Mitä olet syönyt tänään?

  • Viestiketjun aloittaja "MajSA"
  • Ensimmäinen viesti
vieras mutsi
Aamulla kupin kahvia ja sämpylän, päällä juustoa ja kurkkua.

Lounaaksi salaattia jossa friseesalattia, vuonankaalia, kesäkurpitsaa, mozzarellaa, ananasta, tomaattia, kurkkua.

Alkuiltapäivästä kuppi kahvia ja kourallinen irtokarkkeja.

Päivälliseksi lautasellinen lohikeittoa, lasillinen maitoa sekä pala ruisleipää, päällä margariinia.

Iltapalaksi syön varmaan Danone-rahkan sekä kourallisen iinirypäleitä, sekä juon kupillisen teetä.
 
IhanaValo
Aamulla pari kuppia kahvia ja pari hapankorppua margariinilla ja kalkkunaleikkeellä.

Lounaaksi kaksi sihtileipäsiivua samoilla päällisillä kuin leivät aamulla. Kuppi kahvia.

Päivälliseksi n.2-3dl italianpataa, pari dl rasvatonta maitoa. Muutama salmiakkikarkki.

Sen jälkeen oon juonut ison mukin kahvia ja syönyt n.desin suklaamuroja.
Iltapalaksi varmaan syön mustikkarahkan ja mandariinin.
Näiden lisäks oon yrittänyt juoda vettä sen minkä oon muistanut/jaksanut.
 
Aamulla sämpylän kinkulla ja juustolla, lisäksi kuppi vihreää teetä ja vettä.

Töissä kanaa, salaattia ja raejuustoa, sekä vettä ja pari kuppia matea.

Kotona spagettia ja jauhelihakastiketta juustoraasteella. Jälkiruoaksi pari palaa tummaa suklaata.

Illan mittaan olen rouskutellut lisäksi porkkanaa, kurkkua ja kermaviilidippiä.
 
Aamulla söin kahvi -suklaahyytelöä ja yhen suolaisen muffinsin
Lounaalla oli kuppi kuumaa, oli jokin kana-pasta ja 2 suolaista muffinia, päiväkahvilla töissä mandariini ja palanen rockyroadia.
Päivällinen kotona oli eilistä jauheliha -juustopastalaatikkoa ja salaattia.
Miehen siskon luonna teetä ja jaffakeksi.
Iltapalaa en vielä tiiä.
Ai ni muutaman karkin oon syönny kotona.
 
Viimeksi muokattu:
"Helekkarin Heittomerkki"
Aamulla: 2 palaa ruisleipää kinkulla, juustolla, kurkulla ja paprikalla, jugurtti + kahvia
Päivällä: Nutrilet patukka, marja-rahkasmoothie
Lounas: Lohikiusausta

Lisäksi yksi karkki ja monta kuppia kahvia.
 
"vieras"
Aamulla söin kahvi -suklaahyytelöä ja yhen suolaisen muffinsin
Lounaalla oli kuppi kuumaa, oli jokin kana-pasta ja 2 suolaista muffinia, päiväkahvilla töissä mandariini ja palanen rockyroadia.
Päivällinen kotona oli eilistä jauheliha -juustopastalaatikkoa ja salaattia.
Miehen siskon luonna teetä ja jaffakeksi.
Iltapalaa en vielä tiiä.
Ai ni muutaman karkin oon syönny kotona.
Aika hiilaripitoista...
 
natinati
Aamulla söin puolikkaan sämpylän kalkkunaleikkeen, mätitahnan ja juustosiivun kera, kahvikupposen ja mansikka rahkan. Päivälliseksi sitten tagliatellea ja broileri-pastakastiketta sekä siivun reissumiestä kalkkunalla, sipaisulla oivariinia ja edam-viipaleella.. Ei kyllä muuta tarttis tänään syödä..
 
Nap
Aamulla vähän muroja maidon kera. Lounaaksi sitten vähän siskonmakkarakeittoa & pala ruisleipää. Äskön sitten muutaman pinaattiletun ja pekonia.

Ja päivän mittaan muutama mukillinen kahvia mustana.
 
Persikka-vadelmasmoothieta, kirjolohipyöryköitä, banaanin ja ruissipsejä. Ajattelin syödä varmaan vielä nuudeleita, kun löysin vanhoja kaapista (tai sitten en kun migreeni ei ehkä tykkää) Jos en, niin syön varmaan laiskana nuo loput kirjolohipyörykät kylmänä suoraan pussista tai sitten neljän viljan puuroa ja ehkä lisäksi kotimaisia omenia.
 
aamiaiseksi mysliä luonnonjugurtilla sekä kupillisen hunajalla maustettua teetä, myöhemmin kahvilassa cappucinon.
lounaaksi vähän raejuustoa , päivälliseksi kaalilaatikkoa & vettä. iltapalaksi pikkupalan miehen tekemää lohipiirasta & karpalokiisseliä kermavaahdolla.

myöhemmin otan lisää teetä & paahdan pari ruispalasta
 
Viimeksi muokattu:
Kasvissosekeittoa palvikinkkusuikaleilla, savulohimakaroonilaatikkoa ja huomiseksi keittelen nyt hernekeitot valmiiksi. Niin ja riisikakkuja keiton ja laatikon kanssa + välipalaksi. Kurkkua tomaattia päällä.
 
nohh
Aamulla ohrapuuroa voisilmällä, tuoremehua ja teetä

lounaaksi purkillinen tonnikalaa vedessä ja puoli annosta nuudeleitä, vettä

päivälliseksi lohta ja riisiä, maitoa, tuoremehua

Aion varmaan syödä vielä pullaviipaleen ja juoda kaakaota.
 
"vieras"
Aamupalaksi 2 leipää ja kahvia. Lounaan skippasin, söin kaksi leipää. Viiden aikaan croissantin, kuuden aikaan kana-avokado-pestopastaa iso lautasellinen + fetasalaattia, juomaksi maitoa, seitsemän aikaan vielä pieni annos lisää + vaalean sämpylän puolikas sinihomejuustolla, lasillinen mehua, kohta smoothie. Iltapala pitäisi vielä ennen nukkumaanmenoa syödä.
 

Yhteistyössä