Mitä on tänään syöty?

Laihdutan. Ja ajattelen koko ajan ruokaa:D. Tässä mun ruokapäivä:

-Aamulla smoothie, jossa luonnonjogua, vaniljanmakuista proteiinijauhetta, mantelimaitoa ja vadelmia

-Välipala 1 kpl luumua

-Lounas: salaattia, jossa vihreän lisäksi pari rkl kanaa, kurkkua, paprikaa, pieni määrä fetaa, punasipulia, 1 kpl kanamunia, 2 täysjyväpaahtoleipää oivariinilla

-Päivällinen: Lautasellinen jauhelihakeittoa, kolme siivua ruisleipää oivariinilla, juustolla ja kurkulla, iso lasi vettä

-Iltapala vielä tulossa...mies ja lapsi aikoo paistaa takkamakkaraa:(:(:( ensyöensyöenenen....:censored:
 
Aamulla ruis-kaurapuuroa banaanilla ja kuppi maitokahvia, lounaalla tomaattinen kasvis-jauhelihapasta ja vettä. Välipalalla sokeroimaton marjarahka ja kahvia. Meinaan syödä vielä päivällisen ja iltapalaa. Syön riittävästi ja 5kertaa päivässä. Joskus sekin makkara mahtuu mukaan, kokonaan en vältä mitään. Kasviksia tällään jokaruokaan ja salaattia lisäksi. Syön riittävästi enkä liian tiukkapipoisesti niin ei tarvi ajatella ruokaa kokoajan ja paino putoaa mukavasti.
 
Aamulla ruis-kaurapuuroa banaanilla ja kuppi maitokahvia, lounaalla tomaattinen kasvis-jauhelihapasta ja vettä. Välipalalla sokeroimaton marjarahka ja kahvia. Meinaan syödä vielä päivällisen ja iltapalaa. Syön riittävästi ja 5kertaa päivässä. Joskus sekin makkara mahtuu mukaan, kokonaan en vältä mitään. Kasviksia tällään jokaruokaan ja salaattia lisäksi. Syön riittävästi enkä liian tiukkapipoisesti niin ei tarvi ajatella ruokaa kokoajan ja paino putoaa mukavasti.
Tämä mullakin tavoitteena! Mielestäni oon syönyt riitävästi...pitänee varsin laskea kalorit :)
 
Aamulla ruispuuro veteen& soijajuomaan marjakeiton & kookosöljyn kanssa. Kahvi soijajuomalla.
Lounas annos eilistä nyhtökauraspagettia & salaattia salaatinkastikkeella.
Kahvi soijajuomalla & marjaisa smoothie.
Päivällinen annos härkis- turkkilainen pataa ja salaattia kastikkeella
Kahvi soijajuomalla & nutrilett patukka.
Iltapala on pari pientä banaanipannukakkua ja plantin vanilja soijaogurttia.
Vettä pitkin päivää.
 
9MM
no siis tänään ollu kuuntelmas hyvää ideaa kreikkalaisest safkast ja kojust ja mitä kaikkee siihen tulee oppinu uutta siinä samas tuli syötyy 2 lihist :) nyt sitten omppuu ja jugurttii ja puuroa.
uuh kreikkailista safkaa uus resepti vitun siistii kyl :D
 
Aamupalalla hedelmiä, kaurapuuroa mansikkahillolla, marjoilla ja maidolla. Siivu kinkkua, lusikallinen sienisalaattia, tomaattia ja kurkkua.

Kahvia maidolla sekä aamulla että lounaan päälle.

Lounaalla yksi liidelin silakkapihvi ja purkillinen raejuustoa tyrnihillolla.

Välipalaksi proteiinijuoma.

Päivällisellä 2/3 ravintola-annosta muusia ja hirvipyöryköitä, pari patonginpalaa levitteellä.

"Jälkkäriksi" viinirypäleitä, leipäjuustoa ja vähän mansikkahilloa.

Ja iltapalaksi mulla on vielä kermajogurtti.
 
Makaroonilaatikon ja kaalipaistoksen savoijinkaalista tein. Lapset söi makaroonilaatikkoa, itse otin molempia vähäsen (y)
Lounaaksi vetelin lanttukukkoa ja aamulla syötiin itse tehtyä näkkäriä+tomaatti/juusto/savukinkku/kurkku/kahvi/tee/appelsiinimehu, banaania sekä satsumoita. Töissä kiskoin mustaa kahvia varmaan litran, ei sokeria.
 
Laihdutan. Ja ajattelen koko ajan ruokaa:D. Tässä mun ruokapäivä:

-Aamulla smoothie, jossa luonnonjogua, vaniljanmakuista proteiinijauhetta, mantelimaitoa ja vadelmia

-Välipala 1 kpl luumua

-Lounas: salaattia, jossa vihreän lisäksi pari rkl kanaa, kurkkua, paprikaa, pieni määrä fetaa, punasipulia, 1 kpl kanamunia, 2 täysjyväpaahtoleipää oivariinilla

-Päivällinen: Lautasellinen jauhelihakeittoa, kolme siivua ruisleipää oivariinilla, juustolla ja kurkulla, iso lasi vettä

-Iltapala vielä tulossa...mies ja lapsi aikoo paistaa takkamakkaraa:(:(:( ensyöensyöenenen....:censored:
Tsemppiä laihikselle. Mun mielestä tuo dieetti on hiukan liian kevyt.
 
vierailija
2 mini burgers for early lunch/late breakfast. Lunch after noon was 9mini bagels with tomato paste and 3cheese. Snack around 4 was cucumber and bell pepper sticks and for dinner, smashed potatoes, paprika marinated pork chops with fried onion rings, dill pickles and mashed potatoes.
 
Aamupalaksi (tai oikeestaan kai se oli "yöpala", kun kolmen jälkeen aamuyöllä söin:ROFLMAO:) kreikkalaista jogurttia ja kourallinen pähkinöitä. Kahvia.
Töissä ekatauolla munakokkelia pekonilla.
Tokatauolla kahvia ja pepperoneja suoraan rasiasta :whistle:
Hetki sitten kahvia ja leipäjuustoa.
 
vierailija
Aamulla smoothie, jossa puolikas omena, puolikas banaani, avomaankurkku, salaattia, pinaattia ja inkivääriä ja puolikas reissari, jonka päällä haarukallal liiskattua avokadoa ja tomaattia

Lounaaksi kasvistäytteinen munakas ja puolikas reissari avokadolla, tomaatilla ja korianterilla päällystettynä, jälkkäriksi dominokeksi

Välipalaksi vedän just eiliseltä yli jäänyttä porkkanaraastetta

Illalla syödään kaalilaatikkoa ohralla, sienillä ja linsseillä

Iltapalaksi varmaan omenaa, jos tekee mieli vielä jotain
 

Yhteistyössä