Mitä mieltä nimestä?

  • Viestiketjun aloittaja tytön nimi hakusessa
  • Ensimmäinen viesti
tytön nimi hakusessa
Nilla Ava Isabel.

Tämä on vasta ensimmäinen vedos ja kaikki nimet ovat oikeastaan muunneltavissa. Etunimi saisi kuitenkin alkaa N:lla tai M:llä ja kolmannen nimen haluaisin olevan joko Isabel tai Aliisa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ava ja Isabel ihania, Nillasta en pidä yhtään.

Miona, Nelli, Nella, Neela, Ninni, Moona?
Neela on myös yksi suosikeista, mutta alkaako se olla jo vähän trendinimi? En haluaisi että tytön luokalla on tulevaisuudessa viisi samannimistäää ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ava ja Isabel ihania, Nillasta en pidä yhtään.

Miona, Nelli, Nella, Neela, Ninni, Moona?
Neela on myös yksi suosikeista, mutta alkaako se olla jo vähän trendinimi? En haluaisi että tytön luokalla on tulevaisuudessa viisi samannimistäää ;)
Mun kohdalle ei oo koskaan osunut yhtään Neelaa, ja vrk:n mukaan niitä on reilu 300, eli ei se järin yleinen ole.

Nelle ja Nessa on myös sellaisia joista mä tykkään.
 
ei..
Nilla Nillittäjä tulee pikkuisesta viimeistään yläasteella. :(


Netta, Niina, Noora, Milla, Minna, Meiju, Moona.

Isabel on nätti, Ava oisi parempi kahdella a:lla.

... Aava Isabel :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
Hmm...Nilla - ei oo oikein mun suun makuinen, erikoinen...Mites...Neea, Neela, Nanna...
Vanhemmilla lapsilla on aika harvinaiset nimet joten Neeat yms. olisi ehkä turhan yleisiä sisaruskatraan jatkolle. Sitä Neelaa kyllä mietin, mutta... Sitten menisi toinen nimi uusiksi! Neela Ava Isabel? Joku tuossa Neela Ava-kohdassa töksähtää... Yksi suosikki oli Neili, mutta tarkemmassa kuulostelussa se menee vähän liian lähelle esikoisemme nimeä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ava ja Isabel ihania, Nillasta en pidä yhtään.

Miona, Nelli, Nella, Neela, Ninni, Moona?
Neela on myös yksi suosikeista, mutta alkaako se olla jo vähän trendinimi? En haluaisi että tytön luokalla on tulevaisuudessa viisi samannimistäää ;)
Mun kohdalle ei oo koskaan osunut yhtään Neelaa, ja vrk:n mukaan niitä on reilu 300, eli ei se järin yleinen ole.

Nelle ja Nessa on myös sellaisia joista mä tykkään.
Nelle on kiva! :)
 
ek
Jos antaa lapselle nimeksi Nilla, se joutuu koko ikänsä selventämään, että Nillä ännällä, ei Milla... Ja se on pitemmän päälle tosi ärsyttävää. nm. hankala sukunimi...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ek:
Jos antaa lapselle nimeksi Nilla, se joutuu koko ikänsä selventämään, että Nillä ännällä, ei Milla... Ja se on pitemmän päälle tosi ärsyttävää. nm. hankala sukunimi...
No se varmaan riippuu kuinka tuohon asennoituu. Joudun itsekin selventämään oman etunimeni (koska se siis muistuttaa toista yleisempää etunimeä ) ja kyllä se multa sujuu aika rutiinilla eikä ole koskaan ärsyttänyt. Pidän nimestäni kuitenkin.
 
Safiiri
Nilla on aivan upea nimi. Tulee Gunillasta. Veljen tyttö on Nilla eikä kukaan ole vielä tähän mennessä sanonut Nilla "Nillittäjä". Tuskin kukaan muu sitä olisi edes keksinyt kuin em. kirjoittaja.
 

Yhteistyössä