Mitä mieltä olet omasta kodistasi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen kotiini tyytyväinen, miehenn kans yhessä suunniteltiin sisustus ja onnistuttiin omasta mielestämme hyvin. Viihdyn kotonani. Piha sitten onkin vielä toinen stoori, mut jospa se ens kesänä saatas ees alulle...
 
Tääkin on tällanen väliaikanen eli ei hirveesti o laitettu. Ihan ok, mut ei sellanen ku haluisin. En vaan raski nähdä vaivaa ja maksaa panostamisesta, kun muutto on suunnitelmissa. Toivon kyl pian pääseväni sellaseen pitkäaikaseen kotiin, niin sit saa laittaa mieleiseks. Tykkään sisustella.
 
Rukoilijasirkka
Tykkään kyllä kodistani, vaikkakin olohuoneen tapetti pitäisi vaihtaa tai seinän voisi maalata, vessa on karsea ja eteisessä hirveä puolipaneeli.

Meidän pesä tää kuitenkin on. :heart:
 
Olkkariin tarttis pari uutta mööpeliä ja pikkuvessa remontoida, mutta muuten olen aivan rakastunut.
8kk keskellä peltoa 80 vuotta vanhassa hirsitorpassa on vakuuttanut minut siitä, että en halua kakara-, ja eläinlaumani kanssa missään muulla enää olla =) :heart:
 
Tää on ihana. Tää on koti :heart:
On me silti keksitty kaikenlaista rempattavaa, mutta tehdään niitä pikkuhiljaa miten jaksetaan :)
Tilaa on enemmän kuin riittävästi, pohjaratkaisu on loistava ja piha aivan ihana.

 
Mä tykkää muuten, MUTTA ei vieläkään tavarat muuton jäljiltä paikoillaan.. Tuntuu et kaappeja liian vähän, mutta samalla tavalla tavarat on mahtunut ennen kaappiin. Kaappitilaa ei siis oo yhtään enempää kuin aikaisemmassakaan asunnossa..

Sais siis kamat paikoilleen ja sais maalattua vähän seiniä, eiköhän se sitten olis melkein siinä. :)
 
humpskukkaa
meidän koti on ihana! Ostettiin tää just pari viikkoa sitten. Kerrostalo kolmio,84neliöö. Meidän prinsessakin sai oman huoneen:)
Tää oli valmiiksi just kokonaan rempattu,joten ei tarvinnu mitään tehdä,sen kun vaan kanto kamat sisälle!
Olen kyllä ihan rakastunut
 
Kolme vuotta asuttu ja itse ollaan omin hennoin käsin tehty. Tykkään kovasti, tosin nyt alkaa huomata niitä asioita joita tekisi toisin JOS nyt suunnittelisi ja rakentaisi.

Joten eikait ihminen AINA lopunikäänsä ole tyytyväinen.
 
hellu 77
Ihan kiva torppa mut aivan väärässä paikassa. Tän kun sais tästä siirrettyä johonkin keskelle ei mitään :)
Kohta lähdenkin taloesittelyyn jos vaik se oikea löytyis nyt.
 

Yhteistyössä