mitä mustista nikeistä tulee mieleen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Se ei pidä paikkaansa että haukun muita lihaviksi tai amatsooneiksi. Paras ystävänikin on minua huomattavasti suuremman kokoinen ja ihailen hänen vartalonmalliaan ja ulkonäköään ihan avoimesti. Siinäpä vasta kaunis tyttö.

Muistan haukkuneeni palstalla lihavaksi yhtä piirroshahmoa.
 
Nimimerkillä kirjoittava ei ole anonyymi tai ainakaan yhtä anonyymi, kuin vierailijana kirjoittava. Nimimerkkeihin väistämättä kohdentuu mielikuvia ja profilointia, enemmän tai vähemmän, riipuu siitä mitä nimimerkki kirjoittaa ja kuinka paljon kirjoittaa itsestään. Kaikki nämä kirjoitukset voidaan palauttaa takaisin kirjoittajaansa. Huomaatko nyt eron rekisteröityneen käyttäjän ja vierailijan välillä?
Höpön löpön.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Anonyymi
Kts. kohta "salanimellä tai nimimerkillä esiintyvä henkilö".
 
vierailija
Pin - Paskapökäleiden viskelijä, henkisesti 5-vuotiaan tasolla, muuten kyllä ihan kiva tyyppi, ainakin, jos viitsii olla asioista samaa mieltä hänen kanssaan.

Päätön - Säälittävä ulisija, jolla ei ole koskaan juuri mitään oikeaa sanottavaa.
Liekö tällä tyypillä palleja ollenkaan, vaikka biologian puolesta pitäisi olla.

Milanna85 - Leuhka ja ahne venakko, joka luulee olevansa jotain erityislaatuista, koska matkustelee ihkun työnsä (=pissilaukkujen ja muun rihkaman myyminen nettihuutokaupoissa) ja on onnistunut samaan katiskaansa isämiehen.

Peyote - lapsellinen ja hullu hellari, joka ei siedä erilaisuutta. Helposti provosoituva ja provosoituvissa oleva kääpiönkokoinen itkupotkuraivotar, joka haukkuu kaikki häntä isommat (johon ei paljoa vaadita)

Famipala - sitkeä jankkaaja, joka tuntuu asuvan tällä palstalla.
:eek:
 
vierailija
echo "Illuminati. Jeesus. Ilmmuninati. Jeesus. Ufot. Illmujeeuf..örghsaldkd, olen sekaisin mutta vain te joudutte helvettiin, mä ainoana pääsen taivaaseen. Mä en saa unta, mä en saa unta, ne on sängyn alla, ne valvoo, ne on leivässä, ne on sateessa, ne on autojen kumeissa, mä en saa untaaaaa, ufot on Jeesuksen jalallisi demoneita helvetistä, sielunvihollinen syö mun puolukan, miten saisin unta, Jeesus on Jumalan poika joka ufolla ratsasti päälleni rakkauden siemenene leijail..."
päätön "mä en kommentoi. ei pidä paikkaansa."
mömmö-majuri "mitä vittua. menen päiväunille."
aivansama "mamumamuneekeritontyhmiävalkoseteimamumamumamumamu"
papumössö "en ole huomannut. mä vain tiedän."
peyote "näytän nuorelta, en ole ruma, olen kaunis, olette vain kateellisia. Mä loukkaannuin. Sateenkaari ei ole homojen omaisuutta mun puulla on sateenkaariviitta."
famipala "peace and lööööv"
lipsutti "hanimussupupsimussunnussun nussitaanko"
bitch "haarat auki olen tymä"
mummeliisa "lie meidän perhe se saareen ui, lie toki toki toki lie"
m!es: "sulla on tyhmä perse, mä olen superjorma typy"

enempää en muista nikkejä. Nyt voi pohtia, onko tässä mitään järkeä. Eikö olisi kiva ettei olisi tälläisiä leimoja kun kirjoitellaan ja kommentoidaan.
Osuva ja
 
vierailija
Pin - Paskapökäleiden viskelijä, henkisesti 5-vuotiaan tasolla, muuten kyllä ihan kiva tyyppi, ainakin, jos viitsii olla asioista samaa mieltä hänen kanssaan.

Päätön - Säälittävä ulisija, jolla ei ole koskaan juuri mitään oikeaa sanottavaa.
Liekö tällä tyypillä palleja ollenkaan, vaikka biologian puolesta pitäisi olla.


Milanna85 - Leuhka ja ahne venakko, joka luulee olevansa jotain erityislaatuista, koska matkustelee ihkun työnsä (=pissilaukkujen ja muun rihkaman myyminen nettihuutokaupoissa) ja on onnistunut samaan katiskaansa isämiehen.

Peyote - lapsellinen ja hullu hellari, joka ei siedä erilaisuutta. Helposti provosoituva ja provosoituvissa oleva kääpiönkokoinen itkupotkuraivotar, joka haukkuu kaikki häntä isommat (johon ei paljoa vaadita)

Famipala - sitkeä jankkaaja, joka tuntuu asuvan tällä palstalla.
Osuvia, ahh niin osuvia

 
klikitön
Aloituksessa ei sivuttu haukkumista, vaan sitä millasia mielikuvia eri nikeistä tulee MIELEEN. Se vaikeuttaa keskustelua, ilman että ketään alkaisi "ääneen" täällä haukkumaan.
Pitää silkkihansikkain palstailla, kun joku nikki loukkaantuu kun sanoo vihreä, joku nikki taas loukkaantuu kun sanoo sininen ja joku nikki viiltää ranteensa jos ei tykkää justin bieberistä. Nämä sitten takaraivossa yrität kommentoida puolueettomasti ilman klikkejä ja vakivihaajia.... ei onnistu.. :unsure:
Juuri näin.
 

Yhteistyössä