Mitä nää vois olla? *kuva* muoks. uusi kuva

  • Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
jadal
tytölle on ilmestynyt jalkoihin tuollaisia näppyjä, voisko se olla vesirokkoa vai mitä?
kun ei nuo mun mielestä näytä vesirokolta kuitenkaan?


tässä kuva oikeasta reidestä, ja kunhan tuo aijaa lataa, laitan toisestakin.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
ja ihan kuivia on, ei siis vuoda mitääm, ja iho ei tunnu kuivalta tai hilseilevältä.

eikä ole raapinut ainakaan
no sit varmaan jotain harmitonta. kyllä ne vesirokkorakkulat ja märkäruvet kutisee ja vuotaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
ja ihan kuivia on, ei siis vuoda mitääm, ja iho ei tunnu kuivalta tai hilseilevältä.

eikä ole raapinut ainakaan
no sit varmaan jotain harmitonta. kyllä ne vesirokkorakkulat ja märkäruvet kutisee ja vuotaa..
Ei meillä ainkaan vesirokko kutissut tai rakkulat mitenkään vuotaneet.

Jos on rokko, niin aamulla on jo enemmän näppyjä. Kannattaa seurata.


 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja fiodetta:
allerginen reaktio? käytätkö liikaa pesupulveria tai muuta? jos vaan jotain allergiaa?
en jotenkin usko, että olis liiasta pesuaineesta, kun yleensä pistän vähän vähemmän, kuin ohjeessa lukee :whistle:

hmm... nyt on kyllä mennyt tää viikonlopppu vähän herkuttelu linjalla. Oliskohan joku syömisistä aiheuttanut.

 
Tiedätkö, mun pojalla ilmestyi aivan samannäköisiä läimäreita reiteen nyt viikonloppuna. :eek:
Oli äidillä yökylässä ja oli siellä raapinut reittään, kotona ei enää kuulemma kutissut eikä jalkaansa raapinut, vesirokon on sairastanut eikä ne ollut yhtään tuollaisia paukamia silloin.
Ajattelin että seuraan päivän pari ja jos eivät häviä niin vien näytille.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Tiedätkö, mun pojalla ilmestyi aivan samannäköisiä läimäreita reiteen nyt viikonloppuna. :eek:
Oli äidillä yökylässä ja oli siellä raapinut reittään, kotona ei enää kuulemma kutissut eikä jalkaansa raapinut, vesirokon on sairastanut eikä ne ollut yhtään tuollaisia paukamia silloin.
Ajattelin että seuraan päivän pari ja jos eivät häviä niin vien näytille.
jotain läiskätautia liikeellä :eek:

jännä, että nuo näyttää vähän siltä, että iho olis ruvella, mut iho on ihan ehjä ja sileä, eikä tuo ole raapinutkaan, ainakaan mun nähden niitä.

muoks. tossa kuvassa tuo läiskä on oikeaa vaaleampi, on oikeasti ihan tummanpunainen :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

jotain läiskätautia liikeellä :eek:


jännä, että nuo näyttää vähän siltä, että iho olis ruvella, mut iho on ihan ehjä ja sileä, eikä tuo ole raapinutkaan, ainakaan mun nähden niitä.

nuoks. tossa kuvassa tuo läiskä on oikeaa vaaleampi, on oikeasti ihan tummanpunainen :|
No vissiin.. :whistle:
Onko sun lapsella iho noista kohdista ns. turvonnut? Mun pojalla ne oli eilen ihan koholla ja ihan kuin turvonneita, mutta aamulla olivat enää punaisia läikkiä ja tosiaan iho on ihan ehjä kyllä.
 
neljänäippä
No tuskin sun ainakaan heti kiireellisenä tarvii päivystykseen sännätä noita näyttää ;) seuraa muuama päivä lisääntyykö vai häviääkö. Ei nyt joka näpystä tartte lääkäriin mennä!
 
jadal
ei oo mitenkään muuten mun mielestä ollut iho turvoksissa tms.
vieras: eikös atooppinen iho kuitenkin ole kuiva, kun tuo ei ole, tuntuu ihan tavalliselta silittäessä tuo oikea reisi, ja toisessa on sitten kaksi näppyä.
nyt kun tarkistin, oli käsivarressa pieni näppy.

Mites sitten jos on noita kirppuja? Häädetäänkö ne jotenkin?
 

Yhteistyössä