mitä miltä

mitä tuumaatte ajatusesta, että jos erotaan, ja kumminkin tunteita vielä x: ää kohtaan ja ajudutaan harrastamaan seksiä, tietysti niin ette i siitä muut saa tietää. mulla itellä tämä kävi mielessä, ja musta ajatus tuntuu hämmentävälle, kun toista kohtaan on tunteita. :hug:
 
me ollaan erottu ja tällä hetkellä ollaan jossaki ihme seksisuhteessa, tai ei tää pelkää seksiä oo, en tiiä mitä.. Mulla ei hirveenä tunteita oo, silloin vois olla hankalaakin.. Tuntus vaan että jos toisen kans haluaa olla ja sit saa "vaan" seksiä, ettei se riitä pitemmän päälle.. Mutta minäpä en tiedäkkään teidän eron syitä jne.
Mitä pahaa siinä on?eihän kukaan tiedä ;) mut kannattaa sopia "pelisäännöt"..
 
kiitos venus ja vieras. meillä suurin eron syy oli alkoholi ja tunteita ex: ää kohtaan on todella paljon ( ei meillä vakavia ongelmia muuten ollukaan paitsi x- mieheni puhumattomuus) jotenkin vaan pitää hillitä ittensä. tuntuu et on väärin jos nyt alkaa seksiä haluamaan.
ajattelen myös että mua käytetään näin hyväksi( mä jätin) :x ;)

 
tiuku123
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 22:13 pyöreä kirjoitti:
kiitos venus ja vieras. meillä suurin eron syy oli alkoholi ja tunteita ex: ää kohtaan on todella paljon ( ei meillä vakavia ongelmia muuten ollukaan paitsi x- mieheni puhumattomuus) jotenkin vaan pitää hillitä ittensä. tuntuu et on väärin jos nyt alkaa seksiä haluamaan.
ajattelen myös että mua käytetään näin hyväksi( mä jätin) :x ;)
Mä oon juuri samassa tilanteessa, mutta jo kerran erosimme(palasimme yhteen) ja silloin harrastimme myös seksiä, nyt en aio tehdä samaa virhettä.. Juuri tässä tilanteessa kun eron syynä päihteet ja tunteet kuitenkin vielä toista kohtaan on tosi tärkeetä että ottaa selvän pesäeron, muuten palaa vielä yhteen ja sama meininki jatkuu... Et pysty päästämään irti rakkaastasi eikä hän sinusta.. Ja usko pois on parempi pysyä erossa alkoholistista vaikeemmaks se menee vuosi vuodelta..
 
Niinpä.. kertoisko joku millä ne tunteet sit saa" tukahtumaan" ( takana 18- vuoden avoliitto ka 5 yhteistä lasta. joka kerta kun x käy luonani ja katsomas lapsia niin yrittää lähestyä ja lahties pyytää suukkoa ja kun olen siitä sanonu, että mitä se hyödyttää, niin vastaus oli et "mitä siitä on haittaakan" onko tämä toisen kiusaamista vai välittämistä?? :)
 
No siihen suhteseen jää helposti kiinni tälläisessä tilanteessa..
ei osaakkaan päästää irti siitä vanhasta suhteesta, roikkuu siinä jossain välimuodossa..
asiassahan ei periaatteessa tietenkään ole mitään pahaa jos ei pakkaa ole uusia mies/naisystäviä sekoittamassa
onhan se jollain tapaa pehmeä lasku siihen eroon mutta siihen kun voi jäädä roikkumaankin uskaltamatta ottaa todellista pesäeroa siitä ex-puolisostaan.. jompikumpi kuvittelee että seurustellaan edelleenkin vaikkei yhdessä asutakkaan ja sitten se kun toinen löytääkin uuden onnensa se onkin toiselle isku vasten kasvoja..

Kyllä munkin täytyy myöntää että silloin eron jälkeen muutamaan otteeseen se vanhakin sänky tuli koettua, ehkä se että kun meilläkään ei sillä saralla ollut ongelmia ja siellä ne kemiat osu yhteen hieman vielä houkutteli.. vaikkei nyt tarkotus ollutkaan... ja pakkaa sekotti exän uusi mies jonka perään hän oli suhteesta lähtenyt

mutta sekin puhuttiin ettei se meidän tilannetta muuta, että se oli pelkkää seksiä.. tosin exä kyllä silloin olisi halunnut takaisinkin mutta mulle teot oli jo tehty ja omasta tahdostaan kuitenkin oli lähtenyt, ettei mun silmissä paluuta ollut vaikkei ihan helppoa ollutkaan sanoo, se vanha suhde olisi ollut se tuttu ja turvallinen vaihtoehto, vaikka tuhoon tuomitu olikin..
jälkeenpäin kuitenkin ystävinä pystytty olemaan ja puhuttukin että samoihin ongelmiin oltaisiin törmätty jos oltaisiin yhteen palattu..
näin vaan siinä usein käy.. siinä entisessä suhteessa helposti rakastaa sitä suhdetta ja sen hyviä muistoja ei niinkään sitä mitä se oli erotessa, eikä sitä miestä/naista mikä se nykyään on.. ja kun aika kultaa muistot niin sen mennen suhteen ongelmat tuntuu et ne oli pienempiä kuin todelisuudessa olivat. On rakastuntu siihen menneisyyten... sen että palatessa yhteen törmäät samoihin ongelmiin alkoholistien ym kanssa on enemmän kuin todennäköinen..

mut siis kun ei ole kolmansia ja neljänsiä pyöriä sekoittamassa eihän siinä mitään pahaa ole.. mut pelisäännöt kannattaa olla selvät että mistä siinä seksissä on kyse, kummallakin on kuitenkin oma elämä, tulevine seksi/seurustelukumppaneineen.. se jätetty osapuoli helposti takertuu siihen pieneen oljenkorteen...kuvittelee vielä olevansa suhteessa..

samoin tälläiset pysyt jne.. kannattaa tahdä ne rajat selväksi jos pyytää.. "eihän siitä mitään haittaa ole" voihan hältä itseltään kysyä entä sitten kun tulee käymään uuden naisensa kanssa "eihän siitä mitään haittaakaan ole" ei varmaan toimisi tälle silloin..
 
tiuku123
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 23:48 pyöreä kirjoitti:
Niinpä.. kertoisko joku millä ne tunteet sit saa" tukahtumaan" ( takana 18- vuoden avoliitto ka 5 yhteistä lasta. joka kerta kun x käy luonani ja katsomas lapsia niin yrittää lähestyä ja lahties pyytää suukkoa ja kun olen siitä sanonu, että mitä se hyödyttää, niin vastaus oli et "mitä siitä on haittaakan" onko tämä toisen kiusaamista vai välittämistä?? :)
En tiedä saako niitä tunteita tukahtumaan koskaan, minä ainakin rakastan yhä miestä, mutta koska olen päättänyt että elämä alkoholistin kanssa on sellaista jota minä en halua elää aion myös pitää eron selkeänä. vaikeaa se on, kun tekis mieli vaan käpertyä kainaloon.. Mutta aika varmasti auttaa tähänkin kun vaan jaksan olla sinnikkäästi erossa. Yh-isä oli oikeessa sanoessaan että kun pitää edes jonkinlaista seksisuhdetta(joka ei auta laimentamaan tunteita) niin toisen uusi kumppani on todellakin isku vasten kasvoja. Itsesi kannalta olisi parempi ettet enää ylläpidä sitä hyvää läheistä puolta suhteessanne koska silloin unohtuu helposti se miksi olet halunnut erota. Ja luulen että mies sekä välittää että kiusaa sinua. Haluaa sen tunteen että saisi vielä takaisin mutta kuitenkin ehkä jo sinkkuelämäkin houkuttaa. Tietenkin jokainen toimii omalla tavallaan ja minäkin, kuten aiemmin kirjoitin, toimin viimeksi yrittäessämme erota noin. Nyt olen kokemuksesta viisastunut, toivottavasti.
 
=) tosi hyvä kirjotus yh- isältä. laittoi vähän miettimään tätä asiaa. olen aivan hämilläni et miehen " kynästä" tulee tällasta tekstiä voisin jopa ajatella et ex- vaimosi on menettänyt jotain arvokasta menettäessään sinut :hug:
 

Yhteistyössä