Mitä mieltä ootte mun kropasta? *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja LuckyLou
  • Ensimmäinen viesti
LuckyLou
[QUOTE="vieras";23270132]Sopivasti lihava.[/QUOTE]

Hauska sattuma: näin ajattelen itsekin omasta habituksestani ;) Urheilen paljon, mutta en voisi KOSKAAN olla laiha - tykkään liikaa elämän nautinnollisista puolista kuten loikoilusta... hyvästä ruuasta... laadukkaasta punaviinistä... :)
 
lähes täydellinen
Siis tuohan on unelma vartalo sanoo kuka mitä tahansa niin tuossa kohtaa kaikki mitä naisessa pitää, pientä sopivaa pyöreyttä ja sopivasti naisellinen. Omisin itselleni jos vaan voisin. =)
 
"sade"
[QUOTE="vieras";23270177]Liian tuhti mun makuun.[/QUOTE]

Tää on jännä homma suomalaisissa: tykätään sellasesta lattapeppuisesta kropasta, siihen ollaan ikäänkuin totuttu. Jos naisella on pakarat, hän on automatic vähintään "tuhti".

Itse tykkään siitä, että pakarat erottuvat selvästi selästä ja muotoutuvat kauniisti lantion kaaren ympärille. Lattapeppu on mielestäni ruma.

Tässä kuvan vartalossa on juuri nuo pyöreät pakarat: nice!
 
"vieras"
[QUOTE="sade";23270206]Tää on jännä homma suomalaisissa: tykätään sellasesta lattapeppuisesta kropasta, siihen ollaan ikäänkuin totuttu. Jos naisella on pakarat, hän on automatic vähintään "tuhti".

Itse tykkään siitä, että pakarat erottuvat selvästi selästä ja muotoutuvat kauniisti lantion kaaren ympärille. Lattapeppu on mielestäni ruma.

Tässä kuvan vartalossa on juuri nuo pyöreät pakarat: nice![/QUOTE]

En pidä lattapepusta, vaikka pidänkin tuota kroppaa liian tuhtina mun makuun. Pidän hoikasta vyötäröstä, ja hyvin muotoutuneesta takamuksesta, sellaista kuin itselläni. :) Pyöreä ja kiinteä.
 
äläpäs höpötä
[QUOTE="vieras";23270236]En pidä lattapepusta, vaikka pidänkin tuota kroppaa liian tuhtina mun makuun. Pidän hoikasta vyötäröstä, ja hyvin muotoutuneesta takamuksesta, sellaista kuin itselläni. :) Pyöreä ja kiinteä.[/QUOTE]

Minkälainen on hoikka vyötärö ja muodokas kiinteä peppu? Ei semmosta yhtälöä olekaan tai kukaan ei ole koskaan ainakaan nähnyt sitä.
 
nototanoin
Nätiltä tuo näyttää, ihan "normaali" mun mielestä, ei laiha mutte "tuhtikaan".. kuitenkin jos näkis etupuolen niin osaisin vasta sanoa katsottuani vatsan seutua yms..
:)
 
"vieras"
[QUOTE="sade";23270206]Tää on jännä homma suomalaisissa: tykätään sellasesta lattapeppuisesta kropasta, siihen ollaan ikäänkuin totuttu. Jos naisella on pakarat, hän on automatic vähintään "tuhti".

Itse tykkään siitä, että pakarat erottuvat selvästi selästä ja muotoutuvat kauniisti lantion kaaren ympärille. Lattapeppu on mielestäni ruma.

Tässä kuvan vartalossa on juuri nuo pyöreät pakarat: nice![/QUOTE]

Minua taas hämmästyttää se yleinen harhaluulo, että naiselliset muodot voi saada vain persettä levittämällä. Paljon parempaan lopputulokseen päästään vyötäröä kaventamalla. Silloin lantio ja kaaret pääsevät oikeuksiinsa.

Minunkin makuuni tuo kuva on liian tuhti. Varsinkin käsissä ja on liikaa löysää, ja vyötärön tilalla on makkaraa.
 
"masa"
[QUOTE="vieras";23270236]En pidä lattapepusta, vaikka pidänkin tuota kroppaa liian tuhtina mun makuun. Pidän hoikasta vyötäröstä, ja hyvin muotoutuneesta takamuksesta, sellaista kuin itselläni. :) Pyöreä ja kiinteä.[/QUOTE]

NO mut eikös tuo kuvan kroppa ole hoikkavyötäröinen ja pyöreätakamuksinen? aika kiinteältä se minun silmään näyttää. jos omas on VIELÄ kiinteämpi ja pyöreämpi niin laita kuva. ei me muuten uskota.
 
imbesilli
[QUOTE="vieras";23270273]Minua taas hämmästyttää se yleinen harhaluulo, että naiselliset muodot voi saada vain persettä levittämällä. Paljon parempaan lopputulokseen päästään vyötäröä kaventamalla. Silloin lantio ja kaaret pääsevät oikeuksiinsa.

Minunkin makuuni tuo kuva on liian tuhti. Varsinkin käsissä ja on liikaa löysää, ja vyötärön tilalla on makkaraa.[/QUOTE]

Joo kun katsot 10v. poikaa joka ei ole lihava niin semmosta persettäkö meinaat?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äläpäs höpötä;23270254:
Minkälainen on hoikka vyötärö ja muodokas kiinteä peppu? Ei semmosta yhtälöä olekaan tai kukaan ei ole koskaan ainakaan nähnyt sitä.
Vau, etkö tosiaan? Outoa, kyllä niitä tuolla viimeksi tänä aamuna jumppatunnilla oli ihan yli kymmenen katseltavissa, ja siellähän sitä hyvää persausta tosiaan tulikin taas treenattua puolisen tuntia.
 

Yhteistyössä