Mitä mieltä nimestä Leon?

  • Viestiketjun aloittaja kymysys
  • Ensimmäinen viesti
"hanna"
Mulle tulee kanssa mieleen se elokuva, Leon. Ehkä yks parhaista leffoista ikinä, ja antaisin heti omalle lapselle nimeksi jos tykkäisin erikoisemmista nimistä. Mutta mä oon vanhanaikainen niin käytämme vain suomalaisia nimiä lapsillamme.
 
en tykkää
Nimessä ei sinänsä vikaa mutta ittea ärsyttää nykyajan tapa antaa jotain tosi erikoisia nimiä ja selkästi ulkomaisia nimiä..mutta siis ap kysyi mielipiteitä, kerroin vain omani, jokainen anta tietty just sen nimen jonka haluaa ja makuja on monia :)
 
"Ava"
Meidän tulevan pojan nimi, ja nimi tulee miehen kotimaasta. Sopii siis niin esikoisen nimeen (joita kaksi kpl Suomessa, sekä sukunimeen) Harmi kyllä kuulla, että tästä ennustetaan jotain trendinimeä. : ( Mutta meidän vauva on ollut Leon jo niin monta kuukautta, että nimi tuskin enää vaihtuu. Paitsi jos meidän poikalupaus olisikin tyttö!
 
[QUOTE="Ava";25784927]Meidän tulevan pojan nimi, ja nimi tulee miehen kotimaasta. Sopii siis niin esikoisen nimeen (joita kaksi kpl Suomessa, sekä sukunimeen) Harmi kyllä kuulla, että tästä ennustetaan jotain trendinimeä. : ( Mutta meidän vauva on ollut Leon jo niin monta kuukautta, että nimi tuskin enää vaihtuu. Paitsi jos meidän poikalupaus olisikin tyttö![/QUOTE]

No sit tietty Leona :D
 
"heh"
Musta toi on niitä nimiä, jotka on jotenkin todella hölmöjä taivutettuna....Leonin, Leonia, Leonista....ei kuulosta mun mielestä hyvälle ja siksi en tuollaisia nimiä itse laittaisi....
 

Yhteistyössä