mitä mieltä olet mielenterveyshoitajasta jolla itsellä masennuslääkitys?

  • Viestiketjun aloittaja jesse
  • Ensimmäinen viesti
*
masentuu kait sitä väkisinki jos päivästä toiseen kuuntelee/kattelee masentuneita tyyppejä! Mä hoitajana en jaksais päivääkään kuunnella masentuneita. Tarjoisin hyvin nopeesti apua tyyliin "rasvaanko narun puolestasi, vai haluatko kenties kuulan kalloosi?"
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
masentuu kait sitä väkisinki jos päivästä toiseen kuuntelee/kattelee masentuneita tyyppejä! Mä hoitajana en jaksais päivääkään kuunnella masentuneita. Tarjoisin hyvin nopeesti apua tyyliin "rasvaanko narun puolestasi, vai haluatko kenties kuulan kalloosi?"
et taida olla hoitsu (toivottavasti) :headwall:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja *:
masentuu kait sitä väkisinki jos päivästä toiseen kuuntelee/kattelee masentuneita tyyppejä! Mä hoitajana en jaksais päivääkään kuunnella masentuneita. Tarjoisin hyvin nopeesti apua tyyliin "rasvaanko narun puolestasi, vai haluatko kenties kuulan kalloosi?"
Ei se masennus toisten katselemisesta alkaa,vaan ihan muista syistä..
 
..
mulla ei ainakaan ole tietoa millaisia lääkityksiä mua hoitavilla lääkäreillä tai hoitajilla on. eipä ne sitä potilaille kerro.

kyllä te ootte niin suvaitsemattomia ihmisiä ja ennen kaikkea tietämättömiä, joten toivon sydämeni pohjasta että sairastutte itse vakavaan masennukseen! tietäisitten todellisuuden siitä sairaudesta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mulla ei ainakaan ole tietoa millaisia lääkityksiä mua hoitavilla lääkäreillä tai hoitajilla on. eipä ne sitä potilaille kerro.

kyllä te ootte niin suvaitsemattomia ihmisiä ja ennen kaikkea tietämättömiä, joten toivon sydämeni pohjasta että sairastutte itse vakavaan masennukseen! tietäisitten todellisuuden siitä sairaudesta!
Joo, me kaikki vastanneet ollaankin niin hiton suvaitsemattomia ja tietämättömiä :headwall:
 
Uskoisin että ihmisellä jolla on itsellään ollut mt-ongelmia voi olla paljonkin annettavaa työssään, edellyttäen tietenkin että ko. ihmisen lääkitys on sopiva ja hän on työkykyinen.
Elämän mustia sävyjä nähnyt ja kokenut voi olla jopa ns. parempi tukemaan toisia jokseenkin samankaltaisten ongelmien kanssa painivia, kuin sellainen joka on elänyt elämänsä vaaleanpunaiset lasit silmillään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Uskoisin että ihmisellä jolla on itsellään ollut mt-ongelmia voi olla paljonkin annettavaa työssään, edellyttäen tietenkin että ko. ihmisen lääkitys on sopiva ja hän on työkykyinen.
Elämän mustia sävyjä nähnyt ja kokenut voi olla jopa ns. parempi tukemaan toisia jokseenkin samankaltaisten ongelmien kanssa painivia, kuin sellainen joka on elänyt elämänsä vaaleanpunaiset lasit silmillään.
:flower:
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mulla ei ainakaan ole tietoa millaisia lääkityksiä mua hoitavilla lääkäreillä tai hoitajilla on. eipä ne sitä potilaille kerro.

kyllä te ootte niin suvaitsemattomia ihmisiä ja ennen kaikkea tietämättömiä, joten toivon sydämeni pohjasta että sairastutte itse vakavaan masennukseen! tietäisitten todellisuuden siitä sairaudesta!
Joo, me kaikki vastanneet ollaankin niin hiton suvaitsemattomia ja tietämättömiä :headwall:
miksi otit itseesi jos kommenttini ei koske sinua? okei, yleistin asiani mut suurimmalla osalla yleensä tuntuu olevan suvaitsemattomuus ongelmia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mulla ei ainakaan ole tietoa millaisia lääkityksiä mua hoitavilla lääkäreillä tai hoitajilla on. eipä ne sitä potilaille kerro.

kyllä te ootte niin suvaitsemattomia ihmisiä ja ennen kaikkea tietämättömiä, joten toivon sydämeni pohjasta että sairastutte itse vakavaan masennukseen! tietäisitten todellisuuden siitä sairaudesta!
Joo, me kaikki vastanneet ollaankin niin hiton suvaitsemattomia ja tietämättömiä :headwall:
miksi otit itseesi jos kommenttini ei koske sinua? okei, yleistin asiani mut suurimmalla osalla yleensä tuntuu olevan suvaitsemattomuus ongelmia..
Yleistäminen sucks. Ja tässä ketjussa vastanneista vain pari on ollut suvaitsematon. Ehdoton enemmistö ei.
 
jeps
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Osaava ihminen, kun on tunnistanu ongelmansa ja hankkinu avun.

Mitä mieltä kätilöstä jolla vaikea synnytys?

Mitä mieltä ensiavun hoitsusta jolla jalka poikki?
Nimenomaan.

Ap, ei se niin harvinaista ole.

Entäs mitä mieltä olette kosmetologista, jolla on akne-iho?

Parisuhdeneuvoja, joka on itsekin eronnut?

Entäs mitä mieltä olette perhepäivähoitajasta, jonka omia lapsia on aikoinaan toinen perhepäivähoitaja kohdellut huonosti?

Tai lastensuojelualan ihmisestä, esim. turvatalon johtajasta, jota on itseään lapsena kaltoin kohdeltu?
Kuinka hän osaa suhtautua näihin vanhempiin, jotka väsähtävät lapsiinsa?

Mitä mieltä olette alkoholistien asuntolan (tai mitä ne on viralliselta nimeltä, mutta ne missä entiset alkoholistit asuvat, omissa kodeissaan) tai vastaavan työntekijästä tai johtajasta, joka on itsekin entinen alkoholisti?

Entäs ensikodin työntekijä, jolta on aikoinaan alkoholismin takia lapset huostaanotettu, sijoitettu - joka on sitten raitistunut ja saanut lisää lapsia, joita on raittiina siis kasvattanut kuten ihmisen kuuluukin .... siis entinen alkkis joka on paranatanut tapansa?
ottaisitteko töihin? antaisitteko hoitaa lastanne tai itseänne?

listaa voisi jatkaa loputtomiin.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
toivon sydämeni pohjasta että sairastutte itse vakavaan masennukseen! tietäisitten todellisuuden siitä sairaudesta!
olipas loukkaavasti sanottu! kyllä käytöstavat koskevat myös teitä mt-kuntoutujia, ei pään sairaudet oikeuta mihin tahansa käytökseen. toivottavasti opit kunnioittamaan ja arvostamaan muita ihmisiä etkä päinvastoin toivo heidän vajoavan samaan pas*asuohon missä itse ryvet.
 

Yhteistyössä