Mitä mieltä naisesta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
jolla kolme lasta jo ennestään kolmen eri miehen kanssa, joista kahden kanssa seurustellut ja yksi yhden illan juttu. Ja nyt tekemässä neljättä lasta puolen vuoden seurustelun jälkeen.
 
Kerttu-Kyllikki
Tunnen myötätuntoa, ehkä vähän sääliäkin moista naista kohtaan. Mun siskopuolen äiti (meillä siis yhteinen isä ) teki lapsia useamman miehen kanssa, ajatuksella, että varmaan se nyt alkaa mun mieheksi, ku mul on sen lapsikin. No, eipä alkanu kukaan niistä. Kolmelle eri miehelle taitaa hällä lapsia olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Tunnen myötätuntoa, ehkä vähän sääliäkin moista naista kohtaan. Mun siskopuolen äiti (meillä siis yhteinen isä ) teki lapsia useamman miehen kanssa, ajatuksella, että varmaan se nyt alkaa mun mieheksi, ku mul on sen lapsikin. No, eipä alkanu kukaan niistä. Kolmelle eri miehelle taitaa hällä lapsia olla.
Mulla on kaksi kaveria, joiden äideillä on monta lasta (toisella seitsemän, toisella kaverin tietojen mukaan kuusi mutta ei hän ole ihan varma) ja lapsilla isukkeja sellaiset 6 kappaletta :|
Mä tunnen myötätuntoa näitä lapsia, siis jo aikuisia ystäviäni kohtaan. Oman äidin elämänhallinnan puute vaikutti niin moneen muuhunkin asiaan. Ja ne jo olemassaolevat lapset jäi joka kerta, kun löytyi uusi mies ja alkoi uusi raskaus :/
 
2 avioliitossa syntynyttä lasta
Tänä päivänä jokainen tietää miten lapsia tehdään ja vaihtoehtoja on naisella monia. Voi saada lapsen suhteessa, yhdenillan jutun kanssa, käydä sperma pankissa ja jokainen valitsee itse oman tapansa.

Itse joskus mietin et voisin vielä yhden hankkiakkin ihan yksin ja musta se on ihan ok nykypäivänä.
 
Voisin kuvitella, että hän on uskonut pysyvänsä yhdessä lapsen isän kanssa (siis näissä tapauksissa, kun on suhteessa ollut, yhden illan juttu on sit luku erikseen). Ja todennäkösesti tykkää lapsista. Mullakin on neljä lasta ja sitä taivastellaan, vaikka kaikilla on sama isä. Aina ne ihmiset jostain jauhaa....
 
Aika järkkyä
Alkuperäinen kirjoittaja 2 avioliitossa syntynyttä lasta:
Tänä päivänä jokainen tietää miten lapsia tehdään ja vaihtoehtoja on naisella monia. Voi saada lapsen suhteessa, yhdenillan jutun kanssa, käydä sperma pankissa ja jokainen valitsee itse oman tapansa.

Itse joskus mietin et voisin vielä yhden hankkiakkin ihan yksin ja musta se on ihan ok nykypäivänä.
Ja sillä, mitä lapsen isä ajattelee ja tuntee ei tunnu nykyään olevan yhtään mitään merkitystä.

Ymmärtäisin, jos "käy spermapankissa", koska siinä mies tietää, että hänen luovuttamistaan siittiöistä voi jollekin syntyä joskus lapsi. Mutta näitä, jotka vaan omaa itsekkyyttään tahallaan hankkiutuvat raskaaksi jollekin miehelle, joka ei siitä itse tiedä, on aika kauheaa...
Mutta naisilla on valta nykyään kaikissa asioissa, eikä miehillä ole mitään oikeuksia.
 

Yhteistyössä