää pesua paremmin ja myös hinta laatu suhde on parempi.
Tutallakin on tämän vuoden mallistosta meillä parista bodysta haalistuneet värit parin pesun jälkeen!! Reklamoin kauppaan mistä ostin, mutta kun kuittia ei tallella, niin empä saanut muuta kuin "voivoit" hyvityksenä. Tietty jos Tutalle olis reklamoinut, niin olis voinut jotain saadakin, mut jäi sit koko homma. Eipä ne nyt niin kalliita olekaan :)
 
Kävin katselemassa mallistoa ja mä en oikeastaan ymmärrä, että mikä noissa olisi niin ihmeellistä? Täällä on harva se päivä joku aloitus noista vaatteista :eek: Ihan ok vaatteita, ei vaan ehkä ihan mun makuun. Ehkä voisi jonkun tunikan tilata lapselle, itselle en ostaisi ainakaan mitään....
 
Peuhu
Alkuperäinen kirjoittaja MeriTuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Mä huimasin tän haalistumis jutun muumimaailmassa tänä vuonna. Ihmisillä oli tosi paljon me&i vaatteitta ja siis tän kesän mallistoa ja värit kuluneet ihan huomattavsti.Itse en enää osta ,ne on mun mielestä hintavia kun tuttalla on yhtä kivoja retro mallistossa ja kestää pesua paremmin ja myös hinta laatu suhde on parempi.
Tutallakin on tämän vuoden mallistosta meillä parista bodysta haalistuneet värit parin pesun jälkeen!! Reklamoin kauppaan mistä ostin, mutta kun kuittia ei tallella, niin empä saanut muuta kuin "voivoit" hyvityksenä. Tietty jos Tutalle olis reklamoinut, niin olis voinut jotain saadakin, mut jäi sit koko homma. Eipä ne nyt niin kalliita olekaan :)
Niinpä halpa saa vaikka vähän haalistuakin mut me &i hintoihin värin kyllä pitäisi pysyä vaikka räjäyttäisi sitä pois :D

 

Yhteistyössä