Mitä mieltä olet minusta? ;)

"vieraana"
Impulsiivinen, välitön ja välillä liiankin välitön, hieman maaninen, älykäs, provosoit mutta myös provosoidut, toisaalta hyvin viatonkin. Sekoitus luonnonlasta ja bilehilettä, myös ulkonäöltä. Luottavainen, välillä liiankin luottavainen. Hyperaktiivisen oloinen. Sata rautaa tulessa, helposti innostuva. Kyyninen et ole tippaakaan. Toisaalta herkkä ja toisaalta kova. Olet hyvin monimutkainen ihminen, hieman ristiriitainen.
 
vieraas
Mä en usko hetkeäkään tuohon etteikö olisi älykäs. Mun mielestä usein ne, jotka palstaenemmistön mukaan on älykkäitä, on kaikista yksinkertaisimpia. Teitä on niin helppo kusettaa hienoilla sanoilla.

Se että vähön provoilee välillä tai kirjottaa huonolla suomella, ei meinaa että on tyhmä.
Mutta kuka älykäs jaksaa leikkiä tyhmää vuosikausia kuten ap on tehnyt? Suurin osa meistä tänne kirjoittavista on älykkyydeltään ihan keskikastia. Sitten taas sivistymättömyys/kouluja käymättömyys on ihan eri asia kuin tyhmyys. Sivistymättömyys on se mikä ap:n jutuista tulee ensimmäiseksi mieleen. Ei kiinnosta kuin oma napa.
 
Mutta kuka älykäs jaksaa leikkiä tyhmää vuosikausia kuten ap on tehnyt? Suurin osa meistä tänne kirjoittavista on älykkyydeltään ihan keskikastia. Sitten taas sivistymättömyys/kouluja käymättömyys on ihan eri asia kuin tyhmyys. Sivistymättömyys on se mikä ap:n jutuista tulee ensimmäiseksi mieleen. Ei kiinnosta kuin oma napa.
Kannattaa ehkä jotkut aloitukset lukea huumorilla? :) Eikä minua kiinnosta vain ja oma napa.
 
Minusta sinä olet jotenkin ihana luonnonlapsi. Joskus vähän liiankin avoin ja "puhelias ",
mitä sitten toiset käyttää hyväkseen.
Sellainen pieni pyörremyrsky ja paljon kyllä jaksat, kun jotkut valittaa jo vaikeuksista yhden lapsen kanssa. No tiedän kyllä, että vaikeitakin lapsia on.

Tsemppiä ja Onnea raskauteesi ja elämääsi :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Ei niin, inua kiinnostaa myös hiukset, kynnet, ulkonäkö yleensä, raha, mammona, pimppatohtori, stratosfääriset ajatusjuoksut, 2+....
Eiköhän noista suurin osa ole sellaisia, jotka kiinnostaa moniakin nuoria naisia. Eikä kai se ole paha hakea apua tohtorilta, jos se on häntä auttanut.
Tietty lapsenomaisuus Milannassa viehättää eikä se ole samaa kuin lapsellinen tai tyhmä.
Ja onko pakko aina arvostella ilkeästi. Voi kertoa eriävät mielipiteensä sivistyneestikin eikä ironisoimalla.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Keski-ikäinen";30038247]Silloin tällöin luen palstaa ja toivon, että Milanna ois täällä. Olisi kiva, jos sulla olisi blogi. Jostain syystä olet kiinnostava persoona.[/QUOTE]

Kerran kokeilin tehdä blogin, mutta lopetin, kun vaikutti ettei mun juttu ole :) tai ehkä enemmän se kirjoittaminen ei ole mun juttu kun en osaa kunnolla kielien takia.
 
"huuhaa"
- Kysyt mutta et hyväksy vastauksia jos ne on eri mieltä kanssasi
- Tyrkky
- Tunnekylmä lapsiasi ja miestäsi kohtaan
- Materialisti

Nämä kaikki negatiivisia siis! Piti mainita ku toden näköisesti ottaisit nuo positiivisena kommenttina :D
 
[QUOTE="huuhaa";30038309]- Kysyt mutta et hyväksy vastauksia jos ne on eri mieltä kanssasi
- Tyrkky
- Tunnekylmä lapsiasi ja miestäsi kohtaan
- Materialisti

Nämä kaikki negatiivisia siis! Piti mainita ku toden näköisesti ottaisit nuo positiivisena kommenttina :D[/QUOTE]

No en ole tyrkky tai ehkä joskus :D, vastauksia hyväksyn mutta totta etten aina kaikkia kestää, esim yritysmaailmassa mutta tavallisesti kaiken kestän ja otan kritikkiä vastaan, kun se voi tehdä jopa hyvää :). En ja en, en todellakaan ole tunnekylmä lapsille ja miehelle, mutta miehelle esim kaikki asiat sanon suoraan ja lapsia kasvatan ehkä hiukan omalla tavalla, olen sekä helppo äiti ja annan paljon periksi että opetelen heitä tulevaa varten ja annan kokea myös pettymyksiä. Materialisti ehkä jonkin verran :). Mutta sanotaan niin että varma 95% tavaroista minua ei kiinnostaa, mutta tietyt jutut kyllä, kuten autot, sisustus, vaatteet, kaikenlaista naisellista, kaikenlaista lapsille, keräilen kaikenlaista tiettyä :). En tiedä onko ihmisiä olemassa ketkä ei tavarat kiinnosta ollenkaan, ehkä jokaista jonkin verran. En tiedä missä rajoissa liikun sen suhteen. Pääasia on hyvää olo ;)
 
"vieras1"
Kerran kokeilin tehdä blogin, mutta lopetin, kun vaikutti ettei mun juttu ole :) tai ehkä enemmän se kirjoittaminen ei ole mun juttu kun en osaa kunnolla kielien takia.
Ehdottomasti suosittelen sinulle omaa blogia. Ei tarvitsisi tehdä monia aloituksia päivässä palstalle, saisit mainostaa kauppaasi ihan luvan kanssa, mainostuloja, ja pystyisit moderoimaan kaikki ilkeät kommentit pois. Voisit olla rehellisesti kiinnostunut vain omista asioistasi :)
 
[QUOTE="vieras1";30038472]Ehdottomasti suosittelen sinulle omaa blogia. Ei tarvitsisi tehdä monia aloituksia päivässä palstalle, saisit mainostaa kauppaasi ihan luvan kanssa, mainostuloja, ja pystyisit moderoimaan kaikki ilkeät kommentit pois. Voisit olla rehellisesti kiinnostunut vain omista asioistasi :)[/QUOTE]
En mä tee monia aloituksia päivässä. Nyt ei ole aika :D
 
Mielipiteeni
Olet yksi mielenkiintoisimpia palstapersoonia. Hyvällä tavalla höpsö ja ehkä hieman lapsenmielinenkin. Ystävällinen ja hyväsydäminen. Persoonallisen söpö ja yritteliäs. Kärsivällinen. Varmasti ihana ystävä. Hienoa, että uskallat välillä myös avautua täällä peloistasi/huolistasi. Sinä selviät kyllä kaikesta, sinä tosielämän Peppi Pitkätossu.
 
Olet yksi mielenkiintoisimpia palstapersoonia. Hyvällä tavalla höpsö ja ehkä hieman lapsenmielinenkin. Ystävällinen ja hyväsydäminen. Persoonallisen söpö ja yritteliäs. Kärsivällinen. Varmasti ihana ystävä. Hienoa, että uskallat välillä myös avautua täällä peloistasi/huolistasi. Sinä selviät kyllä kaikesta, sinä tosielämän Peppi Pitkätossu.
Kiitos :). Todella lämmin teksti :heart:
 
"mitä"
Mietin, että mitä sulle on tapahtunut? Ennen olit kärkkäämpi ja hyökkäävämpi. Nyt vaikutat erilaiselta. En ole enää huomannut kauhean provosoivia ketjuja. Oletko tarkoituksella ne lopettanut, että et saa bannia vai onko luonteesi muuttunut "pehmeämmäksi"?
 
[QUOTE="mitä";30050429]Mietin, että mitä sulle on tapahtunut? Ennen olit kärkkäämpi ja hyökkäävämpi. Nyt vaikutat erilaiselta. En ole enää huomannut kauhean provosoivia ketjuja. Oletko tarkoituksella ne lopettanut, että et saa bannia vai onko luonteesi muuttunut "pehmeämmäksi"?[/QUOTE]

Luonte ei ole hökkävä. Jos puolustelin itseä niin se ei ole sama asiaa kun hyökätä, vain sanoin takaisin rajulla tavalla, kun en jaksanut jatkuva haukkumista lukea. Sen en vitsi enää edes tehdä, kun ei se auttaa ja on typerä käytöstä, jos joku halua haukkua niin olkoon, en alennu samalla tasolle.
 
m1es
Ihminen, joka aloittaa keskustelun aiheesta "mitä mieltä olette minusta" on lievästi sanoen huomioriippuvainen. Ja se, että lähettelee hymiöitä ja sydämiä niille, jotka heittävät tyhjiä ylisanoja, kruunaa kaiken.

Olet ihminen, jota en oikeasti haluaisi koskaan tavata.
 
V1eras
Sinä saat minut kiinnostumaan venäläisen( naisen )elämästä ja ajattelutavasta.

Tunnen eräitä muitakin (pintapuolisesti tosin ) venäläisiä /valkovenäläisiä , nimenomaan naisia, jotka käyttäytyvät pitkälti samalla tavalla kuin sinä.
Teette kovasti töitä, ja melkein työ kui n työ käy hätätapauksessa, mutta yleensä ne koulutukset tuppaavat olemaan vähän vaatimattomampaa tasoa kuin mitä niistä annetaan ymmärtää.
Lisäksi, venäläisen uskoa itseensä ja kykyihinsä , huolimatta siitä miten se käytännössä on, täytyy todellla kunnioittaa. Suomalaisen heikon itsetunnon ja teidän valtavan hyvän itsetuntonne välinen tila olisi ihailtava elämänasenne.


mutta ulkopuolisena (ja suomalaisena joka on opetettu tekemään kovaa työtä vaikkei se niin hauskaa olekaan aina ) tuntuu välillä että ne työt ,tittelit ja yritykset vaihtuu hirmuisen tiheään.

Sinulla on ilmeisesti varaa vaihtaa mielipidettä ja avata ja sulkea yrityksiä, mutta joskus mun täytyy kovasti ihmetellä, mistä venäläiset , saa sitä rahaa muuttaa mieltään niin usein ja kalliisti.
Olen ymmärtänyt että venäläiset auttavat Suomessa (ja kotimaassakin) paljon toisiaan, millainen kulttuuri teillä on keskenään, autatteko ,ihan vain auttamisen ilosta, vai maksatteko toisillenne auttamisesta ihan rahalla?

mitä tulee muuten meilipiteeseen sinusta, et kyllä ole ainoa palastalla joka joskus saa minut hämmentymään kovasti ihmisen ajatuksenjuoksusta :) mutta ehkä tosiaan ihan kaikkea täällä ei kannata kertoa, edes provosoivana vitsinä, vaikka viihdettähän se sekin on. Täällä on niin helppo saada jotkut pillastumaan :D
 

Yhteistyössä