Mitä mieltä olette eilisestä 4D dokkarista: 30+ ja neitsyt?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo oli...
Niin arvelinkin. Pakko varmaan vielä jossain vaiheessa hommata joku ukko itselleen, etten sentään neitsyenä kuole :D
No mulle olisit joka tapauksessa ihana neitsytjumalatar, elämäni valtiatar, joten: No problem. Meidän pitää tapaaman ennemmin tai myöhemmin.
 
dfdf
Säälittäviä naisia, kun kuvittelevat antavansa muka jonkun aarteen miehelle.

Minkälaiset yli kaksikymppiset miehet haluavat, ettei tyttöystävä ole harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa (vaikka itse ovatkin melkoisia pukkeja)? Sairaalloisen mustasukkaiset! Jatkossakin mies haluaa määrätä neitsytmorsiamensa asioista ja alistaa tämän omaksi omaisuudekseen. Eipä kuulosta mukavalta elämältä.

Toinen suuri riski on sian ostaminen säkissä. Jos mies osoittautuukin seksiriippuvaiseksi ja vaatii seksiä 5 kertaa päivässä ja naista ei huvita kuin kerran viikossa. Jos mies haluaa käyttää piiskaa, käsirautoja ja dildoja ja nainen ei haluakaan. Jos mies haluaa peppupanoja, mutta nainen ei haluakaan. Jos mies osoittautuukin impotentiksi. Ei tule hommasta yhtään mitään, jos lopahtaa aina juuri ennen yhdyntää.
 
Mun miespuolinen serkkuni on 26 ja aivan varmasti on poikuus tallella. Mukava ja hauska tuuheatukkainen pitkä mies. Ravintolakokki ja tietokonealan tutkinto löytyy. Laittaa hyvää ruokaa :p Mutta eihän sitä kukaan sieltä kotoa hae. Siis nimenomaan KOTOA :whistle:
 
jeah
Tai voihan ton "sian" ostaa säkissä toistekin päin. Mistäs sen nimittäin tietää, vaikka tosta neitsyestä tulisi ihan kauhea nymfomaani, kun lopultakin pääsis itse asiaan. Eikä antaisi miehen olla hetkeäkään rauhassa. Voisihan tästäkin miehelle tulla painajainen, kokoajan toinen painamassa päälle ja muna ruvella :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä on vähän kyseenalaista edes kutsua näitä ihmisiä neitsyiksi. Onhan ne jotain seksiä kuitenkin jo harrasteet. Anaaliseksi ja suuseksi ainakin ovat aika yleisiä näillä vanhapiikaneitsyillä. Ja aivan varmasti suurella osalla on siellä "oikeassakin" reijässä käynyt jo tampooni. Eli ei nämä ole neitsyitä enää millään mittarilla.
Ei kai tamponi kenenkään neitsyyttä vie, höhlä.
Fysiologisesti kyllä. Enkä näe mitään syytä jos immenkalvo on jo mennyt ja seksiäkin on tullut jo harrastettua niin eihän silloin mikään neitsyt enää ole, ei minun mielestäni.
Minä olen ensimmästä kertaa käyttänyt tamppoonia 13-vuotiaana, seksiä en ollut silloin vielä harrastanut kenenkään kanssa. Immenkalvoni rikkoutui vasta ensimmäisessä yhdynnässäni 16-vuotiaana. Aika harva muuten tietää, ettei se immenkalvo ole nimensä mukaisesti mikään kalvo, vaan pehmeää kudosta emättimen seinämässä. Toisilla tämä immenkalvo tosiaan voi rikkoutua jo tampoonin laitosta, mutta ei todellakaan kaikilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä on vähän kyseenalaista edes kutsua näitä ihmisiä neitsyiksi. Onhan ne jotain seksiä kuitenkin jo harrasteet. Anaaliseksi ja suuseksi ainakin ovat aika yleisiä näillä vanhapiikaneitsyillä. Ja aivan varmasti suurella osalla on siellä "oikeassakin" reijässä käynyt jo tampooni. Eli ei nämä ole neitsyitä enää millään mittarilla.
Ei kai tamponi kenenkään neitsyyttä vie, höhlä.
Fysiologisesti kyllä. Enkä näe mitään syytä jos immenkalvo on jo mennyt ja seksiäkin on tullut jo harrastettua niin eihän silloin mikään neitsyt enää ole, ei minun mielestäni.
Minä olen ensimmästä kertaa käyttänyt tamppoonia 13-vuotiaana, seksiä en ollut silloin vielä harrastanut kenenkään kanssa. Immenkalvoni rikkoutui vasta ensimmäisessä yhdynnässäni 16-vuotiaana. Aika harva muuten tietää, ettei se immenkalvo ole nimensä mukaisesti mikään kalvo, vaan pehmeää kudosta emättimen seinämässä. Toisilla tämä immenkalvo tosiaan voi rikkoutua jo tampoonin laitosta, mutta ei todellakaan kaikilla.
mulla oli nimenomaan kalvo, eikä mikään kudos emättimen seinässä, ja tämä kalvo piti poistaa kun olin laittanut tamponin enkä saanut sitä pois, lääkärillä leikattiin sitten :/
 
niin...
... silleen surullinen olo, kun itse samanikäisenä on kolmen lapsen äiti ja hyvässä parisuhteessa. Surullinen olo siksi, että jos ovat etsineet tosissaan kumppania, mutta eivät ole löytäneet. Toivottavasti löytävät jonkun samanhenkisen mahdollisimman pian...
 

Yhteistyössä