MITÄ MIELTÄ NÄISTÄ VAUNUISTA? OVAT MYÖS MYYTÄVÄNÄ!

Minunkin mielestä noi on toosi hyvät! Ehkä hinta tökkää.... Sillä halvimpia uusia yhdistelmiä saa jo 300-400e. Käytetty on aina käytettyä ja hinta tippuu, sille ei voi mitään.
Väri on reipas!!!! TYkkään siksi siitä, mua ällöttää mustat ja beessit yms..härpellykset!
Kyllä sä saat noi myytyä....90e!?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 17:21 äitipeikko kirjoitti:
kyllä mulle kelpaisi :whistle: täytyskin jossain vaiheessa tehdä vaunujen uusiminen, meidän vaunuihin kun ei saa seisomalautaa tai sisaristuinta.

mut mikä toi "ylimääräinen" penkki tossa on?
Istuinosakunkäytetään rattraina.Ovat siis kuomurattaat/vaunut
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 17:26 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 17:21 äitipeikko kirjoitti:
kyllä mulle kelpaisi :whistle: täytyskin jossain vaiheessa tehdä vaunujen uusiminen, meidän vaunuihin kun ei saa seisomalautaa tai sisaristuinta.

mut mikä toi "ylimääräinen" penkki tossa on?
Istuinosakunkäytetään rattraina.Ovat siis kuomurattaat/vaunut
ok. noista pyöristä en välitä, muuten ovat söpöt.
 
gfjhgfj
Onks noi Sojanit? :p Meillä saman merkkiset, mutta hillitymmällä kuosilla (tummanharmaa-oliivi), vm -04 ja maksoin niistä 130e käytettynä. Tyytyväinen olen noihin kyllä ollut.
 
vieraissa
Noilla pyörillä ei ainakaan missään metsäpoluilla kuljeta tai hiekalla, asfaltilla korkeintaan.Ilmakumipyörät on vaunuissa parhaimmat,noi vanhanaikaiset on kyllä niin huonot!
 
Lokki
Pyörät ihan ok,just siellä mettäpoluilla sun muiss niillä ilmakumeilla ei ihan aina tee mitään...Minkäs ikäiset ajopelit ovat? Hinta vähän kovan tuntuinen,mutta minä olenkin pihi :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 18:54 Lokki kirjoitti:
Pyörät ihan ok,just siellä mettäpoluilla sun muiss niillä ilmakumeilla ei ihan aina tee mitään...Minkäs ikäiset ajopelit ovat? Hinta vähän kovan tuntuinen,mutta minä olenkin pihi :D
Itsellä oli vaunuissa viimeksi leveät valkoiset täyskumit ja oli ihan yhtä hyvät kuin nykyiset ilmakumit.Ja niillä mentiin monenlaisessa maastossa!!

Mun mielipide:kauniit vaunut!
 
hillitön
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 17:53 vieraissa kirjoitti:
Noilla pyörillä ei ainakaan missään metsäpoluilla kuljeta tai hiekalla, asfaltilla korkeintaan.Ilmakumipyörät on vaunuissa parhaimmat,noi vanhanaikaiset on kyllä niin huonot!
ai eikö...??? :headwall: *puhuu taas joku joka ei ole kokeillut* just sun ilmakumeilla ei tee p*n vertaa! meillä päin talvella puol metrii sohjoo ja lunta teillä, ilmakumeilla ei pääse mihinkään ja raskaat työntää, noilla kumeilla pääsee mihin vaan ja keveät on työnnellä! ei tarvi ilman paineita säädellä maaston mukaan! ja saahan noihin nuo ilmakumitkin vaihdettua jos ne välttämättä pitää olla! :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 11:36 hillitön kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 17:53 vieraissa kirjoitti:
Noilla pyörillä ei ainakaan missään metsäpoluilla kuljeta tai hiekalla, asfaltilla korkeintaan.Ilmakumipyörät on vaunuissa parhaimmat,noi vanhanaikaiset on kyllä niin huonot!
ai eikö...??? :headwall: *puhuu taas joku joka ei ole kokeillut* just sun ilmakumeilla ei tee p*n vertaa! meillä päin talvella puol metrii sohjoo ja lunta teillä, ilmakumeilla ei pääse mihinkään ja raskaat työntää, noilla kumeilla pääsee mihin vaan ja keveät on työnnellä! ei tarvi ilman paineita säädellä maaston mukaan! ja saahan noihin nuo ilmakumitkin vaihdettua jos ne välttämättä pitää olla! :p
Kyllä meilläpäin ainakin mennään läpi sohjon, lumen ja jään ilmakumipyörillä eikä tee edes tiukkaa. Paremmin niillä mennään kuin noilla valkoisilla, vanhoilla pyörillä. Kokemusta kun on nääs kummistakin! ;)
Eikä meillä ainakaan säädellä ilmanpaineita maaston mukaan. :whistle:
 
hillitön harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 11:55 uneton kirjoitti:
tää on hauska ketju. harmaat vieraat kuorossa ylistää vaunuja mut yllätys-yllätys, kenellään ei satu oleen vaunun tarvetta. no ei tietenkään ole ap noi harmaat...... :whistle: :whistle: ;)
hauskaa juu... on mun alotus harmaana kun ei jaksa kirjautua... ja kuten huomaat tossa kävin kommentoimassa ihan mustanakin... en viitsi vaivautua harmaana ylistään omia vaunujani..ihan on tarkotus niitä myydä mutta eipä taida tarvetta olla kelläkään.. laitoin vain tän alotuksen taas kun vuosi sitten laitoin samanlaisen ketjun ja pas*kaa tuli ropisten, kuinka kamalat nuo vaunut on... :LOL: tuli vain mieleen et kuinka monen trendipellen mielipide vaihtunut kun markkinoilla nyt vaunuja/rattaita samalla kuosilla ja väreillä! :whistle: ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 11:55 uneton kirjoitti:
tää on hauska ketju. harmaat vieraat kuorossa ylistää vaunuja mut yllätys-yllätys, kenellään ei satu oleen vaunun tarvetta. no ei tietenkään ole ap noi harmaat...... :whistle: :whistle: ;)
no kuule en viitti yli 5 ja 10 vuotiaita enää vaunuilla työnnellä ja eivät ehkä suostuiskaan - mulle on aikoinaan välttänyt viime vuosituhannekin menopelit, en ole kranttu ollut jos pelit kulkee, on turvalliset, homeettomat
ja niistä hitsin ilmakumipyöristä ei oo kokemusta, ihan hyvin pärjättiin leveillä täyskumeilla
 
hillitön
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:34 mustana kirjoitti:
aika karsee kuosi, en ottais. ja hassua kun on tollaiset vanhat pyörät ja sitten uudempi työntö akseli.. oot sä koonnut noi jostain vanhoista...?
en ole valitettavasti koonnut monista vaunuista... ihan on suomesta ostettu! sattui olemaan kaikki mallit noilla kumirenkailla ja sai sitten ostaa erikseen ne ilmakumit jos halus, ei ois paljon maksanu mutten halunnut! myöhemmin kokeilin toisia vaunuja käytössä joissa oli ilmakumit ja tyytyväinen olin että mulla oli noi tavalliset kumet! =)
 
hillitön
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:07 karmeet kirjoitti:
Mun mielestä hinta oli aikas paljon noista vanhoista vaunuista.Oksettavaa yheksänkyt- luvun mallia. :p
harmi ku ei oo -90luvun mallia... B) ihan on 2003 mallia ja samaa mallia myyvät vieläkin eri kuoseilla... ja niin ne ilmakumit kuuluu nykyään tuohon perusvarustukseen.... ;) noi samat vaunut eri kuoseilla voi hakee tuolt liikeestä 495e tarjouksesta, mutta tästä sais uuden veroset kolmasosan halvemmal... 2kk ovat olleet käytössä vain kotona nukutettu sisällä lapsosta noissa, kumetki on kuin uudet ei oo pahemmin kuluma jälkiä.. meillä oli toiset vaunut kaupunki reissuja ja ulkoilua varten! (nii ja niissäki ihan noi kumirattaat)!!!! :whistle:
 

Yhteistyössä