mitä naamiaisiin päälle, kun on vähän tuota ylimääräistä ihraa kertynyt kroppaan..??

  • Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti
auttakee
eli olen 163cm ja painan 74kg, joten ei mitään tiukkispiukkis minihameasuja oikein vois laittaa, tuntuu, että kaikki naamiaisasut on suunniteltu pitkille ja hoikillle naisille... mä tahdon jonkun sellaisen asun, missä en näytä porsaalle.
 
eli olen 163cm ja painan 74kg, joten ei mitään tiukkispiukkis minihameasuja oikein vois laittaa, tuntuu, että kaikki naamiaisasut on suunniteltu pitkille ja hoikillle naisille... mä tahdon jonkun sellaisen asun, missä en näytä porsaalle.

Höpsis höpsis.

Punanaamiossa on isommillekin kokoja.

Itse olen ylipainoinen ja vielä kun odotin esikoista pari vuotta sitten niin ostin punanaamiosta lumikku puvun, joka olikin pikkasen iso, mut eipä puristanut mahasta :)

Punanaamiossa on aikapaljon näitä kuminauhalla ommeltuja :)
 
.,.
Pinkit tiukat kledjut, vessapaperirullasta kärsä ja rautalangasta ja pinkistä kankaasta väkerretty saparo?

Tai sitten vain mörkö? Iso musta lakana ja mörkö-silmät ja mörkö-suu?
 
alkuperäinen
[QUOTE="vieras";24795893]sumopainija[/QUOTE]

vois tulla vähän kylmä pelissä stringeissä :D

tiedän, että oma vika, kun on kroppa päässyt levenemään, se nyt ei vaan tähän hätään auta, että surkuttelen lihavuuttani, vaan pitäisi löytää sellainen naamiaisasu, mikä ei kiristä ja purista ja korosta tätä mun levähtänyttä olemustani.

ehkäpä joku kummitus, eipä tarvis tukkaa ja meikkiä ressata :D
 

Yhteistyössä