mitä mieltä soda streamista?

Me ollaan tykätty, välillä teen punaviinimarjamehusta limpparia :D Tai siis hapotan tietenki veden eka ja sit mehua sekaan :p

Mun mielestä kannattaa kokeilla omia suosikkimehuja hiilihapotettuna, mä tykkäsin ihan hirmusti mehukatin punasest perusmehusta ja sit jostain mansikkamehusta. Nam :D
 
mansikki
Eiks toi kone oo aika kallis loppuunsa? jos maksaa 50e niin sillähän saa esim S-ryhmän kaupoista sitä x-tran limppaa jo melkein 90litraa? Sit ton koneen päälle happopullot, uutteet ym?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mansikki:
Eiks toi kone oo aika kallis loppuunsa? jos maksaa 50e niin sillähän saa esim S-ryhmän kaupoista sitä x-tran limppaa jo melkein 90litraa? Sit ton koneen päälle happopullot, uutteet ym?
Varmaan riippuu siitä mitä on tottunut juomaan ja kuinka paljon, tuossahan ihan kraanavettä kuplautetaan, eikä niitä uutteita ole pakko käyttää, vaan voi käyttää ihan vaikka sitä Mehukattia. Minä ainakin olen huomannut että meillä säästyy rahaa ja on mukavaa kun niitä pulloja ei tarvitse olla koko ajan kantamassa kauppaan.

Meillä siis meni ennestään noin 7 litraa vishyä, 14 purkkia Batterya ja 14 purkkia Coca Colaa viikossa. Nyt ei mene vishyä ollenkaan, ja vielä pitäisi saada mies korvaamaat nuo Batteryt osittain jollain muulla... Coca Cola -purkkejakin on mennyt vähemmän, kun mies suostuu juomaan kuplamehua. Mikään halpiscola tai isot kaupan pullot ei miehelle kelpaa, pitää olla just sitä parasta.
 

Yhteistyössä