Mitä mies haluaa vaimoltaan/vaimo mieheltään?

  • Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelijä
Tähänkö näinkin yksinkertaiseen kysymykseen ei löydy vastauksia?VAi onko vain niin että te haluatte valittaa parisuhteestanne ja puolisoistanne ilman perusteluja?Keksiä syitä eroon ja pettämiseen.

Siltä ainakin vaikuttaa,koska pettämis-keskustelut ovat tupaten täynnä kommentteja?
 
joanna
mä ainakin haluan rakkautta ja hellyyttä,ihanan elämänkumppanin jonka kanssa voi jakaa ilot ja surut ja jonka kanssa voi turvallisesti myös riidellä. sellaisen joka ei suutu jos ei jokapäivä halua seksiä. suhteessa on tärkeää jokapäivä antaa yhteistä aikaa ja viettää aikaa myös kokoperheenkanssa yhdessä. itse kaipaan myös vapaa-aikaa lapsista. mies saa osallistua myös kodinhoitoon vaikka työssä käykin. on asioita mitä mä en tee kotona.. sit mä haluan viä ymmärrystä siihen että naisena saattaa mulla hermot napsahtaa tyhmistäkin asioista ja joskus on vitutuspäiviä jolloin mikään ei oo hyvin,mutta miehen pitää ymmärtää ettei se johdu hänestä... mulla on tälläinen mies. oikea aarre. mä tiän myös mitä se haluaa multa ja tältä liitolta. meillä on hyvä liitto,ja toivottavasti pystytään tää myös hyvänä pitään.
 
Just mies valitti, että 20 vuoden jälkeen ei meillä ole samanlaista kuin ennen, en siis istu hänen vieressään kainalossa. Pahoitin mieleni sydänjuuriani myöten, kun matkalla juuri pidin häntä koko ajan kädestä kun kävelimme ja istuessa istuin jalka hänen jalassaan kiinni. Ihan sama mitä se mies haluaa, ei se riitä hänelle kuitenkaan. Olen erittäin loukkaantunut ja aion jäädä taas nukkumaan sohvalle. Mikään ei riitä....


 

Yhteistyössä