Mitä olet hankkinut kotiisi viimeisen 10 vuoden aikana?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
gallup
Meille on ostettu auto, sekä sohva, ja pari lepotuolia, kirjahylly, kaappi, sekä itse talo. Muu on vanhempaa perua.

Elektroniikkaa: telkkari, kannettava, moottorisaha, imuri, jotain työkalua.
 
Oikeastaan kaiken. Kaikki isommat huonekalut ja talon, sekä miehen ja lapset. Kauemmin mulla on ollut vain lipasto ja keinuheppa. Miehellä on vanhoja huonekaluja vain yks vanha arkku. Kaikki lastulevy lens kaatikselle kun tänne muutettiin ja on hankittu tilalle puista antiikkia.
 
Ei kait näitä voi muistaa!

Tässä nyt jotain mitä tulee mieleen:
omakotitalo
rivitalo-osake
mökki
auto
skootteri
sohvia, nojatuleja, pöytiä, hyllyjä ynnä muita mööpeleitä
telkkarix3, digiboxeja, dvd-soitin
tiskikone, pyykkikone
en jaksa enempää kirjoittaa..
 
Astianpesukone, pyykinpesukone, jääkaappi, pakastin, pari telkkaria, muutama kannettava, useita kahvinkeittimiä, sohva, pari nojatuolia, kirjahylly, parit verhot, pari pöytäliinaa, sänky, pyyhkeitä ja lakanoita. Kymmenkunta (?) autoa, talo on ollut jo kauemmin.
 
Isä
Kodin
Auton
toisen auton
Mökin
Pari isoa televisiota
kaks koiraa
pari tietokonetta monitoreineen
Moottoriveneen nukkumapaikalla
sohvat
nojatuolit
tiskikone
pyykkikone
kuivausrumpu
digibokseja

Eikä kaikkea voi ees muistaa... :)
 
"vieras"
Melkein kaiken, asuin 10 vuotta sitten vanhempieni luona. Mun lapsuudenkodista tuotuna on meillä vielä tallessa kirjoituspöytä, yksi matto ja jotain pikkusiskollani ollutta lasten/vauvatarvikkeita + jotain pikkuisälää.
 
vier
Suurinpiirtein kaiken +sen kodin.

Helpompi luetella mikä on vanhempaa kuin 10v:

ruokapöytä+tuolit
jakkara
lipasto
osa astioista
osa kirjoista
pyykkikone
silitysrauta+lauta
jalkalamppu

ja minä :D
 
katatsu
Kämppää x3
Uudet sohvat x2
Keittiön pöytä + tuolit
Kirjahylly
Elektroniikkaa useita kertoja, siis tv, tietokoneet... Mies harrastuksenaan korjailee näitä niin tahtovat usein vaihtua :)
Sekä tietenkin kaikkea pientä vaihtuu usein; verhot, matot, pöytäliinat, koriste-esineet....
 
10 vuotta niin pitkä aikaväli että listasta tulee väkisinkin kohtuuttoman pitkä...
autot, rempan, suurimman osan huonekaluista ja kodinkoneista (luullakseni kaikki kodinkoneet, kun nyt viimeisenä meni tässä kuussa jääkaappipakastin vaihtoon), tietokoneet, jne. jne.

Osa kirjoista, taiteesta ja antiikkihuonekalsista ajalta ennen tuota.
Samoin tontti ja talo (joista tosin jälkimmäinen peruskorjattu tuona aikana.)
 
"Satu"
Se koti ja sinne divaanisohva, puusohva, ruokailuryhmä, tietokonepöytä, lipasto, kirjahylly, yöpöydät, valaisimia, verhoja, tauluja, tietokone, TV, muuta elektroniikkaa. Uusi katto, salaojat, terassi, kylpyhuone, sauna, tapetit ja muuta pienempää pintaremonttia. Kaksi lasta ja kolme kissaa.
 

Yhteistyössä