Mitä mieltä olet miehestä joka suihkussa käydessään

  • Viestiketjun aloittaja ettt
  • Ensimmäinen viesti
"tinkeli"
[QUOTE="jaa-a";29561345]Ajattelisin että on varmaan jonkun palstalaisen mies. täällähän niitä muijia riittää jotka ei pese edes tuheroitaan pesuaineella kun pelkkä vesi riittää. Ja hiuksia eivät moskakasat pese edes shampoolla. Liekö kaikki lestiksiä niinkuin tuo seitsemän äiti joka vannoo pelkän veden nimee ja luulee olevansa puhdas. Hyi :X[/QUOTE]

Ei sitä tuheroa edes tarvitse tai saisikaan pestä pesuaineella. Ellei ole sitten joku apteekin täsmätuote, jonka on huomannut auttavan intiimivaivoihin...
 
"vieras."
No mun mies pesee itsensä polviin saakka, jättää varmaat yms pesemättä. Muut pesee erittäin runsaalla saippualla. Outoa mun mielestäni.

Todella huolellisesti pesee kaikki korvantaustat sun muut, mutta varpaisiin ei koske.
 
Vierasmies
[QUOTE="jaa-a";29561345]Ajattelisin että on varmaan jonkun palstalaisen mies. täällähän niitä muijia riittää jotka ei pese edes tuheroitaan pesuaineella kun pelkkä vesi riittää. Ja hiuksia eivät moskakasat pese edes shampoolla. Liekö kaikki lestiksiä niinkuin tuo seitsemän äiti joka vannoo pelkän veden nimee ja luulee olevansa puhdas. Hyi :X[/QUOTE]

Mulla ei edes ole tuheroa, mutta tiedän näköjään enemmän siitä kun sinä? :D olen pääkäyttäjä yhdessä loorassa. :)
se vekotin on mallia itsepuhdistuva eikä sinne ole tarkoitus tuupata mitään kemikaaleja.
 
vieras*
[QUOTE="tinkeli";29561535]Ei sitä tuheroa edes tarvitse tai saisikaan pestä pesuaineella. Ellei ole sitten joku apteekin täsmätuote, jonka on huomannut auttavan intiimivaivoihin...[/QUOTE]

Kyllä se alapään peseminen ihan pesuaineella on suotavaa. Sen sijaan sisäpuolelta ei todellakaan tarvitse eikä pidä pestä, emätin kyllä puhdistaa itsensä. Ulommissa häpyhuulissa ja nivusissa on runsaasti tali- ja hikirauhasia ja kyllä todellakin alkaa haisemaan jos ei peseydy.
t:hoitsu
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
[QUOTE="Vaimo";29561419]Mun iho ei kestä saippualla läträämistä. Menee heti korpuksi. Käyn joka ilta suihkussa. Hiukset pesen siellä melkein joka ilta. Shampoolla pesen samalla kainalot. That's it! :) Lasten hiukset pestään shampoolla pari kertaa viikossa. Suihkussa käyvät joka ilta. Ei saippuaa. Ainoastaan mies käyttää saippuaa. Milloin se saippua keksittiinkään ? Tuntuu, että kohta sekin todetaan myrkyksi, kuten monet kemikaalit ..[/QUOTE]

tuota,,,mitä eroa ois herkän ihon pesuaineella laittaa sinne kainaloon ja shampoolla? Eihän pesuaineella läträä tarvi vaikka ne kainalot pesiskin. En mäkään kroppaa puljaa muuten mutta kainalot pesen sopivalla aineella.
 
ettt
"Iho ei kestä vedellä läträämistä" mutta hikeä iho sitten ilmeisesti kestää hyvin? Puhumattakaan miten kiva se haju on :rolleyes: Ai niin, mutta kun kukaan ei ole valittanut hajusta. Niinhän se olikin :x
 
hyi helv
[QUOTE="jaa-a";29561345]Ajattelisin että on varmaan jonkun palstalaisen mies. täällähän niitä muijia riittää jotka ei pese edes tuheroitaan pesuaineella kun pelkkä vesi riittää. Ja hiuksia eivät moskakasat pese edes shampoolla. Liekö kaikki lestiksiä niinkuin tuo seitsemän äiti joka vannoo pelkän veden nimee ja luulee olevansa puhdas. Hyi :X[/QUOTE]Luulin aluksi että täällä palstalla trollataan kun mammat vouhkasivat siitä etteivät pese alapäitään saippualla. Sitten tajusin että ei JUMALAUTA, on oikeasti olemassa naisia jotka eivät pese vehkeitään saippualla ja vielä uskovat ettei niin kannata tehdä! :LOL:

Sääliksi käy niitä miehiä jotka joutuvat näiden kävelevien kalatiskien kanssa elämään.
 
Hiippari
Mikäs tuossa jos ei nuku mun vieressä eikä tarvi haistella muutenkaan läsnä. Pyyhettä kyl voi käyttää useamman kerran ainakin meillä kunhan on kuivatettu hyvin ilmavasti. No alapesupyyhkeet menee suoraan pesuun kyl.
Olen joskus rykinyt miespuoliselle työkaverille käytöstavoista yleisen hygienian suhteen ja eipä ottanut nokkiinsa kun ei itse ollut haistanut sitä pistävää hajua. Siihen kun tottuu oma nenu.. ;)
Aika tujuja saippuoita tuntuu moni käyttäneen kun nahka niin kuivuu. 3/5 perheestä atoopikkoja ja hiki se pahin vihollinen meille on. Hyvät perusvoiteet käyttöön niin nahka kiittää ja ympäristö kun ei lemuile.. mut kukin tyylillään. Nykyään on niin hyviä mietoja suihkusaippuoita ja kylpyöljyjä olemassa jot aijai.. tuoksuviakin versioita. :)
 
-
Se riippuu aika monesta asiasta. Oma mieheni voi käydä kesäaikaan kolmesti päivässä suihkussa, niin olis se mun mielestä hullua pestä joka kerta saippualla.
Enkä mä tiedä, jos vaikka joku mies tekee toimistohommia, niin tarviiko sen itseään päivittäin saippuoida suihkussa. Ihan pelkkä vesipesu riittää pitkälle.
Olen ymmärtänyt, että nykyään saippuaa arvostetaan vähä liian korkealle ja käytetään liikaa. Liiallinen saippuoiminen tappaa iholta hyviäkin bakteereita ja saattaa saada ihmisen dunkkaamaan entistäkin helpommin.
 
Jos huljuttelee itseään pelkällä vedellä niin pidän vähän erikoisena :p Kyllä suihkussa pitää itsensä pestä, vaikka hajustamattomilla saippuoilla/shampoolla jos haluaa puhtaaksi tulla ja jos siis ne hajustetut pesuaineet on ongelma.
Onneks mun mies käyttää ihan saippuaa :D
 
[QUOTE="NeljänÄiti";29561939]et näytä tajuavan sitä faktaa että saippuat ovat vain hajusteita,eli hygienian kanssa ei mitään tekemistä.
pelkkä vesi riittää puhtauteen aivan varmasti.jos haluaa haista luonnottomalta niin käyttää sitten dödöjä yms.[/QUOTE]

Eli ei haittaa kun tautiaikaankin huljuttaa vaan vedellä? sittenhän me voijaan lopettaa töissäkin lasten vahtiminen sen suhteen että pesevät muullakin kun vedellä.
 
"harmaa"
[QUOTE="NeljänÄiti";29561939]et näytä tajuavan sitä faktaa että saippuat ovat vain hajusteita,eli hygienian kanssa ei mitään tekemistä.
pelkkä vesi riittää puhtauteen aivan varmasti.jos haluaa haista luonnottomalta niin käyttää sitten dödöjä yms.[/QUOTE]

Ihan paskaa puhut, saippua poistaa mekaanisesti ne pöpöt iholta
 

Yhteistyössä