Mitä mieltä mun päivän asusta? :)

  • Viestiketjun aloittaja "Emilia"
  • Ensimmäinen viesti
emppu myöskin
ei taida olla tuon kuvan tänne lataaminen ihan puhtaasti vaatteidentakia koska mekkoa ei edes näe kunnolla miltä se sun päällä näyttää vaan enemmänkin poseeraat ja kenties haet kehuja? liikaa meikkiä ja ihme irvistys..
 
"Emilia"
Alkuperäinen kirjoittaja emppu myöskin;28539778:
ei taida olla tuon kuvan tänne lataaminen ihan puhtaasti vaatteidentakia koska mekkoa ei edes näe kunnolla miltä se sun päällä näyttää vaan enemmänkin poseeraat ja kenties haet kehuja? liikaa meikkiä ja ihme irvistys..
No itseasiassa kuvaa ei alunperin otettu asun esittely mielessä, joten siksi asu ei ole ns. pääosassa :). Ajatus tähän keskusteluun syntyi jälkikäteen...
 
Oikein ihana asu sinulle ja kaunis neitokainen, varsinainen kesäheinä:)

Kengät ja vyö mätsää, mekossa on liikaa häppeninkiä mun makuun:D
 
kfkfkf
[QUOTE="Emilia";28539834]No itseasiassa kuvaa ei alunperin otettu asun esittely mielessä, joten siksi asu ei ole ns. pääosassa :). Ajatus tähän keskusteluun syntyi jälkikäteen...[/QUOTE]

No tietty sun nyt ois pitänyt ajatella siellä ulkoillessa et palstalle tulee tää kuva ja oikein poseerata mekkoa esitellen :D Vitsi tätä touhua taas.
 
Valitettavan samaa mieltä!
"ei taida olla tuon kuvan tänne lataaminen ihan puhtaasti vaatteidentakia koska mekkoa ei edes näe kunnolla miltä se sun päällä näyttää vaan enemmänkin poseeraat ja kenties haet kehuja? liikaa meikkiä ja ihme irvistys.."

Kyllä, huomasi itse että "olenpas kaunis" ja halusi muilta kehuja. laitapa tänne kuva jossa olet ilman meikkiä ja ankea ilme kasvoillasi tuo mekko päälläsi? arvioidaan sitten "mekkoa" uudelleen. veikkaampa ettet laita! ;) mekkoahan ei juurikaan kuvassa näkynyt, rinnat enemmänkin. että jotkut kehtaa...
 
"mitä ihmettä"
Alkuperäinen kirjoittaja Valitettavan samaa mieltä!;28539885:
"ei taida olla tuon kuvan tänne lataaminen ihan puhtaasti vaatteidentakia koska mekkoa ei edes näe kunnolla miltä se sun päällä näyttää vaan enemmänkin poseeraat ja kenties haet kehuja? liikaa meikkiä ja ihme irvistys.."

Kyllä, huomasi itse että "olenpas kaunis" ja halusi muilta kehuja. laitapa tänne kuva jossa olet ilman meikkiä ja ankea ilme kasvoillasi tuo mekko päälläsi? arvioidaan sitten "mekkoa" uudelleen. veikkaampa ettet laita! ;) mekkoahan ei juurikaan kuvassa näkynyt, rinnat enemmänkin. että jotkut kehtaa...
siis missä näet aloittajan tissit?
 
senjalainen
Hei, mä en pysty keskittymään vaatteeseen olleskaan tuon teennäisen naaman vääntämisen viedessä huomion.. kiva mekko, ruma naama. osta naamari ja menee missikisoihin jos oot niin kaunis mielestäs että pistät kuvias jonnee kaksplussalle..
 

Yhteistyössä